Sst.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:00 schreef Michhas het volgende:
Tammy je werkt nog geen 20 uur in de week, jij hebt non stop vakantie
Jij hebt ook net een flinke 'vakantie' achter de rugquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:00 schreef Michhas het volgende:
Tammy je werkt nog geen 20 uur in de week, jij hebt non stop vakantie
Nou nou 10 dagen. Heb overigens vorig jaar hele jaar doorgewerkt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij hebt ook net een flinke 'vakantie' achter de rug
Nou, wat een heerlijke vakantie was datquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij hebt ook net een flinke 'vakantie' achter de rug
Begin jij nou maar met crysisquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nou, wat een heerlijke vakantie was dat
Wanneer gaan we beginnen met Brink?
Mooi, ik heb net bij Telfort mijn abonnement verlengd en ik ga 50 euro per maand minder betalenquote:Op woensdag 20 juli 2011 08:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Door toepassingen als youtube is het datanetwerk zwaar overbelast, dankzij skype en whatsapp lopen de inkomsten terug en KPN moet als netwerkaanbieder verplicht investeren in hun netwerk om de datastroom aan te kunnen. Resultaat: de abbo's gaan zelf omhoog.
Aangezien andere aanbieders ook gedeeltelijk gebruik maken van het werk van KPN, of met hetzelfde probleem zitten zullen binnenkort de rest van de aanbieders ook met prijsverhogingen gaan volgen.
teun heeft hem toch?quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Naissssssss
Mimi, nick, myself en wie is numero 4?
Ik wil hem wel, maar heb hem niet helaas, maarja toen ik borderlands had was ik ook te sociaal om jullie bij te houdenquote:
tja borderlands heb ik ook nog, maar mocht nooit mee doen met ross en michasquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik wil hem wel, maar heb hem niet helaas, maarja toen ik borderlands had was ik ook te sociaal om jullie bij te houden
Ja die lui hadden no life in 2 dagen 33 levels erdoor geknaldquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
tja borderlands heb ik ook nog, maar mocht nooit mee doen met ross en michas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |