Kamer opgeruimd, deel 1quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:47 schreef Water123 het volgende:
[..]
PrimaHeb alles ingepakt enzo.. Nog wat nuttigs gedaan vandaag?
Ja ik heb vandaag niet veel gegetenquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:48 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Kamer opgeruimd, deel 1
Is je honger al over?
Dan moet je dat wel doen, anders is het logisch dat je honger hebtquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:49 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja ik heb vandaag niet veel gegeten
Dat is bevrijdend heh?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dan moet je dat wel doen, anders is het logisch dat je honger hebt
Morgen rest van m'n kamer opruimen.
En dan bedoel ik dus alles van de afgelopen 6 jaar.
Bij sommige dingen denk ik van "jammer om weg te doen". Maar als ik het zou bewaren, denk ik niet dat ik er ooit nog naar zou omkijkenquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:54 schreef Water123 het volgende:
[..]
Dat is bevrijdend heh?Ik heb dat meteen gedaan nadat ik wist dat ik was geslaagd
Ik heb een paar vuilniszakken gevuld
Ja dat had ik ook. Ik bewaar wel mijn documentatiemap en literatuurdossier voor mijn broertje. Volgens mij heb ik de rest weggegooid.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:56 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Bij sommige dingen denk ik van "jammer om weg te doen". Maar als ik het zou bewaren, denk ik niet dat ik er ooit nog naar zou omkijken
Werkstukken enzo bewaar ik ook wel jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:57 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook. Ik bewaar wel mijn documentatiemap en literatuurdossier voor mijn broertje. Volgens mij heb ik de rest weggegooid.
Wat ging jij nou studeren? Ik ben het vergeten. Ik heb een geheugen als een zeefquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:58 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Werkstukken enzo bewaar ik ook wel ja
Maar morgen dus de andere helft doen
Hihi, ik vergeet dat ook altijd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:59 schreef Water123 het volgende:
[..]
Wat ging jij nou studeren? Ik ben het vergeten. Ik heb een geheugen als een zeef![]()
![]()
![]()
![]()
En waar?quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:03 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hihi, ik vergeet dat ook altijd.
Informatica
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |