Ligt aan jezelf, wat voor klas speel je het liefst daarvoor craften.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:06 schreef KNAK het volgende:
wat is de eerste logische zet mbt wapens craften? Is dat volkomen iets voor de persoon zelft wat hij zou willen? Ik speel veel Pyro en Spy. Wat is aan te raden (voor zovet day mogelijk is)
Premiumservers, als je betaald op die servers krijg je extra mogelijkheden zoals vliegen, unlimited ammo, meerdere sentries bouwen als je engineer bent en dat soort dingen.quote:
Oeh getverquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:33 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Premiumservers, als je betaald op die servers krijg je extra mogelijkheden zoals vliegen, unlimited ammo, meerdere sentries bouwen als je engineer bent en dat soort dingen.
Om te spugen dus, verpest het hele spel.
Lol toeval dat ik vandaag ook jarig benquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:39 schreef Solique het volgende:
Vanavond dus feestje bouwen.
Team Fortress viert vijftiende verjaardag
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Lol toeval dat ik vandaag ook jarig ben
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Lol toeval dat ik vandaag ook jarig ben
Dank u dank u , oh dat wist ik niet haha , najaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:50 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Alleen een beeetje jammer dat Team Fortress gisteren jarig was
Zonet even geprobeert , kwam ik in een server -> pyro only , en alleen maar raketten reflecten , hilariteit ten topquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:49 schreef Tain het volgende:
[..]
GTFOgaming.co.uk servers
En even vloeken: saigns.de heeft ook een aantal modloze servers welke goed te doen zijn.
Voor ¤1,99 uit de Mann Co. Store. Je kan ze ook krijgen door met anderen te ruilen, de meesten vragen er 2.33 Refined Metal voor (Dat is 2 refined en 1 reclaimed, oftewel 7 reclaimed, oftewel 21 scrap metal, oftewel 42 omgesmolten wapensquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:50 schreef Quantic het volgende:
Ik heb een kist gekregen maar daar heb je een sleutel voor nodig om te open. Waar haal ik dat vandaan?
Gayquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:53 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Voor ¤1,99 uit de Mann Co. Store. Je kan ze ook krijgen door met anderen te ruilen, de meesten vragen er 2.33 Refined Metal voor (Dat is 2 refined en 1 reclaimed, oftewel 7 reclaimed, oftewel 21 scrap metal, oftewel 42 omgesmolten wapens)
Oke, misschien dat ik het dan toch overweeg om een paar items te kopen. Ik heb namelijk met elke unit alle basic wapens en ik heb het idee dat nog wel even gaat duren voordat ik een aardig arsenaal uitgebreide wapens heb. Ik kom met de basic weapons prima uit de voeten maar heb soms het idee dat ik net dat beetje extra mis.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:43 schreef seto het volgende:
Wel als je F2P bent, dan kan je ruilen met andere mensen.
Tja.. een hoop mensen vinden het 'gay' om items te kopen, ikzelf heb er geen moeite mee om wat geld te besteden aan een spel wat al ruim 3 jaar goed en gratis door Valve geupdate wordt. 'k Geef liever een euro of 2 uit aan zo'n Key dan elke 2 maanden ¤15,- aan vier gerecyclede COD4 maps bijv.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:40 schreef Quantic het volgende:
[..]
GayIs het t waard om spullen uit de winkel te kopen?
Zo had ik er dan nog niet over nagedacht , wel zo netjes opzich.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:46 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Tja.. een hoop mensen vinden het 'gay' om items te kopen, ikzelf heb er geen moeite mee om wat geld te besteden aan een spel wat al ruim 3 jaar goed en gratis door Valve geupdate wordt. 'k Geef liever een euro of 2 uit aan zo'n Key dan elke 2 maanden ¤15,- aan vier gerecyclede COD4 maps bijv.
Als je wapens wilt kopen, hou dan goed de TF2-'aandelenmarkt' in de gaten. Wapens hebben in de Store namelijk een prijs, maar dat is niet dezelfde 'prijs' als die de community vraagt om te traden.
Een hoop wapens die in de Store bijv. ¤0,74 kosten, zijn hooguit 2 scrap metal waard. Een key van ¤1,99 is 2.33 refined metal oftewel 21 scrap metal waard.
Het Trading forum is in ieder geval de moeite waard om te bekijken, en dan met name de Weapon Market als je metal hebt en dat voor wapens wilt traden.
Oke thanx for the info, heb nu voor zo'n 10 euro aan items gekocht en ga dan nu de zwarte markt opquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:46 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Tja.. een hoop mensen vinden het 'gay' om items te kopen, ikzelf heb er geen moeite mee om wat geld te besteden aan een spel wat al ruim 3 jaar goed en gratis door Valve geupdate wordt. 'k Geef liever een euro of 2 uit aan zo'n Key dan elke 2 maanden ¤15,- aan vier gerecyclede COD4 maps bijv.
Als je wapens wilt kopen, hou dan goed de TF2-'aandelenmarkt' in de gaten. Wapens hebben in de Store namelijk een prijs, maar dat is niet dezelfde 'prijs' als die de community vraagt om te traden.
Een hoop wapens die in de Store bijv. ¤0,74 kosten, zijn hooguit 2 scrap metal waard. Een key van ¤1,99 is 2.33 refined metal oftewel 21 scrap metal waard.
Het Trading forum is in ieder geval de moeite waard om te bekijken, en dan met name de Weapon Market als je metal hebt en dat voor wapens wilt traden.
dat flesje gele zooi? had ik 3 van, die heb ik maar 'omgesmolten' en uiteindelijk zo'n moo 5000 (soldier) ofzo gemaaktquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:34 schreef Dr.Sexy het volgende:
Tering , vind ik daar even twee keer jarate achter elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |