hahahaha die heb ik gisteren toevallig gezien, te grappigquote:
Ik las bukkake.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:26 schreef boskameel het volgende:
haha das het heeft een naam. eerst was het ook in een discotheek, bleef ik alleen met me zatte kop debiel doen terwijl de rest ging bukken
Hahaquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik las bukkake.
Verder goed verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is necessary for evolution. The fear that, at any given moment you could perish and vanish from existence.
Die hebben geen publiek van tienduizenden mensen lijkt me, dus ik denk dat het effect dan een stuk minder mooi is als op een megagroot festival als Extrema.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:36 schreef CasB het volgende:
De Heideroosjes deden dit al zo'n 6 jaar geleden.
WAT MOETEN ZE DAN GOED ZIJN JA MAN IEDREEN LOOPT ACHTER WANT DE HEIDEROOSJES DEDEN HET AL !!! MAAR DAT IS OOK MUZIEK MET ECHTE INSTRMETNE!!!quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:36 schreef CasB het volgende:
De Heideroosjes deden dit al zo'n 6 jaar geleden.
Daar gaat het niet om. Beetje kansloos om te denken dat het sitdown geneuzel onwijs nieuw is. Het is vervelend, aangezien ik een keer door mensen naar beneden werd getrokken voor zo'n sitdown, terwijl ik gewoon bier aan het halen was voor mijn vrienden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:48 schreef boskameel het volgende:
[..]
WAT MOETEN ZE DAN GOED ZIJN JA MAN IEDREEN LOOPT ACHTER WANT DE HEIDEROOSJES DEDEN HET AL !!! MAAR DAT IS OOK MUZIEK MET ECHTE INSTRMETNE!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |