Ze moet zich wel redelijk vrouwelijk gedragen maar als ze bijvoorbeeld mannelijke dingen doet zoals platte grappen maken, bier drinken of wat dan ook hoeft dat niet vervelend te zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, maar moet dat gedrag perse erg vrouwelijk zijn om aantrekkelijk zijn of mag ze bijvoorbeeld ook lachen om platte grappen? Een man hoeft zich in ieder geval niet heel mannelijk te gedragen voordat ik hem aantrekkelijk vind, ander soort mannen kunnen ook leuk zijn.
Jij begint altijd over een klein groepje uitzonderingen te praten, en doet alsof dat de hoofdgroep is. Puur om er tegenin te gaan lijkt het. De meeste mannen vallen gewoon op echte vrouwen, niet op vrouwen die iets mannelijks hebben.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Doe eens niet zo onterecht uit de hoogte met dat 'hoe moeilijk is dat te begrijpen' terwijl je zelf gewoon langs mijn vragen heen blijft praten en je eigen belevingswereld erdoorheen wil drukken. We zijn het oneens, prima toch. Dan kan je toch wel normaal doen in de discussie eromheen? Ik hoop dat je in het echt anders bent want anders denk ik dat je de helft terplekke verzint. Ik val als vrouw zijnde in ieder geval niet op wat jij hier van jezelf laat zien, en zo ken ik wel meer vrouwen.
Echte vrouwen en echte mannen. Definieer "echt".quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij begint altijd over een klein groepje uitzonderingen te praten, en doet alsof dat de hoofdgroep is. Puur om er tegenin te gaan lijkt het. De meeste mannen vallen gewoon op echte vrouwen, niet op vrouwen die iets mannelijks hebben.
Het is goed om een ideologie te hebben, het hoeft helemaal niet zo perfect enzo. En stereotypisch: ja, voor de uitleg van belang. Vereenvoudigen van iets wat eigenlijk natuurlijk geheel complex is. Er zijn zoveel factoren die erbij komen kijken, maar dat is ook weer anders per situatie.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:00 schreef deelnemer het volgende:
@Firefly
Je verhaal heeft een kern van waarheid, die bestaat uit de wenselijkheid van gelijkwaardigheid in relaties en volwassen gedrag. De rest is ideologisch en stereotypisch denken.
Versimpeling is misleiding. In die zin is iedere politieke ideologie ook echt waar.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is goed om een ideologie te hebben, het hoeft helemaal niet zo perfect enzo. En stereotypisch: ja, voor de uitleg van belang. Vereenvoudigen van iets wat eigenlijk natuurlijk geheel complex is. Er zijn zoveel factoren die erbij komen kijken, maar dat is ook weer anders per situatie.
Zoiets zie je meteen aan iemand vind ik. De uitstraling, het gehele pakketje.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:08 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Echte vrouwen en echte mannen. Definieer "echt".
"Echt" is evident. Lekker simpel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoiets zie je meteen aan iemand vind ik. De uitstraling, het gehele pakketje.
Klein groepje uitzonderingen? Ik baseer het meestal op eigen ervaringen, en dat zijn geen kleine uitzonderingen. Jij redeneert ook vaak vanuit je eigen belevenissen, maar brengt het als algemene waarheden. Waarom zijn jouw ervaringen wel waar voor de grote meerderheid, maar de mijne enkel voor een paar uitzonderingen? Dat klopt niet helemaal hè.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij begint altijd over een klein groepje uitzonderingen te praten, en doet alsof dat de hoofdgroep is. Puur om er tegenin te gaan lijkt het. De meeste mannen vallen gewoon op echte vrouwen, niet op vrouwen die iets mannelijks hebben.
Westerse stereotypen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:15 schreef firefly3 het volgende:
Iets meer vrouw
[ afbeelding ]
Iets minder vrouw
[ afbeelding ]
Iets meer man
[ afbeelding ]
Iets minder man
[ afbeelding ]
Een jongetje als voorbeeld geven, ga ergens anders trollen joh.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:15 schreef firefly3 het volgende:
Iets meer vrouw
[ afbeelding ]
Iets minder vrouw
[ afbeelding ]
Iets meer man
[ afbeelding ]
Iets minder man
[ afbeelding ]
Ook in Azië en Afrika weten ze het verschil tussen een man en vrouw hoorquote:
Aziatische mannen zien er wat vrouwelijker uit (naar westerse maatstaven).quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ook in Azië en Afrika weten ze het verschil tussen een man en vrouw hoor
Misschien dat hij daarom alles te versimpelt denkt te moeten uitleggen, anders gaat het zijn eigen pet te boven?quote:
Ik heb een prachtige vrouw gezien die bier drinkt als een vent en enorm van Ajax en voetbal houdt en ja het is je weet wel wie. Dat is toch ook geen manwijf omdat ze die twee redenen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoiets zie je meteen aan iemand vind ik. De uitstraling, het gehele pakketje.
meisje die bier drinken stinken van onderquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een prachtige vrouw gezien die bier drinkt als een vent en enorm van Ajax en voetbal houdt en ja het is je weet wel wie. Dat is toch ook geen manwijf omdat ze die twee redenen?
Als je haar ziet, is het toch geen manwijf? Het is gewoon een vrouwelijke vrouw? Bier drinken en van voetbal houden valt onder interesse's, niet onder gedrag.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een prachtige vrouw gezien die bier drinkt als een vent en enorm van Ajax en voetbal houdt en ja het is je weet wel wie. Dat is toch ook geen manwijf omdat ze die twee redenen?
Iedereen stinkt van onder als ie veel moet pissen van dat bier.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:23 schreef neilpatrick het volgende:
[..]
meisje die bier drinken stinken van onder
Nou zijn we het daar over eens.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je haar ziet, is het toch geen manwijf? Het is gewoon een vrouwelijke vrouw? Bier drinken en van voetbal houden valt onder interesse's, niet onder gedrag.
quote:
Voor een hetero man zijn vrouwen aantrekkelijk, tenzij de vrouw sprekend lijkt op een man.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:20 schreef firefly3 het volgende:
Verwijfde mannen zijn minder aantrekkelijk voor een vrouw.
Manwijfen zijn minder aantrekkelijk voor een man.
En daar blijf ik bij
Drinken als een vent valt ook onder (mannelijk) gedrag lijkt me. Of telt nu alleen uiterlijk nog en zijn alleen de lekkere wijven 'echte vrouwen'?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je haar ziet, is het toch geen manwijf? Het is gewoon een vrouwelijke vrouw? Bier drinken en van voetbal houden valt onder interesse's, niet onder gedrag.
Haha, " de lekkere wijven 'echte vrouwen'?" ja, zo kijkt de gemiddelde man er wel tegen aan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Drinken als een vent valt ook onder (mannelijk) gedrag lijkt me. Of telt nu alleen uiterlijk nog en zijn alleen de lekkere wijven 'echte vrouwen'?
Volgens moneyfornothing niet, en komt het in haar omgeving vaker voor dat mannen vallen op mannelijk gedrag van die vrouwenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:27 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Voor een hetero man zijn vrouwen aantrekkelijk, tenzij de vrouw sprekend lijkt op een man.
Voor een hetero vrouw zijn mannen aantrekkelijk, tenzij de man sprekend lijkt op een vrouw.
En coma patienten zijn slechte versierders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |