abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99969857
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:27 schreef AnneGB het volgende:
denk het niet, maar daar zou wel iets mee gebeuren. is ook zo'n lelijke achterstraat.
Bij de eerste plannen van CiBoGa zouden de huizen aan de overkant ook plat gaan. Maar wat daar nu mee gaat gebeuren? Misschien dat ze daar pas wat mee gaan doen als de containers op een gegeven moment weer weg gaan? Alles wat er nu staat is op zich als tijdelijk bedoeld. Hebben jullie eigenlijk een contract voor onbepaalde tijd of kan het zijn dat jullie er over een paar jaar weer uit gegooid worden?
pi_99970388
onbepaalde tijd. maar de containers staan er voor (minimaal) 15jaar.
tegen die tijd is iedereen al te oud. het zijn jongeren woningen dus tot 26jaar.
pi_99970902
Moet je er ook uit als je 26 bent? Ik ben 29 en woon ook in een jongerenwoning, maar daar woon ik al wel weer heel wat jaartjes.
pi_99971590
als het goed is moet je eruit in de maand dat je 27 bent.
maar hoe streng ze daarin zijn weet ik niet. ik heb me er ook niet in verdiept want tegen die tijd hoop ik een appartement of iets te hebben.
pi_99975782
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 19:37 schreef loecje het volgende:
als het goed is moet je eruit in de maand dat je 27 bent.
maar hoe streng ze daarin zijn weet ik niet. ik heb me er ook niet in verdiept want tegen die tijd hoop ik een appartement of iets te hebben.
Het miepje van Nijestee waarbij ik het contract heb getekend vertelde mij dat ze er niet zo moeilijk over doen, maar dat ze meer verwachten dat een iemand op zn 26e niet meer in een Container wil wonen.
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_99978015
Dat zei ze tegen mij ook inderdaad.. Je wordt er iig niet uitgezet als je ouder bent dan 26..
pi_99978950
na 26 mag je er gewoon blijven wonen dacht ik ook idd. En witte streep wtf :P
pi_100000595
Witte streep? Lelijk! Geen idee waarom ze dat zouden doen?
Maar ik had een vraag; heeft iemand hier een oplossing bedacht voor de 'slotloze' toilet.
Ik vind het namelijk maar lastig om mensen uit te nodigen en dan kun je wat moeilijk zien of er iemand op de toilet zit. Misschien hebben jullie dit probleem niet, maar ik vind het best lastig? Oplossingen?
pi_100000662
Jij merkt niet in zo'n kleine ruimte of iemand naar wc gaat of niemand? Je merkt toch wel dat er iemand mist in de kamer :P
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_100001020
En je ziet ook wel een beetje door de deur of er iemand op zit toch? In ieder geval kun je wel zien dat er licht aan is
pi_100004862
haahah! Dat is ook wel weer waar, maar ik had nog ooit het idee om heel veel mensen uit te nodigen en dan weet ik nooit precies waar iedereen is, er kunnen ook mensen buiten staan roken ofzo! Maar ja, opzich zie je natuurlijk idd het licht wel.
pi_100012163
Ik was van plan om voor dat gaatje dat de deurklink moet voorstellen een soort schuifje te maken ofzo dat er zoiets rood voor zit als hij bezet is. Dan kun je de deur ook niet opentrekken omdat er dan iets voor het gat zit, maar van binnenuit kun je hem wel makkelijk openduwen.
Maar goed, is nog niet echt van gekomen eigenlijk, maar ik vond het wel een goed idee van mezelf :P
pi_100017892
en daar ging weer een motoragent, balen voor de eigenaar van een grijze passat..
agent kreeg nu wel verwensingen naar zijn hoofd geslingerd van wat omwonenden van me, kon nog wel eens leuk worden
pi_100018095
gister avond hadden ook alle auto's een bon. 75euro
pi_100028060
Echt, ik snap dat verwarmingssysteem niet. Zonet begon hij opeens te trillen? Laatst kwam er ook al een tikkend geluid uit... Hoe kan dat nou? Ik heb dat ding NOOIT aanstaan. :?
pi_100029064
er zit een spook in
pi_100045134
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:15 schreef pringlesoriginal het volgende:
en daar ging weer een motoragent, balen voor de eigenaar van een grijze passat..
agent kreeg nu wel verwensingen naar zijn hoofd geslingerd van wat omwonenden van me, kon nog wel eens leuk worden
Die vent die continu zit te schreeuwen vanuit blok 1? Wat een imbeciel is dat...
pi_100049129
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 14:31 schreef Gaatske het volgende:
er kunnen ook mensen buiten staan roken ofzo!
Dat vind ik zo irritant 's nachts als mensen feestje hebben en de deur naar de gang open laten. Muziek en geschreeuw is dan overal te horen. Volgende keer geef ik huisnummer weer door aan Nijestee ivm geluidsoverlast.

In blok 3 trouwens weer twee containers leeg die eerst wel bewoond waren. Mensen gaan er best wel snel vandoor. Op Woningnet zie ik ook regelmatig containers voorbijkomen.
pi_100050640
weer iemand aan de deur voor een een of ander goed doel...
behoorlijk vervelend. dat is al nr 2 deze week.
pi_100060201
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 15:56 schreef loecje het volgende:
weer iemand aan de deur voor een een of ander goed doel...
behoorlijk vervelend. dat is al nr 2 deze week.
Ik snap ook niet dat ze het proberen. Volgens mij is het ratio wat ze bij studenten halen voor zulke goede doelen gewoon 0%. Ik denk dat bijna iedereen wel weet dat het grote deel van deze goede-doelen lopers gewoon betaald worden.. (Niet bij elke organisatie natuurlijk)
:: Toenie ::
pi_100081433
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 15:19 schreef Toenoe het volgende:

[..]

Dat vind ik zo irritant 's nachts als mensen feestje hebben en de deur naar de gang open laten. Muziek en geschreeuw is dan overal te horen. Volgende keer geef ik huisnummer weer door aan Nijestee ivm geluidsoverlast.

Ik vind het zelf ook irritant hoor, ik heb ook nog nooit een feest gehouden. Dus van mij heb je geen last gehad. Maar ik ging alleen even van het ergste uit! ;)
pi_100081459
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 17:42 schreef Sieglinde het volgende:
Ik was van plan om voor dat gaatje dat de deurklink moet voorstellen een soort schuifje te maken ofzo dat er zoiets rood voor zit als hij bezet is. Dan kun je de deur ook niet opentrekken omdat er dan iets voor het gat zit, maar van binnenuit kun je hem wel makkelijk openduwen.
Maar goed, is nog niet echt van gekomen eigenlijk, maar ik vond het wel een goed idee van mezelf :P
Dat is inderdaad wel een goed idee. Wel een beetje moeilijk te maken dacht ik zo. Maak je een foto als het je is gelukt? (A)
pi_100082432
Doet iemand zijn verwarming het al? Die witte streep is denk ik een scheiding tussen fietsers en de lopers? Ik vind het belachelijk dat je niet meer bij ons mag parkeren.. er staan nu de motoragent nog niet weer is geweest al wel weer meer auto's.

Wat komt er trouwens vooraan bij blok A? Op een link die iemand hier had gezet zag ik een enorme koepel iets? Waarom maken ze daar geen parkeerplek :)

En is er ook iemand die hier een kat heeft? Is dat goed te doen?
pi_100082860
daar komt het Dome Theater Infoversum.

http://www.groningergezin(...)een_digitaal_theater
pi_100082935
Het is toch niet zeker dat dat er komt? Ik dacht juist dat dat van de baan was.
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')