Ja, meestal van hetzelfde vriendengroepje. Je kent het wel, een groepje jongens met maar 1 jongensachtige meid die dan uit gaan. Die meid hopt tussen de jongens, en die jongens denken "ooh makkelijk zo". Maar stiekem zijn ze allemaal verliefd op die lekkere vrouwelijke vrouw die achter de bar werkt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zeker niet alleen als vrienden. Zulke meiden hebben ook gewoon relaties hoor.
En wat Heloef zegt.
Ik heb het over intresse's en hobby's he.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, maar het zijn wel minpuntjes. Boeren, gespierde benen van voetbal, mannelijke boxers dragen.
Haha, in een topic als dit het gaan hebben over minpuntjes van vrouwen, want ja de mannen hier hebben ze voor het uitkiezen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, maar het zijn wel minpuntjes. Boeren, gespierde benen van voetbal, mannelijke boxers dragen.
Een meid die van gamen/voetbal houdt draagt niet meteen boxers of boert steeds. En je kan ook van voetbal houden zonder het zo intensief te beoefenen dat je er dikke bovenbenen van krijgt hè.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je interesses deelt ben je toch nog steeds vrouw??quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Een meid die van gamen/voetbal houdt draagt niet meteen boxers of boert steeds. En je kan ook van voetbal houden zonder het zo intensief te beoefenen dat je er dikke bovenbenen van krijgt hè.
Zulke groepjes zijn er ja, maar je hebt ook andere groepjes met meerdere meiden waarvan die ene meid met de jongensachtige interesses wel de harten van willekeurige mannen, ook juist van buiten de vriendengroep, in haar zak heeft.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, meestal van hetzelfde vriendengroepje. Je kent het wel, een groepje jongens met maar 1 jongensachtige meid die dan uit gaan. Die meid hopt tussen de jongens, en die jongens denken "ooh makkelijk zo". Maar stiekem zijn ze allemaal verliefd op die lekkere vrouwelijke vrouw die achter de bar werkt.
Dat is mijn hele punt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:44 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwelijke vrouwen kunnen ook van voetbal houden.
De vraag was dan ook waar de grenzen tussen mannelijk en vrouwelijk liggen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je interesses deelt ben je toch nog steeds vrouw??
Ik heb het over:
1) Jongens achtig gedrag
2) Jongens achtige uiterlijk
Vrouwelijke vrouwen kunnen ook van voetbal houden.
Als jij soms eens duidelijker en minder zwart wit formuleert scheelt het af en toe al de helft, weet je dat?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:46 schreef firefly3 het volgende:
Jullie moeten gedrag en uiterlijk scheiden van interesses.
Interesses is geen vrouw, gedrag en uiterlijk is een vrouw!
Mannelijk gedrag bij een vrouw is over het algemeen onaantrekkelijk/minder aantrekkelijk voor een man . Nog steeds mee oneens?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als jij soms eens duidelijker en minder zwart wit formuleert scheelt het af en toe al de helft, weet je dat?
Maar ik stelde interesses als voorbeeld voor iets wat een vrouw kan hebben zonder dat het typisch vrouwelijke dingen zijn. En interesses en gedrag liggen nog redelijk dicht bij elkaar dus waarom moet dat perse gescheiden worden dan? Uiterlijk en gedrag is ook niet per meteen dat wat iemand een vrouw maakt, anders zouden travestieten dus eigenlijk vrouwen zijn..
Mannelijk gedrag zoals? En dan niet flauw over boeren laten beginnen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mannelijk gedrag bij een vrouw is over het algemeen onaantrekkelijk/minder aantrekkelijk voor een man . Nog steeds mee oneens?
We gaan nu niet afwijken van het hoofdpunt en een discussie beginnen over interesses en travestieten.
Ik ben al geregeld voor deze avond - en nacht/ochtend - maar wat zijn jouw plannen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:12 schreef hasjman het volgende:
maar goed, zaterdag avond, de tijd voor het regelen van dames, sociaal doen en uitgaan, of toch stiekem op fok zitten?
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ben al geregeld voor deze avond - en nacht/ochtend - maar wat zijn jouw plannen?
Jij ziet volgens mij nog meer dingen die er niet zijnquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mannelijk gedrag zoals? En dan niet flauw over boeren laten beginnen.
Tot zo ver ben ik het nog steeds oneens, afgezien van dat het nogal zwart wit gesteld wordt zie ik het om mij heen anders lopen dan wat jij zegt.
Afwijken? Waarom tellen interesses niet mee dan? Mijn inziens maken die namelijk ook gewoon deel uit van gedrag.
Of mag ik dat soort dingen niet als voorbeelden noemen omdat jij dan niet meer 100% gelijk hebt?
Donderdag uitgeweest, gisteren uitgeweest, en zo weer! Ja ik ben kapot!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:12 schreef hasjman het volgende:
maar goed, zaterdag avond, de tijd voor het regelen van dames, sociaal doen en uitgaan, of toch stiekem op fok zitten?
Ik ben geen feminist, hoe kom je daar nou weer bij? Wat is er moeilijk te begrijpen aan verschillende voorkeuren? Mannelijke vrouwen zijn niet per definitie onaantrekkelijk alleen omdat jij het zegt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij ziet volgens mij nog meer dingen die er niet zijnMannelijk gedrag: "Stoer doen", handje drukken, praten als een man, juichen als een man. Meer richting man dan vrouw, is dat zo moeilijk te begrijpen? Ben je een feminist?
Zoals anderen ook al zeiden: Je hebt vrouwelijke vrouwen die van voetbal houden, en mannelijke vrouwen die van voetbal houden. Zelfde interesse's, totaal ander gedrag.
Zwaar leven man, zo een druk sociaal leven en ook nog eens diepe dicussies voeren op fok, waar haal je de tijd toch vandaag ?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Donderdag uitgeweest, gisteren uitgeweest, en zo weer! Ja ik ben kapot!
Jij bent diegene die grenzen stelt, niet ik! Ik zeg: over het algemeen is het onaantrekkelijk/minder aantrekkelijk als vrouwen mannelijk gedrag vertonen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ben geen feminist, hoe kom je daar nou weer bij? Wat is er moeilijk te begrijpen aan verschillende voorkeuren? Mannelijke vrouwen zijn niet per definitie onaantrekkelijk alleen omdat jij het zegt.
Zoals ik al met die anderen eens was is het dus niet zo zwart wit van vrouwelijk vs mannelijk. Een man is bijvoorbeeld niet perse onaantrekkelijk als hij emoties toont omdat dit niet mannelijk zo zijn. Dat is mijn hele punt hierin, waarom zijn alleen de vrouwelijke vrouwen of mannelijke mannen aantrekkelijk en vallen de tussenvormen af? En waar liggen die grenzen dan?
Doe eens niet zo onterecht uit de hoogte met dat 'hoe moeilijk is dat te begrijpen' terwijl je zelf gewoon langs mijn vragen heen blijft praten en je eigen belevingswereld erdoorheen wil drukken. We zijn het oneens, prima toch. Dan kan je toch wel normaal doen in de discussie eromheen? Ik hoop dat je in het echt anders bent want anders denk ik dat je de helft terplekke verzint. Ik val als vrouw zijnde in ieder geval niet op wat jij hier van jezelf laat zien, en zo ken ik wel meer vrouwen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij bent diegene die grenzen stelt, niet ik! Ik zeg: over het algemeen is het onaantrekkelijk/minder aantrekkelijk als vrouwen mannelijk gedrag vertonen.
Het is goed om te weten wat meestal het geval is. Hoe meer "manwijf" een vrouw is, hoe minder mannen haar over het algemeen leuk zullen vinden. Dus inplaats van 20 maar bijvoorbeeld 4 die haar leuk vinden. Hoe moeilijk is het om het te begrijpen?
Dat denk ik ook wel, maar moet dat gedrag perse erg vrouwelijk zijn om aantrekkelijk zijn of mag ze bijvoorbeeld ook lachen om platte grappen? Een man hoeft zich in ieder geval niet heel mannelijk te gedragen voordat ik hem aantrekkelijk vind, ander soort mannen kunnen ook leuk zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:57 schreef heloef het volgende:
Het uiterlijk en gedrag bepaalt of een vrouw aantrekkelijk is of niet. Niet als ze van voetbal houdt of als ze gamet. Wat mij is ze een houthakker, die een seizoenskaart heeft bij Ajax en in haar vrij tijd gamet. Als ze leuk en knap is maakt dat geen hol uit.
Ze moet zich wel redelijk vrouwelijk gedragen maar als ze bijvoorbeeld mannelijke dingen doet zoals platte grappen maken, bier drinken of wat dan ook hoeft dat niet vervelend te zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, maar moet dat gedrag perse erg vrouwelijk zijn om aantrekkelijk zijn of mag ze bijvoorbeeld ook lachen om platte grappen? Een man hoeft zich in ieder geval niet heel mannelijk te gedragen voordat ik hem aantrekkelijk vind, ander soort mannen kunnen ook leuk zijn.
Jij begint altijd over een klein groepje uitzonderingen te praten, en doet alsof dat de hoofdgroep is. Puur om er tegenin te gaan lijkt het. De meeste mannen vallen gewoon op echte vrouwen, niet op vrouwen die iets mannelijks hebben.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Doe eens niet zo onterecht uit de hoogte met dat 'hoe moeilijk is dat te begrijpen' terwijl je zelf gewoon langs mijn vragen heen blijft praten en je eigen belevingswereld erdoorheen wil drukken. We zijn het oneens, prima toch. Dan kan je toch wel normaal doen in de discussie eromheen? Ik hoop dat je in het echt anders bent want anders denk ik dat je de helft terplekke verzint. Ik val als vrouw zijnde in ieder geval niet op wat jij hier van jezelf laat zien, en zo ken ik wel meer vrouwen.
Echte vrouwen en echte mannen. Definieer "echt".quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij begint altijd over een klein groepje uitzonderingen te praten, en doet alsof dat de hoofdgroep is. Puur om er tegenin te gaan lijkt het. De meeste mannen vallen gewoon op echte vrouwen, niet op vrouwen die iets mannelijks hebben.
Het is goed om een ideologie te hebben, het hoeft helemaal niet zo perfect enzo. En stereotypisch: ja, voor de uitleg van belang. Vereenvoudigen van iets wat eigenlijk natuurlijk geheel complex is. Er zijn zoveel factoren die erbij komen kijken, maar dat is ook weer anders per situatie.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:00 schreef deelnemer het volgende:
@Firefly
Je verhaal heeft een kern van waarheid, die bestaat uit de wenselijkheid van gelijkwaardigheid in relaties en volwassen gedrag. De rest is ideologisch en stereotypisch denken.
Versimpeling is misleiding. In die zin is iedere politieke ideologie ook echt waar.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is goed om een ideologie te hebben, het hoeft helemaal niet zo perfect enzo. En stereotypisch: ja, voor de uitleg van belang. Vereenvoudigen van iets wat eigenlijk natuurlijk geheel complex is. Er zijn zoveel factoren die erbij komen kijken, maar dat is ook weer anders per situatie.
Zoiets zie je meteen aan iemand vind ik. De uitstraling, het gehele pakketje.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:08 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Echte vrouwen en echte mannen. Definieer "echt".
"Echt" is evident. Lekker simpel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoiets zie je meteen aan iemand vind ik. De uitstraling, het gehele pakketje.
Klein groepje uitzonderingen? Ik baseer het meestal op eigen ervaringen, en dat zijn geen kleine uitzonderingen. Jij redeneert ook vaak vanuit je eigen belevenissen, maar brengt het als algemene waarheden. Waarom zijn jouw ervaringen wel waar voor de grote meerderheid, maar de mijne enkel voor een paar uitzonderingen? Dat klopt niet helemaal hè.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij begint altijd over een klein groepje uitzonderingen te praten, en doet alsof dat de hoofdgroep is. Puur om er tegenin te gaan lijkt het. De meeste mannen vallen gewoon op echte vrouwen, niet op vrouwen die iets mannelijks hebben.
Westerse stereotypen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:15 schreef firefly3 het volgende:
Iets meer vrouw
[ afbeelding ]
Iets minder vrouw
[ afbeelding ]
Iets meer man
[ afbeelding ]
Iets minder man
[ afbeelding ]
Een jongetje als voorbeeld geven, ga ergens anders trollen joh.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:15 schreef firefly3 het volgende:
Iets meer vrouw
[ afbeelding ]
Iets minder vrouw
[ afbeelding ]
Iets meer man
[ afbeelding ]
Iets minder man
[ afbeelding ]
Ook in Azië en Afrika weten ze het verschil tussen een man en vrouw hoorquote:
Aziatische mannen zien er wat vrouwelijker uit (naar westerse maatstaven).quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ook in Azië en Afrika weten ze het verschil tussen een man en vrouw hoor
Misschien dat hij daarom alles te versimpelt denkt te moeten uitleggen, anders gaat het zijn eigen pet te boven?quote:
Ik heb een prachtige vrouw gezien die bier drinkt als een vent en enorm van Ajax en voetbal houdt en ja het is je weet wel wie. Dat is toch ook geen manwijf omdat ze die twee redenen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoiets zie je meteen aan iemand vind ik. De uitstraling, het gehele pakketje.
meisje die bier drinken stinken van onderquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een prachtige vrouw gezien die bier drinkt als een vent en enorm van Ajax en voetbal houdt en ja het is je weet wel wie. Dat is toch ook geen manwijf omdat ze die twee redenen?
Als je haar ziet, is het toch geen manwijf? Het is gewoon een vrouwelijke vrouw? Bier drinken en van voetbal houden valt onder interesse's, niet onder gedrag.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een prachtige vrouw gezien die bier drinkt als een vent en enorm van Ajax en voetbal houdt en ja het is je weet wel wie. Dat is toch ook geen manwijf omdat ze die twee redenen?
Iedereen stinkt van onder als ie veel moet pissen van dat bier.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:23 schreef neilpatrick het volgende:
[..]
meisje die bier drinken stinken van onder
Nou zijn we het daar over eens.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je haar ziet, is het toch geen manwijf? Het is gewoon een vrouwelijke vrouw? Bier drinken en van voetbal houden valt onder interesse's, niet onder gedrag.
quote:
Voor een hetero man zijn vrouwen aantrekkelijk, tenzij de vrouw sprekend lijkt op een man.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:20 schreef firefly3 het volgende:
Verwijfde mannen zijn minder aantrekkelijk voor een vrouw.
Manwijfen zijn minder aantrekkelijk voor een man.
En daar blijf ik bij
Drinken als een vent valt ook onder (mannelijk) gedrag lijkt me. Of telt nu alleen uiterlijk nog en zijn alleen de lekkere wijven 'echte vrouwen'?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je haar ziet, is het toch geen manwijf? Het is gewoon een vrouwelijke vrouw? Bier drinken en van voetbal houden valt onder interesse's, niet onder gedrag.
Haha, " de lekkere wijven 'echte vrouwen'?" ja, zo kijkt de gemiddelde man er wel tegen aan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Drinken als een vent valt ook onder (mannelijk) gedrag lijkt me. Of telt nu alleen uiterlijk nog en zijn alleen de lekkere wijven 'echte vrouwen'?
Volgens moneyfornothing niet, en komt het in haar omgeving vaker voor dat mannen vallen op mannelijk gedrag van die vrouwenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:27 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Voor een hetero man zijn vrouwen aantrekkelijk, tenzij de vrouw sprekend lijkt op een man.
Voor een hetero vrouw zijn mannen aantrekkelijk, tenzij de man sprekend lijkt op een vrouw.
En coma patienten zijn slechte versierders.
Ja, wij mannen kijken veeeeel meer naar uiterlijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Drinken als een vent valt ook onder (mannelijk) gedrag lijkt me. Of telt nu alleen uiterlijk nog en zijn alleen de lekkere wijven 'echte vrouwen'?
Dat zeg ik niet, enkel dat het niet alleen bij hoge uitzondering gebeurt zoals jij stelt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Volgens moneyfornothing niet, en komt het in haar omgeving vaker voor dat mannen vallen op mannelijk gedrag van die vrouwen
Ooh zo kwam het wel over.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, enkel dat het niet alleen bij hoge uitzondering gebeurt zoals jij stelt.
Maar pas het innerlijk en haar interesse's geven de doorslag bij mij dan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, wij mannen kijken veeeeel meer naar uiterlijk.
Matig om dan veel vrouwen dan als niet echt af te schilderen alleen omdat ze niet het geluk hebben erg knap te zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, wij mannen kijken veeeeel meer naar uiterlijk.
Innerlijk en interesse's voor de langere relaties. Uiterlijk is de eerste "check" vanaf de eerste seconde. Ik kan gewoon niet verliefd worden op lelijke meisjes, gemiddeld en mooi wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar pas het innerlijk en haar interesse's geven de doorslag bij mij dan.
Hier ben ik gewoon heel eerlijk in, maar ik ben zelf diegene die mag beslissen met wie ik om ga omdat het mijn leven is.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Matig om dan veel vrouwen dan als niet echt af te schilderen alleen omdat ze niet het geluk hebben erg knap te zijn.
Alsof het onderscheidt tussen mooi en lelijk objectief is. Kom maar weer met de extremen Firefly om je punt te maken. Zo niet, dan staat het 'echte vrouw' verhaal weer op losse schroeven.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Innerlijk en interesse's voor de langere relaties. Uiterlijk is de eerste "check" vanaf de eerste seconde. Ik kan gewoon niet verliefd worden op lelijke meisjes, gemiddeld en mooi wel.
maar doen vrouwen niet precies het zelfde ?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Matig om dan veel vrouwen dan als niet echt af te schilderen alleen omdat ze niet het geluk hebben erg knap te zijn.
Dat is geen antwoord.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hier ben ik gewoon heel eerlijk in, maar ik ben zelf diegene die mag beslissen met wie ik om ga omdat het mijn leven is.
Haha! Wij mannen zoeken: (Meestal) Een slank of normaal lichaam, borsten die niet hangen maar mooi natuurlijk "gezond" zijn, niet te klein (niet onder de 1m55 ofzo). Dus vooral tekenen van gezondheid waar we naar kijken, fitheid en een vrouw die goed voor ons nageslacht kan zorgen. Een symetrisch gezicht, meestal langer haar dan die paar cm. Veel mannen vinden lang haar heel mooi.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:39 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Alsof het onderscheidt tussen mooi en lelijk objectief is. Kom maar weer met de extremen Firefly om je punt te maken.
Dus mijn antwoord is hieruit af te leiden: Het is niet matig dat ik vrouwen afschilder die ik niet leuk vind. Eigen keuzes in het leven.quote:
Ik maal niet om lang haar.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Haha! Wij mannen zoeken: (Meestal) Een slank of normaal lichaam, borsten die niet hangen maar mooi natuurlijk "gezond" zijn, niet te klein (niet onder de 1m55 ofzo). Dus vooral tekenen van gezondheid waar we naar kijken, fitheid en een vrouw die goed voor ons nageslacht kan zorgen. Een symetrisch gezicht, meestal langer haar dan die paar cm. Veel mannen vinden lang haar heel mooi.
Ik ben 17 ik selecteer vrouwen niet op het feit of ze voor goed nageslacht kunnen zorgen. Het is 2011 ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Haha! Wij mannen zoeken: (Meestal) Een slank of normaal lichaam, borsten die niet hangen maar mooi natuurlijk "gezond" zijn, niet te klein (niet onder de 1m55 ofzo). Dus vooral tekenen van gezondheid waar we naar kijken, fitheid en een vrouw die goed voor ons nageslacht kan zorgen. Een symetrisch gezicht, meestal langer haar dan die paar cm. Veel mannen vinden lang haar heel mooi.
Op een paar hele grote uitzonderingen ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:47 schreef firefly3 het volgende:
Een vrouw met korte stekeltjes haar zou veel minder mannelijk aandacht krijgen dan als ze het weer laat groeien.
Haha onbewust natuurlijk hequote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben 17 ik selecteer vrouwen niet op het feit of ze voor goed nageslacht kunnen zorgen. Het is 2011 ja.
Yep!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Op een paar hele grote uitzonderingen ja.
NIET EENS?? Ik bedoel er zijn maar 6+ miljard mensen op deze wereld, wat als jij je niet VOORTPLANT???quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben 17 ik selecteer vrouwen niet op het feit of ze voor goed nageslacht kunnen zorgen. Het is 2011 ja.
Moneyfornothing zei:quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dus mijn antwoord is hieruit af te leiden: Het is niet matig dat ik vrouwen afschilder die ik niet leuk vind. Eigen keuzes in het leven.
Dus iemand die er minder leuk uitziet is niet 'echt'. Dat is toch raar.quote:Matig om dan veel vrouwen dan als niet echt af te schilderen alleen omdat ze niet het geluk hebben erg knap te zijn.
Hmmm dus ik onderbewust denk ik al na over de mokkababy's die ik ga maken okee.quote:
Dat "niet echt" heb ik niet gelezen, ik las er overheen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Moneyfornothing zei:
[..]
Dus iemand die er minder leuk uitziet is niet 'echt'. Dat is toch raar.
Jou antwoord: Ik kies voor wat ik aantrekkelijk vindt.
Conclusie: Als Firefly iets niet aantrekkelijk vindt. is het niet echt.
Welnee. Seks in de truuk die zorgt voor nageslacht.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Hmmm dus ik onderbewust denk ik al na over de mokkababy's die ik ga maken okee.
Ja, stereotyperen om het totaal beeld op een simpele (niet complexe) manier uit te leggen. Waarom sommige mensen veel meer succes hebben met "versieren" dan andere mensen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:49 schreef deelnemer het volgende:
Je probeert de hele variatie in mensen en wat en aantrekkelijk vinden te stereotyperen.
Het idee van mannelijk en vrouwelijk is cultuur gebonden. Nu scheren mannen al hun haar zoveel mogelijk weg, terwijl het toch een kenmerk is van mannen. Lange baarden en zeker rugbeharing zou zeer populair moeten zijn. Waarom lang haar bij mannen niet aantrekkelijk zou zijn is ook een raadsel. In de 17e eeuw droegen mannen pruiken, die eruit zien als vrouwen kapsels etc. etc.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat "niet echt" heb ik niet gelezen, ik las er overheen.
Ik schilder ze niet weg als "niet echt". Wat ik probeer uit te leggen is dat aantrekkelijkheid vaak gelijk staat aan hoe mannelijk of hoe vrouwelijk iemand is, dat die mensen beter in de markt liggen. Uitzonderingen zijn er altijd uiteraard. Maar hoe mannelijker of hoe vrouwelijker iemand is, hoe meer aandacht diegene krijgt van het andere geslacht.
halfbloedjes, oooh die zijn zo nice.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Hmmm dus ik onderbewust denk ik al na over de mokkababy's die ik ga maken okee.
Ik heb het nu puur over hoe wij mannen (nu) naar vrouwen kijken, niet andersom.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:57 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het idee van mannelijk en vrouwelijk is cultuur gebonden. Nu scheren mannen al hun haar zoveel mogelijk weg, terwijl het toch een kenmerk is van mannen. Lange baarden en zeker rugbeharing zou zeer populair moeten zijn. Waarom lang haar bij mannen niet aantrekkelijk zou zijn is ook een raadsel. In de 17e eeuw droegen mannen pruiken, die eruit zien als vrouwen kapsels etc. etc.
Ja want ik val alleen op 21 jarige blonde dames uit Volendam.quote:
Dus je ziet ook in dat 'echt' cultuur gebonden is.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb het nu puur over hoe wij mannen (nu) naar vrouwen kijken, niet andersom.
Blondquote:Op zondag 24 juli 2011 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja want ik val alleen op 21 jarige blonde dames uit Volendam.
Nee man prachtig golvend donker blond haar.quote:
Neeeeee shiiiit, als ik het voor het uitzoeken had, dan zo ik een chick nemen met van dat donkere haar, strakke kaaklijn en een strak lichaam.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee man prachtig golvend donker blond haar.
Ja jammer he.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:07 schreef hasjman het volgende:
[..]
Neeeeee shiiiit, als ik het voor het uitzoeken had, dan zo ik een chick nemen met van dat donkere blonde haar, strakke kaaklijn en een strak lichaam.
Maarja dan wordt je wakker, en leef je in de echte wereld he
Cultuur en genetisch. De definitie van gezondheid is afhankelijk van de locatie, zo is het gezond om in bepaalde landen dikker te zijn dan in andere landen, en vallen ze daar weer op. Vaak zit het verweven in elkaar.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:04 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dus je ziet ook in dat 'echt' cultuur gebonden is.
Oh nice, dus jij valt ook op chicks met een strakke kaaklijn? serieus, ik vind chick met een "strong jawline" zo uber sexy. Maarja je weet wat ze daarover zeggen hequote:
Nou niet per se maar het is wel aantrekkelijk ja.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:09 schreef hasjman het volgende:
[..]
Oh nice, dus jij valt ook op chicks met een strakke kaaklijn? serieus, ik vind chick met een "strong jawline" zo uber sexy. Maarja je weet wat ze daarover zeggen he?
Ik heb geen idee wat je hier nu mee wilt zeggen. Vind je het jou taak om je medemens te vertellen zich meer richten op de tijdsgebonden voorkeuren van de meerderheid, de natuurlijke variatie te ontkennen of te onderdrukken en te gaan voor een strakke monocultuur.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:06 schreef firefly3 het volgende:
Mannen kijken meer naar uiterlijk, vrouwen naar persoonlijkheid.
- Mannen met lang haar kunnen net zo mannelijk zijn in de ogen van een vrouw dan een man met kort haar.
- Maar vrouwen met kort haar en stekeltjes in deze tijd hier in Nederland, vinden wij mannen haar meestal te mannelijk en niet zo aantrekkelijk.
Nee hoor, ik vind kort haar altijd aantrekkelijker dan lang haar.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:06 schreef firefly3 het volgende:
Mannen kijken meer naar uiterlijk, vrouwen naar persoonlijkheid.
- Mannen met lang haar kunnen net zo mannelijk zijn in de ogen van een vrouw dan een man met kort haar.
- Maar vrouwen met kort haar en stekeltjes in deze tijd hier in Nederland, vinden wij mannen haar meestal te mannelijk en niet zo aantrekkelijk.
True, maar jij moet idd met een blonde chick gaan, iemand als doutzen?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou niet per se maar het is wel aantrekkelijk ja.
We hebben het even niet over je persoonlijke voorkeur.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind kort haar altijd aantrekkelijker dan lang haar.
Jij praat over de voorkeur van vrouwen, ik ben een vrouw en dat is mijn voorkeur.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
We hebben het even niet over je persoonlijke voorkeur.
Ik val niet op Doutzen wel op een andere blonde vrouw.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:15 schreef hasjman het volgende:
[..]
True, maar jij moet idd met een blonde chick gaan, iemand als doutzen?
Bij vrouwen kan dat zoquote:Op zondag 24 juli 2011 00:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind kort haar altijd aantrekkelijker dan lang haar.
Bij een man dus.
Nee, ik schets alleen een algemeen beeld van nu met een sterk contrast. Iedereen moet natuurlijk zijn eigen ding blijven doen! Dat sommige gasten op vrouwen vallen met kort stekelig haar moeten ze zelf weten.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:12 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je hier nu mee wilt zeggen. Vind je het jou taak om je medemens te vertellen zich meer richten op de tijdsgebonden voorkeuren van de meerderheid. De natuurlijke variatie te ontkennen of te onderdrukken en te gaan voor een strakke monocultuur.
Om je punt te maken is er natuurlijk geen kort haar, maar alleen lang of stekeltjes
Wat heeft het voor zin om de hedendaagse trend van de meerderheid te formuleren.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, ik schets alleen een algemeen beeld van nu met een sterk contrast. Iedereen moet natuurlijk zijn eigen ding blijven doen! Dat sommige gasten op vrouwen vallen met kort stekelig haar moeten ze zelf weten.
Nee, ook niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:18 schreef hasjman het volgende:
[..]
Bij vrouwen kan dat zoziijn. Kijk naar sylvia van der vaart , damn zij met kort haar.
Niet eens? Ik zag haar laatst weer eens op BNN, en ik moet helaas toegeven, ze ziet er wel erg lekker uit.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik val niet op Doutzen wel op een andere blonde vrouw.
Maar over haar gaan we het niet meer hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |