abonnement Unibet Coolblue
pi_99762309
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 19:14 schreef freecell het volgende:

[..]

Jep :)
Sowieso begint dat boek al met: Waarom zijn kinderen jaloers en hoe voorkom je dat in ieder geval niet.

En dan met een voorbeeld: schat, ik vind je zo leuk en ik houd zoveel van je dat ik besloten heb om nóg een vrouw te nemen. Wat jonger dan jou en kleiner. En ik houd van jullie allebei evenveel :Y
En dan pakt hij wat kleren uit jouw kast, want jij bent toch wat aangekomen en zij past ze nu zo goed.....
Mooi voorbeeld :D
pi_99762312
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 18:19 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nee, maar het doet me wel wat op zo'n moment :Y Meisje heeft het thuis heel moeilijk gehad (scheiding ouders en nieuwe partners en zo) en ik heb veel met haar gepraat daar over. Ook vooral als ervaringsdeskundige :)
ik vind het wel tof dat je niet als juf afstand houdt van iemands priveleven maar met haar hebt gepraat erover ^O^
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99762329
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 19:15 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

hij wordt hoogstens een gewone vriend ;) en wel grappig; iemand die eens veel praat ipv J. die nooit iets zei
Eh.....Ook mijn gewone vrienden praten niet alleen maar over zichzelf..... :')
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99762355
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 19:10 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Vallen -> opstaan -> doorgaan -> pijn lijden

Sorry maar zo zie ik het
maar ze wil eerst troostende woorden van haar vriend! snap dat dan o|O
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99762368
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik vind het wel tof dat je niet als juf afstand houdt van iemands priveleven maar met haar hebt gepraat erover ^O^
:? Ehmm.. je zult wel moeten als basisschool juf, dat is mijn werk..
pi_99762412
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 19:17 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Eh.....Ook mijn gewone vrienden praten niet alleen maar over zichzelf..... :')
het leek net alsof hij zich verontschuldigde.. hij wilde heel duidelijk dingen kwijt en ik zei 3x tussendoor dat hij zich niet hoeft te verdedigen naar mij toe want ik oordeel niet over em.

oh vertel net tegen mn zusje wie het is 'ooooooh coool, hou em te vriend Mel, hijs knaaaap!' :')
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99762442
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 19:18 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:? Ehmm.. je zult wel moeten als basisschool juf, dat is mijn werk..
dat klinkt lekker negatief.. je zult het ook wel willen neem ik aan
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 21 juli 2011 @ 19:21:30 #58
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99762479
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

het leek net alsof hij zich verontschuldigde.. hij wilde heel duidelijk dingen kwijt en ik zei 3x tussendoor dat hij zich niet hoeft te verdedigen naar mij toe want ik oordeel niet over em.

oh vertel net tegen mn zusje wie het is 'ooooooh coool, hou em te vriend Mel, hijs knaaaap!' :')
Pics :9~

En ook van die vriend :9~
Confidence through competence
pi_99762505
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dat klinkt lekker negatief.. je zult het ook wel willen neem ik aan
Ze wil het ook vast wel, maar al zou ze niet willen, dan moet ze nog ;)
pi_99762508
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 19:21 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Pics :9~

En ook van die vriend :9~
mn zusje heb je al wel eens op een foto gezien
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99762511
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 19:18 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:? Ehmm.. je zult wel moeten als basisschool juf, dat is mijn werk..
Mijn juf greep niet in en zei niks tegen mijn ouders toen ik gepest werd. Ze hielp mij ook niet. Dat was niet alleen omdat het vroeger zo was, de meester op de school waar ik daarna heen ging belde mijn moeder. Waarom ik niet meespeelde? Mijn moeder wist het niet, maar het was omdat ik dat niet gewend was.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99762531
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dat klinkt lekker negatief.. je zult het ook wel willen neem ik aan
Nja als ik mijn werk goed wil blijven doen hoort het er gewoon bij. Kinderen kunnen 'privé' en 'school' nu eenmaal niet scheiden.. Dus ja, dat moet je als juf of meester kunnen/willen/doen. Er is een grens aan natuurlijk, we zijn geen maatschappelijk werkers al denken sommige ouders dat wel eens, maar je moet vrij ver kunnen gaan soms.
  donderdag 21 juli 2011 @ 19:23:15 #63
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99762566
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

mn zusje heb je al wel eens op een foto gezien
Ow -O- Pics van die vriend dan :9
Confidence through competence
pi_99762567
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 19:22 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Mijn juf greep niet in en zei niks tegen mijn ouders toen ik gepest werd. Ze hielp mij ook niet. Dat was niet alleen omdat het vroeger zo was, de meester op de school waar ik daarna heen ging belde mijn moeder. Waarom ik niet meespeelde? Mijn moeder wist het niet, maar het was omdat ik dat niet gewend was.
dat bedoel ik. toen ik op de basisschool zat waren er ook kinderen met problemen thuis of werden gepest maar na half 4 was het echt 'daaag, tot morgen' :W
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 juli 2011 @ 19:24:16 #65
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99762613
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 19:22 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nja als ik mijn werk goed wil blijven doen hoort het er gewoon bij. Kinderen kunnen 'privé' en 'school' nu eenmaal niet scheiden.. Dus ja, dat moet je als juf of meester kunnen/willen/doen. Er is een grens aan natuurlijk, we zijn geen maatschappelijk werkers al denken sommige ouders dat wel eens, maar je moet vrij ver kunnen gaan soms.
Ik was blij dat ik een mentor had toen mijn ouders gingen gescheiden :). Niet dat ik het echt nodig had, maar wel iemand waar je op terug kon vallen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_99762616
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 19:23 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dat bedoel ik. toen ik op de basisschool zat waren er ook kinderen met problemen thuis of werden gepest maar na half 4 was het echt 'daaag, tot morgen' :W
Oh maar ik zwaai ze dan ook altijd vrolijk uit hoor :+ Maar binnen schooltijd spelen er soms dingen waar je over moet praten omdat het anders mis gaat met een kind. Dus doe ik dat. En ik was heel blij dat ik dat meisje heb kunnen helpen dit jaar goed door te komen :)
pi_99762625
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 19:22 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nja als ik mijn werk goed wil blijven doen hoort het er gewoon bij. Kinderen kunnen 'privé' en 'school' nu eenmaal niet scheiden.. Dus ja, dat moet je als juf of meester kunnen/willen/doen. Er is een grens aan natuurlijk, we zijn geen maatschappelijk werkers al denken sommige ouders dat wel eens, maar je moet vrij ver kunnen gaan soms.
helemaal gelijk hoor en ik juich het alleen maar toe wat persoonlijk contact.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 21 juli 2011 @ 19:25:30 #68
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99762658
Mijn studieadviseur is een held. :Y

Altijd goed om tegen iemand aan te kunnen lullen als je het niet meer ziet zitten :Y
Confidence through competence
pi_99762684
Basisschool juf zijn is meer dan 'wat' persoonlijk contact. Denk dat dat nog wel eens wordt onderschat.. Je bent zó enorm belangrijk in het leven van een kind. Uiteraard benader je alles professioneel, maar het komt vaak heel dichtbij. En met sommige kinderen heb ik zó te doen, dat neem je mee naar huis.
pi_99762704
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn studieadviseur is een held. :Y

Altijd goed om tegen iemand aan te kunnen lullen als je het niet meer ziet zitten :Y
Je studieadviseur is tof! *O*
Geef hem een bloemetje als je klaar bent. Ofzo.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 21 juli 2011 @ 19:26:53 #71
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99762715
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 19:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Basisschool juf zijn is meer dan 'wat' persoonlijk contact. Denk dat dat nog wel eens wordt onderschat.. Je bent zó enorm belangrijk in het leven van een kind. Uiteraard benader je alles professioneel, maar het komt vaak heel dichtbij. En met sommige kinderen heb ik zó te doen, dat neem je mee naar huis.
En daar zit TAV, die zegt: 'Vallen --> opstaan --> doorbijten --> pijn lijden!' :(
Confidence through competence
  donderdag 21 juli 2011 @ 19:27:05 #72
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99762726
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 19:26 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Je studieadviseur is tof! *O*
Geef hem een bloemetje als je klaar bent. Ofzo.
Haar. ;) En jawel :Y
Confidence through competence
pi_99762770
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 19:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Basisschool juf zijn is meer dan 'wat' persoonlijk contact. Denk dat dat nog wel eens wordt onderschat.. Je bent zó enorm belangrijk in het leven van een kind. Uiteraard benader je alles professioneel, maar het komt vaak heel dichtbij. En met sommige kinderen heb ik zó te doen, dat neem je mee naar huis.
:Y De enige reden die ik kan bedenken dat mijn juf nooit wat gezegd heeft, is dat ze zich machteloos voelde. Maar dan nog vind ik het stom.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 21 juli 2011 @ 19:29:00 #74
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99762819
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 19:28 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

:Y De enige reden die ik kan bedenken dat mijn juf nooit wat gezegd heeft, is dat ze zich machteloos voelde. Maar dan nog vind ik het stom.
Eigenlijk zou een juf zoveel in haar zelf moeten geloven dat ze zich niet machteloos voelt, maar dat ze er daadwerkelijk wat aan kan doen. Zou toch je taak als juf moeten zijn, een bescherming bieden aan de zwakkeren in de groep?
Confidence through competence
pi_99762823
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 19:27 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Haar. ;) En jawel :Y
Eigen schuld. Je schreef: 'held'. _O-
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')