Het water moet steeds bijgevuld worden? Ofterwijl, er ligt ergens een enorm bassin voor drinkwater??quote:Op woensdag 28 september 2011 12:46 schreef LN17 het volgende:
Ze moeten steeds het water bijvullen ofzo vertelde een monteur laatst. Er is wel een oplossing voor maar dat wil Rendo/NDEA niet. Hij was het wel van plan om het gewoon te doen.
Wat denk je dan? Dat het rechtstreeks uit de grond de leidingen in wordt gepompt?quote:Op donderdag 29 september 2011 09:57 schreef toenie het volgende:
[..]
Het water moet steeds bijgevuld worden? Ofterwijl, er ligt ergens een enorm bassin voor drinkwater??
Wordt het eindelijk mooi weer, gooien ze het weer dichtquote:Op donderdag 29 september 2011 10:29 schreef loecje het volgende:
het zwembad voor mn raam zijn ze eindelijk weer aan het dichtgooien.
Wow, zit jij op de schaduwkant dan? Zelfs op dit moment is het hier nog warmer van 21 graden. Zonder dat ik hier ooit mijn verwarming aan heb gehad. Vorige week werd de 26 graden in mijn kamer makkelijk gehaald. En dat met mijn thermometer in de schaduw...quote:Op donderdag 29 september 2011 20:16 schreef loecje het volgende:
ik lees af, 21graden. heerlijk
geniet er nu maar van, straks is het weer -10
Haha, je kunt inderdaad niet bij mij veel mensen naar binnen glurenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:13 schreef -Maku- het volgende:
Hmm, met zonnig weer heb ik wel gewoon een raam open meestal. Maar de luiken heb ik eigenlijk bijna nooit dicht, alleen als het echt heel warm wordt of ik er zelf niet ben. Ik vind het direct zo donker worden in m'n kamer vooral. En ik vind het eigenlijk ook best ongezellig dat al mijn buren hun luiken steeds dicht hebben.
Lotte, leuk dat je ook hier gaat wonen! Zelf vind ik het heel fijn wonen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |