Lekker is dat jaquote:
Ja want nu heb je drie hondjesquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker is dat ja![]()
Als Bink er straks niet meer is wil ik nog een hondje
Drie is hartstikke leuk!
Als hij nog even door gaat dan doe ik dat ook welquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Knap dat je dat kan horen, Karel klinkt soms ook als een bouvier.
Ik zou een briefje in de bus doen.
Als ik net ergens woonde en mn hond blafte de hele dag zou ik dat graag weten, niet eens voor de buren, ik zou het zielig vinden voor mn hond
Ja, inderdaad. Zit dat arme beestje zich hele dagen eenzaam te voelen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Knap dat je dat kan horen, Karel klinkt soms ook als een bouvier.
Ik zou een briefje in de bus doen.
Als ik net ergens woonde en mn hond blafte de hele dag zou ik dat graag weten, niet eens voor de buren, ik zou het zielig vinden voor mn hond
Naja, als de buren het het melden niet waard vinden dan zal het wel meevallen toch?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Zit dat arme beestje zich hele dagen eenzaam te voelen.
Mensen durven het niet vaak te zeggen omdat ze denken dat het over de geluidsoverlast en daarmee hun eigen ongemak gaat. Maar daarmee gaan ze voorbij aan het feit dat die hond daar misschien heel zielig is.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, als de buren het het melden niet waard vinden dan zal het wel meevallen toch?
O ja, zeker. Maar mensen willen vaak geen zeurkous zijn en houden dan hun mond.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:39 schreef Rewimo het volgende:
Als je veel last hebt van het geblaf mag dat wat mij betreft ook best een reden zijn om het te melden trouwens.
Ja is leuk voor Beetle, een speelmaatje erbijquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker is dat ja![]()
Als Bink er straks niet meer is wil ik nog een hondje
Drie is hartstikke leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |