Ik had vroeger een Atag waarbij ook een soort steun zat voor dat draaispit.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:02 schreef freecell het volgende:
[me=freecell] checkt in
[/me]
Ha!
Ik heb zo'n plaat gezien!
Ga ik even zoeken!
En klopt het ook dat hij echt maar op 1 punt vast zit? Ik dacht misschien een steuntje nog voorin?
En intussen plaat ertussen gezet
Mja, even zoeken, want hij viel er net uitquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had vroeger een Atag waarbij ook een soort steun zat voor dat draaispit.
Als ie nou niet lekker wordt, weet ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:15 schreef freecell het volgende:
Ik heb het gevonden, was een complete kooiconstructie nog
Leek op een ovenplaat, maar dan alleen de contouren en met een deuk erin
Poging 3
Is dat al rond dan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:07 schreef borisz het volgende:
De trein stopt dus op Rotterdam Zuid
Koeman trainer van Feyenoord
Perron wordt al vrijgemaakt ja. http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)-BEEN-IN-DE-KUIP.htmquote:
intelligentquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:21 schreef freecell het volgende:
Oi
Ik geef Leander een plak ontbijtkoek.
'mag ik daar niet in bijten?'
Ik moest echt nadenken voor ik die snapte
Tegen de tijd dat Ziggo weer overgenomen is door een ander is het vast wel opgelost.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:23 schreef FutureFairytale het volgende:
net Ziggo gebeld want de klachtenservice zou me gisteren bellen voor de klachtenafwikkeling maar ik moet blijven wachten want kan niet zelf die afdeling bereiken, alleen zij kunnen bellen. En meneer vertelt dat ik vast nog wel gebeld wordt. Om te huilen dit. 3-maanden lopende klacht bij Fletcher is na veel pijn en moeite vandaag opgelost, heb een dinerbon ontvangen voor 2 ps. Nu nog Ziggo...
Bijdehandjequote:Op woensdag 20 juli 2011 14:21 schreef freecell het volgende:
Oi
Ik geef Leander een plak ontbijtkoek.
'mag ik daar niet in bijten?'
Ik moest echt nadenken voor ik die snapte
haha kan met die bon bij een van de Fletcher hotels een 3-gangenmenu halen (voor 2 pers) en heb helaas vriendin beloofdquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat Ziggo weer overgenomen is door een ander is het vast wel opgelost.
Waar gaan we trouwens eten met die dinerbon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |