quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kan opscheppen dat ik mezelf iedere dag zie.
Ik kan opscheppen dat ik bij Sander ga slapen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan opscheppen dat ik Jordy ga zien
Ik kan opscheppen dat ik met Jordy in 1 huis ga slapen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik kan opscheppen dat ik bij Sander ga slapen.
Waar?quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan opscheppen dat ik met Jordy in 1 huis ga slapen.
Sittard.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Waar?
Niet dat ik kom ofzo, ik ben dan nog op vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEE, Sander.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jordy is veel liever en allesss dan Sander, dus we staan quitte.
grapje hoor.
JORDY IS OOK MIJN SOULMATE, dat maakt Sander absoluut niet lieverquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee Jordy is ook lief, maar Sander is mijnsoulmate
.
Ik vind Sander liever.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
JORDY IS OOK MIJN SOULMATE, dat maakt Sander absoluut niet lieverstomme feeks
Gelukkig doet jouw mening er niet toe.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind Sander liever.Is mening poepchinees.
Haha, ik weet nog dat ik toen ik naar luxemburg ging van weert naar sittard moest met de bus omdat het spoor platlagquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sittard.Eind reizen, maar heb ik voor hem over.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:35 schreef Ezell het volgende:
Ik ga Kaasrol in Utrecht overrompelen met een verassingsaanval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Dus je kan me niet vertellen hoe Sittard eruitziet? Overbevolkt? Dunbevolkt? Groen? Gebouwen? Vertel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Haha, ik weet nog dat ik toen ik naar luxemburg ging van weert naar sittard moest met de bus omdat het spoor platlag
En dat is het enige wat ik van sittard ken ook
Ga dood.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig doet jouw mening er niet toe.
Nee, ik weet alleen nog dat het station best afgelegen lag. Of zo leek.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus je kan me niet vertellen hoe Sittard eruitziet? Overbevolkt? Dunbevolkt? Groen? Gebouwen? Vertel.
haha geweldigquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, ik weet alleen nog dat het station best afgelegen lag. Of zo leek.
Daar heb je me.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij bent homo, half wijf dit dat, jij mag ook mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |