Was je zo vervelend vroeger joh?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:37 schreef formerjellybean het volgende:
Daar lette ik niet op hoor toen was ik nog jong en puur ( was 16 en uithuis geplaatst) later pas de schade ingehaald
Wanneer was de laatste keer dan want ik weet het zelf echt niet meer.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:32 schreef Crutch het volgende:
[..]
A: niet waar
B: laten we er dan maar niet over doorgaan
Was een hele rebelse puber, en ging niet zo goed met ouders om. Later wel weer even terug gegaan.quote:
Gisteren of eergisteren noemde je haar naam weer.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dan want ik weet het zelf echt niet meer.
In dat verhaaltje over die positiviteitscursus van mijn vrienden ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:41 schreef Crutch het volgende:
[..]
Gisteren of eergisteren noemde je haar naam weer.
Scheten die je niet hoort tellen ook als scheten hoor!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:42 schreef heloef het volgende:
[..]
In dat verhaaltje over die positiviteitscursus van mijn vrienden ja.
Maar omdat nou mee te tellen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:44 schreef formerjellybean het volgende:
wat heeft she who shall not be named met positiviteitscursus te maken ???
Slaapt lekker allen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Benzin mist een paar goede vrienden.
Ik heb een paar dagen geleden een soort van positviteitcursus gehad van vrienden omdat ze vonden dat ik heel erg negatief was over mezelf, mezelf naar beneden haalde en vonden dat dat niet zo langer kon. Die twee hebben gewoon 2 uur op me in zitten praten omdat ze vonden dat ik een leuke jongen was die een eigen Gerrie (dat is al de derde keer dat ik die term hoor) verdiende.
Als benzin nou ook eens zulke vrienden had zou het wel goed komen.
Mijn dank is groot.quote:
Van straw heb ik weinig haat-PMs gekregen, hoorquote:
Don't diss Rick Astleyquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:58 schreef JedimindhaX het volgende:
Oh, trouwens, wtf, ik werd laatst gewoon gerickrolled door een slijterij![]()
kom ik daar binnen staat never gonna give you up op. Wtf?
Hoe oud was je ookalweer?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:04 schreef formerjellybean het volgende:
blijft toch jeugdsentiment, uit de hele foute stock aitken en waterman periode. Toen Kylie nog het lieve buurmeisje was
Ha, wtf, dat dacht ik ook nog serieus ook gewoonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |