Ja, vertel eens wat het probleem is dan.quote:
Vrouwen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:41 schreef Heroinjunk het volgende:
Windows moet sowieso zelf een zip bestand kunnen openen.
Ja, dat hoortquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:41 schreef Heroinjunk het volgende:
Windows moet sowieso zelf een zip bestand kunnen openen.
Ik zou zo met d'r doen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Dianna wieh.Ik wil op haar lijken.
WinRARquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
WinRAR kun je .rar en .zip mee openen.
WinRAR downloaden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Iemand een idee hoe ik zipbestanden kan openen?Ik kom steeds uit bij winRAR,
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, dat hoortMaar bij mij gaat hij steeds naar winrar en die is verlopen ofzo
Helemaal niet, dat berichtje kun je negeren.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
maar winrar heb ik al gedownload alleen die is verlopen en nu willen ze geld zien
Geld geven dan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
maar winrar heb ik al gedownload alleen die is verlopen en nu willen ze geld zien
NEE MENS.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Piratenbaai.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:45 schreef jordyqwerty het volgende:
Je kan ook WinRAR 'kopen' via de piraten baai...
Heb je dat berichtje wel weggeklikt, want anders pakt ie niet uitquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja godver dat werkt dus allemaal niet.
Kan gewoon niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja godver dat werkt dus allemaal niet.
ik zie die hele functie er niet eens tussen staanquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:46 schreef Dastan het volgende:
Klinker, verwijder dat hele Winrar en gebruik de unzipfunctie van Windows zelf.
Knap dat je dat voor elkaar krijgt, is nog niemand gelukt denk ik.quote:
Als je Winrar verwijdert zul je de map kunnen openen zonder dat Winrar direct opstart.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik zie die hele functie er niet eens tussen staanmaar oke ik zal winrar verwijderen
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Knap dat je dat voor elkaar krijgt, is nog niemand gelukt denk ik.
O. Zoiets vreesde ik al.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je .RAR bestand is naar de figuurlijke haaien. Helemaal kapoetos.
Nee ik zei dat ik vreesde dat het bestand corrupt zou zijn. Nadat ik jouw schermafdruk onder de loep had genomen.quote:
Schop 'm over de schutting.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik ga buiten #chillen met mn @broertje. xoxoxox
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik ga buiten #chillen met mn @broertje. xoxoxox
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |