Ja, wij mannen kijken veeeeel meer naar uiterlijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Drinken als een vent valt ook onder (mannelijk) gedrag lijkt me. Of telt nu alleen uiterlijk nog en zijn alleen de lekkere wijven 'echte vrouwen'?
Dat zeg ik niet, enkel dat het niet alleen bij hoge uitzondering gebeurt zoals jij stelt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Volgens moneyfornothing niet, en komt het in haar omgeving vaker voor dat mannen vallen op mannelijk gedrag van die vrouwen
Ooh zo kwam het wel over.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, enkel dat het niet alleen bij hoge uitzondering gebeurt zoals jij stelt.
Maar pas het innerlijk en haar interesse's geven de doorslag bij mij dan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, wij mannen kijken veeeeel meer naar uiterlijk.
Matig om dan veel vrouwen dan als niet echt af te schilderen alleen omdat ze niet het geluk hebben erg knap te zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, wij mannen kijken veeeeel meer naar uiterlijk.
Innerlijk en interesse's voor de langere relaties. Uiterlijk is de eerste "check" vanaf de eerste seconde. Ik kan gewoon niet verliefd worden op lelijke meisjes, gemiddeld en mooi wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar pas het innerlijk en haar interesse's geven de doorslag bij mij dan.
Hier ben ik gewoon heel eerlijk in, maar ik ben zelf diegene die mag beslissen met wie ik om ga omdat het mijn leven is.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Matig om dan veel vrouwen dan als niet echt af te schilderen alleen omdat ze niet het geluk hebben erg knap te zijn.
Alsof het onderscheidt tussen mooi en lelijk objectief is. Kom maar weer met de extremen Firefly om je punt te maken. Zo niet, dan staat het 'echte vrouw' verhaal weer op losse schroeven.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Innerlijk en interesse's voor de langere relaties. Uiterlijk is de eerste "check" vanaf de eerste seconde. Ik kan gewoon niet verliefd worden op lelijke meisjes, gemiddeld en mooi wel.
maar doen vrouwen niet precies het zelfde ?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Matig om dan veel vrouwen dan als niet echt af te schilderen alleen omdat ze niet het geluk hebben erg knap te zijn.
Dat is geen antwoord.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hier ben ik gewoon heel eerlijk in, maar ik ben zelf diegene die mag beslissen met wie ik om ga omdat het mijn leven is.
Haha! Wij mannen zoeken: (Meestal) Een slank of normaal lichaam, borsten die niet hangen maar mooi natuurlijk "gezond" zijn, niet te klein (niet onder de 1m55 ofzo). Dus vooral tekenen van gezondheid waar we naar kijken, fitheid en een vrouw die goed voor ons nageslacht kan zorgen. Een symetrisch gezicht, meestal langer haar dan die paar cm. Veel mannen vinden lang haar heel mooi.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:39 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Alsof het onderscheidt tussen mooi en lelijk objectief is. Kom maar weer met de extremen Firefly om je punt te maken.
Dus mijn antwoord is hieruit af te leiden: Het is niet matig dat ik vrouwen afschilder die ik niet leuk vind. Eigen keuzes in het leven.quote:
Ik maal niet om lang haar.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Haha! Wij mannen zoeken: (Meestal) Een slank of normaal lichaam, borsten die niet hangen maar mooi natuurlijk "gezond" zijn, niet te klein (niet onder de 1m55 ofzo). Dus vooral tekenen van gezondheid waar we naar kijken, fitheid en een vrouw die goed voor ons nageslacht kan zorgen. Een symetrisch gezicht, meestal langer haar dan die paar cm. Veel mannen vinden lang haar heel mooi.
Ik ben 17 ik selecteer vrouwen niet op het feit of ze voor goed nageslacht kunnen zorgen. Het is 2011 ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Haha! Wij mannen zoeken: (Meestal) Een slank of normaal lichaam, borsten die niet hangen maar mooi natuurlijk "gezond" zijn, niet te klein (niet onder de 1m55 ofzo). Dus vooral tekenen van gezondheid waar we naar kijken, fitheid en een vrouw die goed voor ons nageslacht kan zorgen. Een symetrisch gezicht, meestal langer haar dan die paar cm. Veel mannen vinden lang haar heel mooi.
Op een paar hele grote uitzonderingen ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:47 schreef firefly3 het volgende:
Een vrouw met korte stekeltjes haar zou veel minder mannelijk aandacht krijgen dan als ze het weer laat groeien.
Haha onbewust natuurlijk hequote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben 17 ik selecteer vrouwen niet op het feit of ze voor goed nageslacht kunnen zorgen. Het is 2011 ja.
Yep!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Op een paar hele grote uitzonderingen ja.
NIET EENS?? Ik bedoel er zijn maar 6+ miljard mensen op deze wereld, wat als jij je niet VOORTPLANT???quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben 17 ik selecteer vrouwen niet op het feit of ze voor goed nageslacht kunnen zorgen. Het is 2011 ja.
Moneyfornothing zei:quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dus mijn antwoord is hieruit af te leiden: Het is niet matig dat ik vrouwen afschilder die ik niet leuk vind. Eigen keuzes in het leven.
Dus iemand die er minder leuk uitziet is niet 'echt'. Dat is toch raar.quote:Matig om dan veel vrouwen dan als niet echt af te schilderen alleen omdat ze niet het geluk hebben erg knap te zijn.
Hmmm dus ik onderbewust denk ik al na over de mokkababy's die ik ga maken okee.quote:
Dat "niet echt" heb ik niet gelezen, ik las er overheen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Moneyfornothing zei:
[..]
Dus iemand die er minder leuk uitziet is niet 'echt'. Dat is toch raar.
Jou antwoord: Ik kies voor wat ik aantrekkelijk vindt.
Conclusie: Als Firefly iets niet aantrekkelijk vindt. is het niet echt.
Welnee. Seks in de truuk die zorgt voor nageslacht.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Hmmm dus ik onderbewust denk ik al na over de mokkababy's die ik ga maken okee.
Ja, stereotyperen om het totaal beeld op een simpele (niet complexe) manier uit te leggen. Waarom sommige mensen veel meer succes hebben met "versieren" dan andere mensen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:49 schreef deelnemer het volgende:
Je probeert de hele variatie in mensen en wat en aantrekkelijk vinden te stereotyperen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |