nee zit op werk, kan eigenlijk niet FOK!ken zelfsquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Tv op RTL4, of kan dat niet?
Het is echt een wáánzinnig knappe vrouw.
http://www.oprah.com/opra(...)t-of-Modern-Family_1quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee zit op werk, kan eigenlijk niet FOK!ken zelfs
Knapper als vrouw dan als manquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:17 schreef Greys het volgende:
Modern Family bij Oprah![]()
En een échte modern family. Beeldschoon lesbisch koppel met een tweeling.
Heel modern enzo, maar het wordt nog veel hipper want de mooiste van de twee dames is de vader van de babies
De rechter dus:
[ afbeelding ]
Zij zag er tien jaar geleden zo uit:
[ afbeelding ]
Nipje, je hebt DMquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:18 schreef Oognip het volgende:
Zo, wij hebben de oma van mijn vriend weer eens verblijd met een bezoekjeZe had speciaal voor ons krentenbollen, pruimen en druiven gekocht, zo lief
Als man was ze piloot en nu werkt ze als arts.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Knapper als vrouw dan als man
Piloot én arts? Zo van: als je niet kan kiezen, doe je het gewoon allebei
Laten we afspreken dat je het daar houdt; het begint hier binnen net weer een beetje droog te wordenquote:
Ik hoop het echt, want het was een echte stortbuiquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Laten we afspreken dat je het daar houdt; het begint hier binnen net weer een beetje droog te worden
Je ging toch pas zaterdag naar de kapperttttt?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:11 schreef Qwea het volgende:
Ik ben blooooooooooooooooooooooooooooooooond
Dat helpt beslist, mits de goede kant op en mits bewezen met picsquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop het echt, want het was een echte stortbui
Zal mijn best doen, zal blazen helpen?
Ja maar heb m'n haar gekleurdquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Je ging toch pas zaterdag naar de kapperttttt?![]()
Het duurt inderdaad nog wel lang, maar ik vind het stiekem wel best zo. Kan ik me mooi nog even mentaal voorbereidenquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:37 schreef Greys het volgende:
Ja, foto Q!
En mooi, Oognip, dat je terecht kunt! Duurt nog een maand, lang he, die wachttijden
Volgens mij wil 'ie terug naar Spanjequote:Op donderdag 21 juli 2011 17:38 schreef Greys het volgende:
Briljant he, die lange vossenstaart als hij niet opgekruld is
[ afbeelding ]
Maar het regent, en regen is stom![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wisten wij al langer hoorquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:11 schreef Qwea het volgende:
Ik ben blooooooooooooooooooooooooooooooooond
Bij mij loopt ie dan altijd vastquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:09 schreef Oognip het volgende:
Ik vind het zo achterlijk dat je bij rtl gemist midden in een programma moet klikken op 'klik hier om verder te kijken', vervolgens wordt er reclame uitgezonden en hervat het programma zich daarna. Net of er een keuze is om wel of geen reclame te kijkenik snap werkelijk waar niet waarom je moet klikken
Ach ja, windowsquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:18 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Bij mij loopt ie dan altijd vastkrijg ik een error en moet ik m opnieuw laden
Als het regent, dan ga je gewoon bij Tha Puzzy liggen!quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij wil 'ie terug naar Spanje
Daar zou ik ook wel lesbisch voor worden jaquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:40 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.oprah.com/opra(...)t-of-Modern-Family_1
Hier zie je een seconde of 40 haar in het bewegend.
Echt niet te geloven dat dat ooit een man was(Kijk later maar ff dan
)
quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het regent, dan ga je gewoon bij Tha Puzzy liggen!
Hiiiiiii. Mag ik?
[ afbeelding ]
Ik ben een beetje moe...
[ afbeelding ]
Kunnen we wat privacy krijgen?![]()
[ afbeelding ]
Ktnxsnurk
[ afbeelding ]
Het andere losse boek kwam ook met pakketpost, maar ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:35 schreef DanseMacabre het volgende:
Waarschijnlijk komt ie met briefpost en zit ie morgen in je bus.
Als ie met t&t niet te volgen is, is het briefpost.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:36 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Het andere losse boek kwam ook met pakketpost, maar ik hoop dat je gelijk hebt
Hij is met TNT niet te volgen omdat er op Bol.com geen track&trace nummer staat, bij de anderen stond dat wel. Maar we zullen het zienquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:38 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Als ie met t&t niet te volgen is, is het briefpost.
is t eerste boek dat mist?quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:05 schreef Mama_Mia het volgende:
Volgens Bol.com zijn alle vijf de boeken die ik besteld heb verzonden, niet zoals ik aangegeven had in 1 pakket maar in 3 pakketten. Daarvan zijn er 2 bezorgd, maar ik mis dus nog 1 boek, en juist dat boek kan ik via Bol.com niet volgen met de track en trace
Hopelijk komt het morgen alsnog en kan ik de hele serie zaterdag cadeau geven in plaats van dat er 1 boek mist
Nee deel 4 van de 5quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
is t eerste boek dat mist?
anders geef je toch aan dat die andere er nog aan komt?
Is dat een vangrail?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:38 schreef Greys het volgende:
Briljant he, die lange vossenstaart als hij niet opgekruld is
[ afbeelding ]
Maar het regent, en regen is stom![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Nou ik zag hemquote:
Wat?quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:07 schreef Qwea het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is wel zo'n domme opmerking. De pleurisquote:
Nee in iemands bier pissen is lekker slimquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is wel zo'n domme opmerking. De pleuris
Ik snap niet wat localhost hier mee te maken heeftquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:25 schreef Loveless85 het volgende:
Oognip heeft duidelijk geen 127.0.0.1 mat bij de voordeur liggen
Ik snap prima wat locoalhost isquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:29 schreef Loveless85 het volgende:
Dan snap je dus niet wat localhost is, dus dan had je het ook niet hoeven googlen
Dat is eigenlijk ook maar beter, het is alleen leuk als je gewoon zonder uitleg snapt. Als je het moet gaan uitleggen is het best wel een stom (geek) grapjequote:Op donderdag 21 juli 2011 20:31 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik snap van dit hele gesprek sowieso geen kut
En als je het snapt ben je een geek?quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook maar beter, het is alleen leuk als je gewoon zonder uitleg snapt. Als je het moet gaan uitleggen is het best wel een stom (geek) grapje
Ja daar kom je nu mee nu ik het heb opgezochtquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook maar beter, het is alleen leuk als je gewoon zonder uitleg snapt. Als je het moet gaan uitleggen is het best wel een stom (geek) grapje
quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En als je het snapt ben je een geek?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Maar geeks zijn leukquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan kies je er eentje uit, trek je wat leuks aan, zet je meeste zaaduitlegvragende oogjes op, en dan vraag je of hij het je uit kan leggenquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan kies je er eentje uit, trek je wat leuks uit, zet je meeste zaaduitlegvragende oogjes op, en dan vraag je of hij het je uit kan leggen
Oeh, goed planquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan kies je er eentje uit, trek je wat leuks aan, zet je meeste zaaduitlegvragende oogjes op, en dan vraag je of hij het je uit kan leggen
Jaquote:
Hoezo, heeft ze nu al een geek gevangenquote:
Moet ie dan niet uit?quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoezo, heeft ze nu al een geek gevangen, das snel
quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan kies je er eentje uit, trek je wat leuks aan, zet je meeste zaaduitlegvragende oogjes op, en dan vraag je of hij het je uit kan leggen
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:41 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Jaik ben er bijna helemaal klaar voor, ik zit alleen te wachten tot iemand snel reageert
ik doe aanbellen zo bij jou, oké?
Ja ,langzaam aanquote:
Wacht even hoor, dus een grapje vergelijk jij met een gewoonweg domme opmerking?quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee in iemands bier pissen is lekker slim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |