Bij de eerste plannen van CiBoGa zouden de huizen aan de overkant ook plat gaan. Maar wat daar nu mee gaat gebeuren? Misschien dat ze daar pas wat mee gaan doen als de containers op een gegeven moment weer weg gaan? Alles wat er nu staat is op zich als tijdelijk bedoeld. Hebben jullie eigenlijk een contract voor onbepaalde tijd of kan het zijn dat jullie er over een paar jaar weer uit gegooid worden?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:27 schreef AnneGB het volgende:
denk het niet, maar daar zou wel iets mee gebeuren. is ook zo'n lelijke achterstraat.
Het miepje van Nijestee waarbij ik het contract heb getekend vertelde mij dat ze er niet zo moeilijk over doen, maar dat ze meer verwachten dat een iemand op zn 26e niet meer in een Container wil wonen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:37 schreef loecje het volgende:
als het goed is moet je eruit in de maand dat je 27 bent.
maar hoe streng ze daarin zijn weet ik niet. ik heb me er ook niet in verdiept want tegen die tijd hoop ik een appartement of iets te hebben.
Die vent die continu zit te schreeuwen vanuit blok 1? Wat een imbeciel is dat...quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:15 schreef pringlesoriginal het volgende:
en daar ging weer een motoragent, balen voor de eigenaar van een grijze passat..
agent kreeg nu wel verwensingen naar zijn hoofd geslingerd van wat omwonenden van me, kon nog wel eens leuk worden
Dat vind ik zo irritant 's nachts als mensen feestje hebben en de deur naar de gang open laten. Muziek en geschreeuw is dan overal te horen. Volgende keer geef ik huisnummer weer door aan Nijestee ivm geluidsoverlast.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:31 schreef Gaatske het volgende:
er kunnen ook mensen buiten staan roken ofzo!
Ik snap ook niet dat ze het proberen. Volgens mij is het ratio wat ze bij studenten halen voor zulke goede doelen gewoon 0%. Ik denk dat bijna iedereen wel weet dat het grote deel van deze goede-doelen lopers gewoon betaald worden.. (Niet bij elke organisatie natuurlijk)quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:56 schreef loecje het volgende:
weer iemand aan de deur voor een een of ander goed doel...
behoorlijk vervelend. dat is al nr 2 deze week.
Ik vind het zelf ook irritant hoor, ik heb ook nog nooit een feest gehouden. Dus van mij heb je geen last gehad. Maar ik ging alleen even van het ergste uit!quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:19 schreef Toenoe het volgende:
[..]
Dat vind ik zo irritant 's nachts als mensen feestje hebben en de deur naar de gang open laten. Muziek en geschreeuw is dan overal te horen. Volgende keer geef ik huisnummer weer door aan Nijestee ivm geluidsoverlast.
Dat is inderdaad wel een goed idee. Wel een beetje moeilijk te maken dacht ik zo. Maak je een foto als het je is gelukt? (A)quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:42 schreef Sieglinde het volgende:
Ik was van plan om voor dat gaatje dat de deurklink moet voorstellen een soort schuifje te maken ofzo dat er zoiets rood voor zit als hij bezet is. Dan kun je de deur ook niet opentrekken omdat er dan iets voor het gat zit, maar van binnenuit kun je hem wel makkelijk openduwen.
Maar goed, is nog niet echt van gekomen eigenlijk, maar ik vond het wel een goed idee van mezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |