Faalde ik?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij, die ironie gebruikt. Moet echt niet gekker worden.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:48 schreef Dastan het volgende:
vorige week nog.
van 2 tot 7 geslapen.
ik reken dan gewoon
8 uur slaap - 5 = 3 uur slaap
ben om 2 uur 's nachts gaan slapen
5 uur ging de wekker
was helemaal uitgerust
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:48 schreef Dastan het volgende:
vorige week nog.
van 2 tot 7 geslapen.
ik reken dan gewoon
8 uur slaap - 5 = 3 uur slaap
ben om 2 uur 's nachts gaan slapen
5 uur ging de wekker
was helemaal uitgerust
Nee, dat niet, ik zie het je gewoon niet zo vaak gebruiken.quote:
Zeldzame momentjes.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dat niet, ik zie het je gewoon niet zo vaak gebruiken.
veel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:49 schreef Dastan het volgende:
wat is daar huillachwaardig aan als ik vragen mag
Hoogepuntjes.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ging vandaag met mn bloemetjesbroek naar Deen. Kom ik zo'n collega tegen zegt die zo: BEN JE VERGETEN JE PYJAMA BROEK UIT TE TREKKEN?!??!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen pakte je je kapmes en sneed je zijn keel door, toch?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ging vandaag met mn bloemetjesbroek naar Deen. Kom ik zo'n collega tegen zegt die zo: BEN JE VERGETEN JE PYJAMA BROEK UIT TE TREKKEN?!??!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Nee, lees je zelfgeschreven verhaal over mij eens door.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toen pakte je je kapmes en sneed je zijn keel door, toch?
Eigen verhalen lezen is meestal niet zo'n succes. Dan lees je het en dan zie je overal dingen die aan verbetering toe zijn of slecht geschreven zijn, maar oké, ik zal het nog eens lezen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, lees je zelfgeschreven verhaal over mij eens door.
Als je dingen aan wil passen moet je dat even zeggen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eigen verhalen lezen is meestal niet zo'n succes. Dan lees je het en dan zie je overal dingen die aan verbetering toe zijn of slecht geschreven zijn, maar oké, ik zal het nog eens lezen.
lezen en verbeteren totdat het goed isquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eigen verhalen lezen is meestal niet zo'n succes. Dan lees je het en dan zie je overal dingen die aan verbetering toe zijn of slecht geschreven zijn, maar oké, ik zal het nog eens lezen.
Hey, wie zei dat nou laatst tegen jou?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
lezen en verbeteren totdat het goed is
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey, wie zei dat nou laatst tegen jou? [ afbeelding ]
geen idee xdquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey, wie zei dat nou laatst tegen jou? [ afbeelding ]
Oh, nee, het valt best mee. Voor mijn doen een best goed verhaal.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als je dingen aan wil passen moet je dat even zeggen.
mischien ben je daar om wel gezakt xdquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HA ik bedenk me net dat ik nooit enquêtes die ik per mail kreeg (op mn schoolmail) nooit ingevuld heb. HA dat zal ze leren.
godverquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
mischien ben je daar om wel gezakt xd
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HA ik bedenk me net dat ik nooit enquêtes die ik per mail kreeg (op mn schoolmail) nooit ingevuld heb. HA dat zal ze leren.
kanker kleine lettertjesquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:58 schreef Etsu het volgende:
kleine lettertjes; hier krijg je studiepunten voor.
natuurlijk leest KB ze niet.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:58 schreef Etsu het volgende:
kleine lettertjes; hier krijg je studiepunten voor.
natuurlijk leest KB ze niet.
Daar gaat je erfenis.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
bedankt, m'n vader kwam net m'n kamer binnen
*proest*quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
bedankt, m'n vader kwam net m'n kamer binnen
...quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Alsof ik zijn stoffige bank en verezeloorde lectuur wil.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:01 schreef Etsu het volgende:
waarom posten wij op dezelfde seconde hetzelfde woord?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, sowieso. Stoffige banken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het is een kankerlelijke stoffige bank.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, sowieso. Stoffige banken.
die gifjesquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]liefduh allezzz
[..]
*proest*
[ afbeelding ]
Ik moet een beetje komen in mijn broek.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]liefduh allezzz
[..]
*proest*
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ETEN JA GODVERDOMME ETEN JAAAAA ETEENEEEEEE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |