Die staan gewoon in een coloquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ben benieuwd![]()
Waar komt de 486-er te staan waar je FOK! op host? in de werkkamer?![]()
Mooie ruime woonkamer man
Zal 's kijken of ik er een heb. Anders komt die binnenkort.quote:
nope. heb sowieso nog geen foto's van het huis, zowel binnen als buiten. Wel van de omgeving. Speeltuin om de hoek enzo. Maar daar kan ik nu effe niet bij. Nou ja, ik kan hiervandaan wel bij m'n NAS, maar elke foto is 5mb/10mb en met het internet hier op de camping gaat dat niet heel rap.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:58 schreef Danny het volgende:
Zal 's kijken of ik er een heb. Anders komt die binnenkort.
Klopt, alleen zal die voor een groot deel worden ingericht als naai-, borduur- en knutselatelier.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat wordt bedoeld met atelier? Da's toch gewoon de schuur voor de fietsen en wasmachine enzo, of niet?
Dat had ik ook in mijn oude huis! Gaaf he?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:18 schreef Danny het volgende:
Overigens loopt het dak over de gehele lengte van het huis schuin weg. Op de 2e verdieping is er dan ook een deel dat geen stahoogte heeft. Aan de andere kant van de woning (de tuinkant) heeft de ouderslaapkamer een schuin plafond oplopend tot iets van 4m20 hoog (geschat). Dat geeft wel een erg gaaf ruimtelijk gevoel
ja tuurlijk gaan de beessies mee, nog in bezit: 3 katten, de oudste heb nog een caafje en de jongste een bak met guppenquote:
Mwoa, je moet wel vijf jaar omzet overleggen en onderbouwen waarom je denkt dat die inkomsten niet opeens gaan dalen enzo, maar uiteindelijk werd 't goedgekeurd. Ook al omdat we altijd trouw onze huidige hypotheek hebben betaald natuurlijkquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:32 schreef densmee het volgende:
wat moet dat mooi zijn, ga je naar de bank voor een hypotheek en dan vertellen van ja ik heb een website fok.nl en die geeft mij voldoende inkomsten
Jullie hebben nu de ruimte voor meer!quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:35 schreef knorretje het volgende:
[..]
ja tuurlijk gaan de beessies mee, nog in bezit: 3 katten, de oudste heb nog een caafje en de jongste een bak met guppen
Het duurt allemaal veel te lang. Die tien dagen gaan echt aanvoelen als maanden. Elke dag voelt al aan als een week. Komt geen eind aan...quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat had ik ook in mijn oude huis! Gaaf he?
Het is snel gegaan. Nog even en jullie kunnen beginnen!
de ruimte wel, de tijd ervoor nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:36 schreef nikky het volgende:
[..]
Jullie hebben nu de ruimte voor meer!
Een Lama!!!quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:36 schreef nikky het volgende:
[..]
Jullie hebben nu de ruimte voor meer!
Voor je het weet ben je schijtziek van al de verhuisdozenquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:36 schreef Danny het volgende:
[..]
Het duurt allemaal veel te lang. Die tien dagen gaan echt aanvoelen als maanden. Elke dag voelt al aan als een week. Komt geen eind aan...
..en voordat je het weet staan er al 9 maanden dozen te wachten om uitgepakt te worden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:36 schreef Danny het volgende:
[..]
Het duurt allemaal veel te lang. Die tien dagen gaan echt aanvoelen als maanden. Elke dag voelt al aan als een week. Komt geen eind aan...
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:36 schreef knorretje het volgende:
[..]
de ruimte wel, de tijd ervoor niet
quote:
Het dakterras zit aan de voorzijde van de woning en het straatbeeld mag wat dat betreft niet worden aangetast verder.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Gefeliciteerd hoor, het is je gegund
Waarom loopt het dakterras niet over de lengte van de hele bijbouw eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |