abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101052004
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 08:58 schreef AnneGB het volgende:
Waar bewaar je je paraplu dan?
ik had hem even op de gallerij gezet zodat ie daar kon drogen! Half uurtje later hoorde ik hem omvallen dacht ik..keek ik even later..was ie gewoon weg!!
pi_101283817
Er liep gisteravond een aantal jongens op het dak van blok C :|
Blijkt dus maar weer extreem makkelijk te zijn.
pi_101289020
Dat is inderdaad extreem makkelijk, vooral als je er zelf woont. ;) Je zet stoeltje buiten en je klimt het dak op. Ik woon op bovenste verdieping van blok C. Kan makkelijk op mn kamer klimmen. Dan nog de vraag of deze jongens er zelf wonen of niet..

Ik was het gister in iedergeval niet, stond lekker in de modder op Mysteryland :D
When I get sad, I stop being sad and be Awesome instead!
pi_101289152
je kan ook via het muurtje bij het fietsenhok. al meerdere mensen op het dak zien lopen. zichzelf buiten gesloten en raam nog open.

dus ook op de 3e verdieping je raam op slot draaien, een inbreker is zo binnen.
pi_101322034
Als ik mijn deur niet op het slot draai en mijn ramen staan open dan waait mijn deur soms gewoon open?
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_101326108
dan gaat je deur wel heel makkelijk open.
als je er van buiten tegenaan duwt ook?
pi_101357221
Nee dan gaat ie heel moeilijk open en ook dicht. Moet echt altijd met 2 handen open doen en ik moet ook altijd 3 x hard trekken voor die dichtgaat.
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
pi_101371311
Ik begrijp trouwens niets van de verwarming? Als ik hem op het zonnetje zet en onder de 20 graden, gebeurd er niets, zet ik hem erboven gaat ie dus aan maar komt er koude lucht uit. Zet ik hem op het vlokje onder de 20 graden komt er ook koude lucht uit, maar hoger dan 20 gebeurd er weer niets.

En het is hier echt gewoon koud :P
pi_101378249
ik kan ook niks met die verwarming, in de zomer wou die airco zn werk niet doen, en verwarmen is ie nu ineens géen ster meer in, ondingen.
pi_101379324
dat centraal regelen gaat dus nog niet zo best.
zou gewoon direct moeten reageren op de buiten temperatuur en niet pas na paar dagen(of zelfs helemaal niet)
gewoon boven de 25graden buiten is koude lucht. onder de 25graden warme lucht.
pi_101391729
Raar ding. Komt iig alleen maar koude lucht uit, op welke stand en op hoeveel graden dan ook.
pi_101409011
Bij mij komt er niet echt koude maar ook niet echt warme lucht uit. Een beetje ertussen in. Maar hiermee zou de ruimte pas na een aantal uur echt warm worden.
pi_101429667
Ik heb er ook last van, als je het ding aanzet, komt er geen goeie warme lucht uit. En inderdaad, hij reageert schijnbaar bij het instellen boven 20 graden oid.
:: Toenie ::
pi_101430557
dan is het in je kamer 20 graden.
(bij mij komt dat overeen met de thermometer) ik heb het niet koud dus de verwarming nog niet aan gehad
pi_101444322
iemand enig idee waar zijn ze tussen blok 1 en 2 mee bezig zijn?
graafmachine was eerst een heel stuk gras/pad aan het afgraven en nu gooien ze alles weer dicht.
pi_101452484
Deur van 't fietsenhok is ook weer gefikst *O*
pi_101452836
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:12 schreef loecje het volgende:
iemand enig idee waar zijn ze tussen blok 1 en 2 mee bezig zijn?
graafmachine was eerst een heel stuk gras/pad aan het afgraven en nu gooien ze alles weer dicht.
Misschien hebben ze het wat hoger gemaakt ofzo, dat was wel nodig. Elke keer als het een beetje geregend heeft (vaak) is het meer een rivier dan een paadje.
pi_101452891
om het wat hoger te maken hoef je niet eerst een gat van 2 meter diep te graven lijkt me.
het is ook niet op de plek waar het meeste water blijft liggen.

ben benieuwd of dat boompje het overleeft. die viel om en werd toen snel weer terug gezet.
pi_101452994
Oh ok :P ik heb het niet gezien dus geen idee :)
pi_101453694
Trouwens, dit weekend (vrijdag/zaterdag/zondag) is dr openluchtbios op het siboga, terrein naast de blokken. inclusief barretjes :)
pi_101531643
Wie vindt de kraan van de wastafel ook zo stom?
Als je je handen wast flikkert al het water buiten de wasbak i.p.v. er in!
Fail.
pi_101532792
Heb ik geen last van eigenlijk :P
Vind alleen de dobber van die bak niet super. Maar hé, detail!
pi_101536952
Die wasbak kan je echt dagelijks schoonmaken, hij is echt vies elke keer.
pi_101552363
Ik droog hem na gebruik ook altijd na. Anders krijg je van die lelijke vlekken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')