Hallo iedereen,
ik heb al best een tijdje last van een probleem met mijn Acer Aspire 5742G-374G50MN 15.6", 370M, 500GB. Hij valt namelijk continu uit. Als ik bijvoorbeeld gewoon aan het internetten oid ben (in ieder geval niet iets wat abnormaal energie gebruikt), valt ie vaak ineens uit (en krijg ik hem daarna soms weer met moeite aan), maar het komt ook heel vaak voor dat ik mijn laptop niet eens aankrijg. Hij start dan meestal op tot aan het scherm waar je naar de setup kunt gaan en daarna valt hij ineens uit (maar soms ook eerder al en soms later pas). Ik zat eerst te denken aan oververhitting, maar dat lijkt me wel erg raar als hij meteen bij het opstarten alweer uitvalt, helemaal als ik een paar dagen weggeweest ben, zoals afgelopen week. Het maakt meestal niet uit of mijn laptop aan de netstroom ligt of gewoon op de accu werkt, maar straks heb ik mijn laptop eens op proberen te starten zonder de accu erin en toen ging alles ineens perfect.. kan ook toeval zijn, omdat dat uitvallen nogal wisselvallig is. Maargoed, iemand een idee waar dit aan kan liggen? En mocht het nou echt aan de accu liggen, hoeveel kost het ongeveer om een accu te vervangen? Bedankt!