quote:Is ie al afgelopen dan..?
Op donderdag 27 juni 2002 18:44 schreef locogirl het volgende:
...never ending story....
quote:Ja klopt...
Op donderdag 27 juni 2002 18:53 schreef TomBombadil het volgende:
Mooie film vind ik het. Over het afbrokkelen van de fantasie van de kids enzo. Zag 'm nog liggen op video bij de FRS voor weinig, maar ja video he, dat is een medium uit het stenen tijdperk...
quote:ehhhm geen idee... Er is wel een 2e deel, maja die is minder leuk dan de 1e vind ik
Op donderdag 27 juni 2002 18:54 schreef The_penetrator het volgende:[..]
Is ie al afgelopen dan..?
quote:Ik ben hem al jaren aan het kijken maar er komt maar geen eind aan!!
haai, wie heeft never ending story gezien???? Gafe film vin ik
quote:Heeej tom bombadil komt voor in het boek the lord of the rings. Die ben ik aan het lezen, tot nu toe issie leuk...
Op donderdag 27 juni 2002 18:55 schreef locogirl het volgende:[..]
Ja klopt...
Bij bol.com kan je m bestellen op dvd voor 18.99 euro!!!
quote:Hé...? een tweede deel... maar het eerste is 'never ending'...? Nou snap ik er helemaal nix meer van.
Op donderdag 27 juni 2002 18:56 schreef locogirl het volgende:[..]
ehhhm geen idee... Er is wel een 2e deel, maja die is minder leuk dan de 1e vind ik
quote:Met het kind op de rug van de vliegende hond? Heb ik wel eens gezien. Ik vind de soundtrack van Limahl goed.
haai, wie heeft never ending story gezien???? Gafe film vin ik
De opvolgeer schijnen alsmaar slechter te worden (what's new), alhoewel ik had gelezen dat de schrijver van het boek zelf eigenlijk zwaar ontevreden was over deel een zelf. Hij heeft volgens mij ook nergens zijn medewerking meer aan verleend..
quote:Ja atreyu heet dat kind en die hond is een draak en die heet falkor... Ik heb de clip van limahl kan je downloaden bij kazaa
Op donderdag 27 juni 2002 19:02 schreef LeefbaarFok het volgende:[..]
Met het kind op de rug van de vliegende hond? Heb ik wel eens gezien. Ik vind de soundtrack van Limahl goed.
[Dit bericht is gewijzigd door locogirl op 27-06-2002 19:05]
quote:Ja klopt.
Op donderdag 27 juni 2002 19:02 schreef LeefbaarFok het volgende:[..]
Met het kind op de rug van de vliegende hond?
Heb de dvd vanmiddag nog gezien bij FRS voor ik geloof 18.99 of 19.99
quote:Ja bij mij ook maar mn vriend heeft de dvd besteld dus k kan m binnenkort weer kijken
Op donderdag 27 juni 2002 18:55 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Dat is echt lang geleden dat ik die gezien heb!!!
quote:hmz ik heb alleen 1 en 2 gezien. En 1 vond k leuker, wie is de schrijver dan
Op donderdag 27 juni 2002 19:04 schreef ajay het volgende:
Een deel? Er zijn er dacht ik drie gemaakt. In elk deel wordt Bastian ouder.De opvolgeer schijnen alsmaar slechter te worden (what's new), alhoewel ik had gelezen dat de schrijver van het boek zelf eigenlijk zwaar ontevreden was over deel een zelf. Hij heeft volgens mij ook nergens zijn medewerking meer aan verleend..
[Dit bericht is gewijzigd door Witchfynder op 27-06-2002 19:29]
quote:Hmz ik hoor net dat er ook nog een derde deel is, tja het lijkt erop dat het verhaal nooit stopt hahaha
Op donderdag 27 juni 2002 18:58 schreef The_penetrator het volgende:[..]
Hé...? een tweede deel... maar het eerste is 'never ending'...? Nou snap ik er helemaal nix meer van.
quote:Michael Ende
Op donderdag 27 juni 2002 19:09 schreef locogirl het volgende:
[quote]hmz ik heb alleen 1 en 2 gezien. En 1 vond k leuker, wie is de schrijver dan
Deel drie is echt zo'n slap aftreksel geworden, dat het meteen in de videotheken uitkwam.
Trouwens, in elk van de delen zijn er weer andere acteurs die de rollen vervullen. Dus om ze nou alle drie achter elkaar te gaan kijken... hmmm.. nee.
Volgens mij hadden de twee opvolgnede delen ook helemaal niks meer met het boek te maken.
quote:IRC?
Op donderdag 27 juni 2002 21:11 schreef Capetown het volgende:
Dat is jammer, want waar de film stopte ging het boek nog verder IIRC.
*Ligt nog stapel boeken te wachten op khlover*
Maar de film was inderdaad erg indrukwekkend toen ik nog klein was, ik heb m toen een keer of 3 gezien denk ik. Het tweede deel heb ik volgens mij toen ook gezien, maar eh...het is niet echt blijven hangen.
Was 'Momo' ook niet van Michael Ende? Das ook een geweldig boek (en ook verfilmd trouwens)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |