abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99681310
Hallo iedereen,

ik heb al best een tijdje last van een probleem met mijn Acer Aspire 5742G-374G50MN 15.6", 370M, 500GB. Hij valt namelijk continu uit. Als ik bijvoorbeeld gewoon aan het internetten oid ben (in ieder geval niet iets wat abnormaal energie gebruikt), valt ie vaak ineens uit (en krijg ik hem daarna soms weer met moeite aan), maar het komt ook heel vaak voor dat ik mijn laptop niet eens aankrijg. Hij start dan meestal op tot aan het scherm waar je naar de setup kunt gaan en daarna valt hij ineens uit (maar soms ook eerder al en soms later pas). Ik zat eerst te denken aan oververhitting, maar dat lijkt me wel erg raar als hij meteen bij het opstarten alweer uitvalt, helemaal als ik een paar dagen weggeweest ben, zoals afgelopen week. Het maakt meestal niet uit of mijn laptop aan de netstroom ligt of gewoon op de accu werkt, maar straks heb ik mijn laptop eens op proberen te starten zonder de accu erin en toen ging alles ineens perfect.. kan ook toeval zijn, omdat dat uitvallen nogal wisselvallig is. Maargoed, iemand een idee waar dit aan kan liggen? En mocht het nou echt aan de accu liggen, hoeveel kost het ongeveer om een accu te vervangen? Bedankt! :)
pi_99681492
Ik denk dat de accu op is maar ik kan het niet met zekerheid zeggen
Come To Daddy
pi_99682152
Ik denk dat je laptop te warm wordt. Haal de klep aan de onderkant eens los en blaas met een compressortje de stof er eens uit.
pi_99683421
Dat mn accu op is lijkt me sterk, ik heb mn laptop pas sinds eind maart!
en ja oververhitting zou kunnen, maar zoals ik al zei, als ik mn laptop een paar dagen niet gebruikt heb en hij niet eens fatsoenlijk opstart, dan kan hij toch niet te warm zijn?
pi_99684149
Als je de laptop pas sinds eind maart hebt >> garantie
[img]http://i.minus.com/ibnbBZVlYCvsZI.gif[/img]
pi_99685591
kun je dan ook gewoon alleen je accu opsturen ipv je hele laptop?
Mijn laptop werkt namelijk wel gewoon op stroom zonder accu..
Bovendien heb ik nogal slechte verhalen gehoord over de klantenservice van 4launch.nl en heb ik niet zon zin mn laptop zomaar ergens heen te sturen.
pi_99697461
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 23:23 schreef Femke3112 het volgende:
kun je dan ook gewoon alleen je accu opsturen ipv je hele laptop?
Mijn laptop werkt namelijk wel gewoon op stroom zonder accu..
Bovendien heb ik nogal slechte verhalen gehoord over de klantenservice van 4launch.nl en heb ik niet zon zin mn laptop zomaar ergens heen te sturen.
Gewoon contact opnemen met Acer en niet met 4Launch. Je kunt gewoon je accu insturen voor garantie, mits deze niet ouder is als 6 maanden.
pi_99982758
Het probleem is dat ik nu niet eens meer weet of het wel echt aan de accu ligt.
Laatst probeerde ik het namelijk zonder accu en toen had hij ook problemen met opstarten.
Lijkt me sterk dat het dan ook aan de accu ligt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')