Daar mogen ze mooi een nieuwe voor opsturenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:33 schreef Dragonberry het volgende:
getver! zonde van al die mooie kleurtjes
Ik blijf het fascinerend vinden. Het is niet alleen blauwe schimmel, maar ook gelequote:
En hij heeft een vachtjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik blijf het fascinerend vinden. Het is niet alleen blauwe schimmel, maar ook gele
Ik ga het eens aan d'r vragen!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
kan sien je box niet uit je naad trekken?
Die lichtbruine kleur die je er tussendoor ziet. Hij zou helemaal die kleur moeten zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
wat voor kleur is de oogschaduw eigenlijk?
WC-spray deluxe?quote:
Ik zit te lolleren!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
weet je wat je moet doen als je twijfelt over een kleur lipstick? Wat lipstick op je vingertop doen in de winkel en dan je vinger bij de spiegel voor je mond houden.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
weet je wat je moet doen als je twijfelt over een kleur lipstick? Wat lipstick op je vingertop doen in de winkel en dan je vinger bij de spiegel voor je mond houden.
Wajoooo, gek!! KOPUH!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
was het maar deluxe.
Er zitten wel glitters in !!!!11!!1r
Glitterrrrrquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
was het maar deluxe.
Er zitten wel glitters in !!!!11!!1r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |