SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef JellyBeanz het volgende:
Wc wat is dat?ninja editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
onder de douchequote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef beetotheizzo het volgende:
Je pist zeker ook in bad en onder de douche? Ik laat weleens me tandenborstel vallen in de wasbak en wil geen pis op me tandenborstel...dus nee.
Jij niet? dan ben je de enigequote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef beetotheizzo het volgende:
Je pist zeker ook in bad en onder de douche? Ik laat weleens me tandenborstel vallen in de wasbak en wil geen pis op me tandenborstel...dus nee.
lekkerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Als ik ga douchen plas ik weleens onder de douche.
The fuck did I just read.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
soms als ik echt heel nodig moet poepen en ik kan het niet meer inhouden dan poep ik in mn handen gooi t uit het raam en was ik snel mn handen weer ruik je niks van
Nee.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:32 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
oeh..
zal ik de volgende keer over je heen zeiken dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |