Je moet een Fight- of Bug-type inzettenquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:02 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
[..]
Daar kan ik weinig tegen doen.
Ontopic graagquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:05 schreef Faux. het volgende:
[..]
Je moet een Fight- of Bug-type inzetten
Je vergeet de punt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee joh, Swomp is best een 7, niets mis mee. Faux daarentegen is best een autist gezien de herhaling in z'n posts.
Heracross met Close Combat/Megahorn na een Sword Dance zal het wel doen ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:05 schreef Faux. het volgende:
[..]
Je moet een Fight- of Bug-type inzetten
Daar zou ik geen punt van maken. Dat is nou precies mijn punt.quote:
Tjaquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:06 schreef LompeHork het volgende:
Moeten we niet-ONZ-posters niet bewust maken van dit topic? Dat zou best handig zijn.
Charizard met Blast Burnquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:06 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
[..]
Heracross met Close Combat/Megahorn na een Sword Dance zal het wel doen ja.
In elk subforum een topic aanmaken! Oh wacht....quote:
Ik zet het topic in ieder geval in mijn sig.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In elk subforum een topic aanmaken! Oh wacht....
Goede vraag wel, ik weet dat er in DIG een aantal kwaliteitsusers posten, maar die posten hier of in KLB ook wel. Misschien heeft een van de mods een idee?
Oh look, Heracross used Stone Edge. =Dquote:
Jij verdient een eigen categorie: "De mod met meerdere bans op zijn naam".quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:15 schreef smegmanus het volgende:
Ik mis de rechtvaardige doch eerlijke mod die leuk meepost en van plompzakken houd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |