Daar mogen ze mooi een nieuwe voor opsturenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:33 schreef Dragonberry het volgende:
getver! zonde van al die mooie kleurtjes
Ik blijf het fascinerend vinden. Het is niet alleen blauwe schimmel, maar ook gelequote:
En hij heeft een vachtjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik blijf het fascinerend vinden. Het is niet alleen blauwe schimmel, maar ook gele
Ik ga het eens aan d'r vragen!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
kan sien je box niet uit je naad trekken?
Die lichtbruine kleur die je er tussendoor ziet. Hij zou helemaal die kleur moeten zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
wat voor kleur is de oogschaduw eigenlijk?
WC-spray deluxe?quote:
Ik zit te lolleren!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
weet je wat je moet doen als je twijfelt over een kleur lipstick? Wat lipstick op je vingertop doen in de winkel en dan je vinger bij de spiegel voor je mond houden.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
weet je wat je moet doen als je twijfelt over een kleur lipstick? Wat lipstick op je vingertop doen in de winkel en dan je vinger bij de spiegel voor je mond houden.
Wajoooo, gek!! KOPUH!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
was het maar deluxe.
Er zitten wel glitters in !!!!11!!1r
Glitterrrrrquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
was het maar deluxe.
Er zitten wel glitters in !!!!11!!1r
Nee, beter, ķf het kanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:49 schreef Lindytje het volgende:
Vraag eens aan het mevrouwtje hoe er schimmel op oogschaduw kan ontstaan?
Ik moet er een beetje van huilenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dat kan ook met oogschaduw!
En 10 euro voor een lippenstiffie is goeikoop hoor!
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Zeg meiden doe niet zo gemeen die schimmel is ook maar lelijk en harig....logisch dat het dan wat oogschaduw wilt
Arm schimmeltje.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Zeg meiden doe niet zo gemeen die schimmel is ook maar lelijk en harig....logisch dat het dan wat oogschaduw wilt
ik lolde alweerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:49 schreef Lindytje het volgende:
Vraag eens aan het mevrouwtje hoe er schimmel op oogschaduw kan ontstaan?
Maar oogschaduw naast m'n mond houden, daar heb ik toch heul niks an?!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dat kan ook met oogschaduw!
En 10 euro voor een lippenstiffie is goeikoop hoor!
Mevrouwtje denkt: zij heeft het zķ naar d'r zin, dat wordt kassaquote:
Bwhehehhehehequote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar oogschaduw naast m'n mond houden, daar heb ik toch heul niks an?!
Ik zou opstaan en weglopenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
Moet ik maar even langskomen daaanaaaaaanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:53 schreef Lindytje het volgende:
Maar intussen zit nog steeds mijn onderbroek tussen mijn bilnaad
Zeg dat 'ie eruit moet!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:53 schreef Lindytje het volgende:
Maar intussen zit nog steeds mijn onderbroek tussen mijn bilnaad
Graagquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Moet ik maar even langskomen daaanaaaaaan
Hij luistert nietquote:
LOLLERCOPTER!!!!! Bwhahahhahahhahahaha!!!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
ze vond de schimmel er vies uit zien, maar ze vroeg wel of je je niet had vergist en het gewoon een gemarmerde oogschaduw was
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
ze vond de schimmel er vies uit zien, maar ze vroeg wel of je je niet had vergist en het gewoon een gemarmerde oogschaduw was
Klinkt logisch, de kleur van je vingertoppen lijkt immers heel veel op de kleur van je lippen!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar oogschaduw naast m'n mond houden, daar heb ik toch heul niks an?!
Dit meen je niet heh?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
Hem er uit scheten werkt ook nietquote:
IK!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:00 schreef Lindytje het volgende:
Wie is er in voor een oriflame-meet bij mij thuis?
ik zou in m'n broek plassen ben ik bangquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:00 schreef Lindytje het volgende:
Iiiikquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:00 schreef Lindytje het volgende:
IK!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:00 schreef Lindytje het volgende:
We regelen gewoon een tena.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zou in m'n broek plassen ben ik bang
Zeg onderbroeken verschonen gaat me te ver hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zou in m'n broek plassen ben ik bang
mnohquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zeg onderbroeken verschonen gaat me te ver hoor
Hij is zojuist verwijderd! Wat een opluchtingquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Iiiik
Hou tot die tijd dan evenje onderbroek zo dan hoef ik nu niet twee keer langs te komen!
Kan ze ook een pootje met make-up voor d'r bakkes houden, ziet ze meteen hoe het staatquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kan ze ook een pootje met make-up voor d'r bakkes houden, ziet ze meteen hoe het staat
ik denk paars en aquaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kan ze ook een pootje met make-up voor d'r bakkes houden, ziet ze meteen hoe het staat
Dat zou je wel eens goed kunnen hebbenquote:
quote:Oriflame producten zijn niet in de winkel te koop. Wij geloven in persoonlijke aandacht en goede adviezen.
ze is er zelfs in gediplomeerd!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zou je wel eens goed kunnen hebben
Doet ze ook aan kleur-adviezen??
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
We gaan een party houden hier thuis, met bier
verstop je dan wel je eigen spullen? Anders is het zo zieligquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
We gaan een party houden hier thuis, met bier
Ohjaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
verstop je dan wel je eigen spullen? Anders is het zo zielig
Als ie dan nog leeft wel jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:17 schreef Sharana_LV het volgende:
En we kunnen dikkie ook gelijk wat opleuken
!!!
Ja, en dan haar een metamorfose gevenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:18 schreef Lindytje het volgende:
Of zal ik mijn eigen visagie-koffer er dan bij zetten?
Dikkie mag nog niet dood gemenerik!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als ie dan nog leeft wel jaHet is toch een heaumeau, dus dat vindt ie vast leuk
Prachtigquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:34 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Zou deze kleur me goed staan?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:34 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Zou deze kleur me goed staan?
Surpriiiiiisequote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
beeldig!
Zo, weer thuis, als enige niks gekocht
Trusten sjaniequote:
Succes!quote:
Das wel bummer meisquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:50 schreef princess-a het volgende:
Mijn mama gaat morgen bij mn stiefvader weg
Nicequote:Op woensdag 20 juli 2011 08:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Goedemorgennnnnn!
Debs succes met verhuiEn vandaag!
[..]
Das wel bummer meis
Hier waarschijnlijk laatste dag schilderen!
Toch wel ja. Mn stiefvader is heel depressief omdat hij niet om kan gaan met de dood van mn broer, mn mama is heel ziek dus die heeft behoefte aan wat meer liefde zullen we maar zeggen. Bij andere mensen speelt hij altijd de leuke man, en haar zeikt ie steeds af of hij laat haar zo'n 2 keer per week zitten als ze iets leuks zouden doen.Ze trekt het niet meer. Ben bang dat ik hem dan ook kwijtraakquote:Op woensdag 20 juli 2011 08:20 schreef Debsterr het volgende:
Jeetje Princess.. Onverwachts?
Thanks Sjaan! Je lakjes waren er gister trouwens! En jij succes met laatste dag schilderen hè
Wat een liefdevolle binnenkomstquote:
Aha...quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:28 schreef miss--moana het volgende:
ow hahahha droog
Ik was wat aan het typen in een pm en hij ging ineens hier verder...
Maar hooii iedereen!
quote:
quote:
Edit: heb mijn dag niet dus zal maar even normaal reagerenquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:32 schreef miss--moana het volgende:
[..]
![]()
Ik kom hier te weining en als ik er dan ben wil ik teveel doen. Srry.
Maar even een vraagje: Mag je als je zwanger bent gewoon je nagels lakken? Ik bedoel kan dit geen kwaad met de geuren en stoffen enzo..
Thanks ... Ben je alweer bijgekomen van je party gister?quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
sterkte sjaan!
En miss moana, het wordt idd wel afgeraden om veel te lakken tijdens de zwangerschap
hendig!quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Thanks ... Ben je alweer bijgekomen van je party gister?
Jamaar dan moeten ze aanbellen das veel werk hoor!quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Sterkte Sjaan
Kutpostbode. Er staat met koeienletters "breekbaar" op, dus flikker je het gewoon door de bus.
Oef :pquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hendig!
Ik ben er alleen niet over uit of ik nou kiespijn heb die door trekt naar mijn oor, of oorpijn die doortrekt naar mijn kaak
Hoebedoel je normaal reageren?? Het is toch ook een normale vraagquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Edit: heb mijn dag niet dus zal maar even normaal reageren
Als je eventueel wilt lakken kun je wel een mondkapje voordoen dat scheelt alweer maar sowieso alles met dit soort meuk erin zou ik vermijden
En thanks dames... Ben ondertussen weer beetje op been maar nou heb ik nog niet kunnen schilderen
quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oef :p
En hoeveel kleuren lipstick heb je nou op je vingertoppen ziteen....want geef nou maar toe....je hebt die wijsheid ast vanochtend uitgeprobeerd!
Neeik had eerst staan of het een serieuze vraag was maar daarna bedacht ik me dat ik mijnkutdag niet op andere hoef af te reageren dus ff geeditquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:48 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Hoebedoel je normaal reageren?? Het is toch ook een normale vraag![]()
Thnx voor de antwoorden! Ik las al van alles op internet maar ik vraag het dan toch nog voor de zekerheid aan de nagellakkenners
quote:
yesssmedam.quote:
Picsquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:07 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb mijn nagellak uit de rekken gehaald en in de vensterbamk gezet omdat de rekken zo opgehangen worden en nu is katje ze aan t bewaken!
quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oef :p
En hoeveel kleuren lipstick heb je nou op je vingertoppen ziteen....want geef nou maar toe....je hebt die wijsheid ast vanochtend uitgeprobeerd!
why ben je daar geweest????quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
yesssmedam.
I was. Ze heeft al haar nagellak in haar huis staan.En ze heeft een lieve kat.
Bwehehehequote:Op woensdag 20 juli 2011 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wel nog een streep oriflame-eyeliner. Volgens mij is dat gewoon een benzinestift
Ik wilde wel eens meeten met de vrouw achter het merk.quote:
waarom zo mysterieus doen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:27 schreef RenRen- het volgende:
Of ik had er iets mee te maken.
Floppy cat
omdat het kan.quote:
Ik ben bij A engeland geweest. pics en verhaal volgen later wel.quote:
nou, zo gek vind ik mijn reactie niet. Ik kan heel slecht tegen mysterieus gedoe, iedereen nieuwsgierig maken, en dan aankomen met 'ik zeg lekker toch niks'. Daar ben ik veel te nieuwsgierig voor. En durf te wedden dat ik niet de enige ben die dat irritant vindtquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zo zo, gaat het lekker?We waren er door mij, dat is toch reden genoeg?
Maar ik doe helemaal niet mysterieus, ik zeg dat we er waren door mij, dat is toch duidelijk genoeg? Ik kan me niet voorstellen dat het dan nog irritant is.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, zo gek vind ik mijn reactie niet. Ik kan heel slecht tegen mysterieus gedoe, iedereen nieuwsgierig maken, en dan aankomen met 'ik zeg lekker toch niks'. Daar ben ik veel te nieuwsgierig voor. En durf te wedden dat ik niet de enige ben die dat irritant vindt
Ben benieuwdquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
i can tell u this: ze werkt aan een nieuwe collectie.
als jij dat duidelijk vindt, prima. Zal ik me er verder niet meer mee moeien.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar ik doe helemaal niet mysterieus, ik zeg dat we er waren door mij, dat is toch duidelijk genoeg? Ik kan me niet voorstellen dat het dan nog irritant is.
Aahh hopelijk voel je je snel weer wat beter! Het was idd wel een serieuze vraag, maar kan me voorstellen dat het ook als rare vraag kan overkomen. Maar ik hoor en lees het overal zo verschillend..dus vandaarquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Neeik had eerst staan of het een serieuze vraag was maar daarna bedacht ik me dat ik mijnkutdag niet op andere hoef af te reageren dus ff geedit
Je had nog een dochter toch? Hoe oud is die nu? Spannend hoor een tweedequote:Op woensdag 20 juli 2011 15:47 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Aahh hopelijk voel je je snel weer wat beter! Het was idd wel een serieuze vraag, maar kan me voorstellen dat het ook als rare vraag kan overkomen. Maar ik hoor en lees het overal zo verschillend..dus vandaar![]()
Dank je Milka82! Bij mij wordt het waarschijnlijk ook weer keizersnede, dus ik neem dan ook maar rond die tijd al me nagellak afhaal spullen mee als ik ergens heen ga, stel het komt eerder ofzo ben ik in iedergeval voorbereid
verrassings zijn tof!quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:55 schreef miss--moana het volgende:
Ik ben 21 november uitgerekend een dag voor de verjaardag van mijn schoonpaps![]()
Selena is nu alweer 7 jaar en die vind het helemaal te gek! Ze wil alleen niet weten of ze een broertje of zusje krijgt, ze wil verrast worden.
eerst onze streken maar ff aflerenquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaaa waar blijft die van jou! Een mini bb en sq!
dat wordt een toffe bebe!quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaaa waar blijft die van jou! Een mini bb en sq!
het is jammer dat fok geen teller heeft voor posts over eten want volgens mij sta jij na je amerikaanse avontuur bovenaanquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
het is jammer dat fok geen teller heeft voor posts over eten want volgens mij sta jij na je amerikaanse avontuur bovenaan
Jaa, ben wel blij dat ik al op de helft zit, de eerste 3 maanden waren geen pretje..quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
verrassings zijn tof!
En dan zit je dus al ruim over de helft! Buikpic?
sinds space hier niet zo vaak meer post ookquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
het is jammer dat fok geen teller heeft voor posts over eten want volgens mij sta jij na je amerikaanse avontuur bovenaan
I be a fatty noawquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sinds space hier niet zo vaak meer post ook
Thnx meis!quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:12 schreef Diconnected het volgende:
Oh en Miss Moana gefeliciteerd
En nu ga ik broodjes smeren en werken
quote:
Sup?quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:37 schreef Loqi het volgende:
[..]
Sup?
Mijn nieuwe vriendinnetjes![]()
[ afbeelding ]
Orly - Iron butterfly
Zoya - Stacy
Zoya - Reece
Zoya - Faye
Zoya - Mira
Zoya - Adina
China Glaze - Cha cha cha
Zoya - Gemma
quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:39 schreef Mss het volgende:
Vraagt ze eerst hoeveel lakjes ik verkoop. Dat staat gewoon in de advertentie. Vraagt ze vervolgens of de lakjes gebruikt zijn of niet. Ook dat staat in de advertentie
![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:39 schreef Mss het volgende:
Vraagt ze eerst hoeveel lakjes ik verkoop. Dat staat gewoon in de advertentie. Vraagt ze vervolgens of de lakjes gebruikt zijn of niet. Ook dat staat in de advertentie
![]()
Precies wat ik ga krijgenquote:
had ik psychische verdoemenis al genoemd?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Precies wat ik ga krijgenen slim! en opvliegend!
Dat sla je dr maar uitquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
had ik psychische verdoemenis al genoemd?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sinds space hier niet zo vaak meer post ook
Nog een reden om niet zwanger te wordenquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
sterkte sjaan!
En miss moana, het wordt idd wel afgeraden om veel te lakken tijdens de zwangerschap
Hij kwam gewoon in mn timeline hoorquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:56 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Zit jij in mijn mentions te kijken he?
+1quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
o hai!
[..]
Nog een reden om niet zwanger te worden
oehhh nice!quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:37 schreef Loqi het volgende:
[..]
Sup?
[ afbeelding ]
Orly - Iron butterfly
Zoya - Stacy
Zoya - Reece
Zoya - Faye
Zoya - Mira
Zoya - Adina
Zoya - Gemma
Ik heb echte strawberry cheesecake!! is ook heel erg yummiequote:Op woensdag 20 juli 2011 20:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Congrats Miss Moana! Ik vind zwangere vrouwen vaak zo mooi.
Omnomnom, ik heb een vloeibare strawberry cheesecake.
Maar daar zit vast geen alcohol in.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:58 schreef Dragonberry het volgende:
Ik heb echte strawberry cheesecake!! is ook heel erg yummie
Blijven ademen schattiequote:Op woensdag 20 juli 2011 21:18 schreef Sharana_LV het volgende:
Fuuuuu nog geen inloopkast was 1 onderdeel vergeten en nu kan hij niet in elkaar
Wat een dag grrrrrr
Blauw, dan match je met mij!quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:25 schreef Diconnected het volgende:
Welke kleur moet ik lakken whuuuuuuuu
neequote:Op woensdag 20 juli 2011 21:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar daar zit vast geen alcohol in.
Ik heb heel roze lak opquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:25 schreef Diconnected het volgende:
Welke kleur moet ik lakken whuuuuuuuu
YAY!quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:51 schreef Debsterr het volgende:
Corona, chips, kat die niet van de bak durft.. Verhuisd!
quote:[b]Op
[ afbeelding ]
Orly - Iron butterfly
Zoya - Stacy
Zoya - Reece
Zoya - Faye
Zoya - Mira
Zoya - Adina
Zoya - Gemma
In de jaren 70 twijfelde men nog over rokenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:52 schreef AmyGrace het volgende:
Zal ik me hier ook eens laten zien?
@miss--moana, gefeliciteeeerd!![]()
Ik maak me nu al druk of ik wel of niet zal blijven lakken als ik ooit zwanger ben.![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:51 schreef Debsterr het volgende:
Corona, chips, kat die niet van de bak durft.. Verhuisd!
Niet lakken dus?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
In de jaren 70 twijfelde men nog over roken
Whehe heel herkenbaarquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:58 schreef Debsterr het volgende:
Sjoerd is wel zielig hoor.. Hij wil echt niet eraf!
Heb 'm eraf gehaald en op de bank gezet.. En nu komt 'ie daar niet afquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Whehe heel herkenbaarMaar t komt goed hoor! Hij gaat zich snel genoeg vervelen waarschijnlijk
Aaahquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb 'm eraf gehaald en op de bank gezet.. En nu komt 'ie daar niet af. Herman is veel stoerder!
Dat ja! Wij hadden na 4 keer verhuizen het trucje wel door. De bank in ons oude huis laten staan en kat daar op laten slapen. Ondertussen álles weggehaald zodat hij zag wat er met zn oude huis was gebeurd. Kat pas als allerlaatst opgehaald en neergezet in een huis dat helemaal ingericht was met de meubels enzo. Problem solvedquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
verhuizen met katten is altijd kei zielig, katten haten verhuizen
ach, voor je het weet zijn ze weer de baas in huis
Ja. Maar toch hč..? Het blijft een potje vol chemicaliën.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
4free mag wel... Zoya en nubar enzoot
Aan de andere kant: de kans dat iets via je nagels bij de foetus terechtkomt is miniem. Wat de lucht betreft ben ik er niet helemaal zeker van, maar ook in dat geval filtert de moeder écht enorm veel. En met 4free helemaal. Je mag immers ook de kamer verven.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:32 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja. Maar toch hč..? Het blijft een potje vol chemicaliën.
Ze komen (voorlopig) niet buitenquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:26 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat ja! Wij hadden na 4 keer verhuizen het trucje wel door. De bank in ons oude huis laten staan en kat daar op laten slapen. Ondertussen ÃĄlles weggehaald zodat hij zag wat er met zn oude huis was gebeurd. Kat pas als allerlaatst opgehaald en neergezet in een huis dat helemaal ingericht was met de meubels enzo. Problem solved![]()
Ben benieuwd of die van jou ook nog terug gaan lopen Debs!
Ik maak me dan ook meer 'zorgen' om de walm dan dat het via m'n nagels m'n lijf binnendringt. Ach nou ja, dat zien we dan wel weer.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aan de andere kant: de kans dat iets via je nagels bij de foetus terechtkomt is miniem. Wat de lucht betreft ben ik er niet helemaal zeker van, maar ook in dat geval filtert de moeder écht enorm veel. En met 4free helemaal. Je mag immers ook de kamer verven.
Ach, die "regels" veranderen toch jaarlijks. Letterlijk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:42 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik maak me dan ook meer 'zorgen' om de walm dan dat het via m'n nagels m'n lijf binnendringt. Ach nou ja, dat zien we dan wel weer.
nou niet dus, dat vervenquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aan de andere kant: de kans dat iets via je nagels bij de foetus terechtkomt is miniem. Wat de lucht betreft ben ik er niet helemaal zeker van, maar ook in dat geval filtert de moeder Êcht enorm veel. En met 4free helemaal. Je mag immers ook de kamer verven.
Oh, nu niet meer?quote:
nee. Bepaalde groenten zelfs nietquote:
Srsly? Kijk, rauw spul of niet compleet doorgegaard vlees ofzo kan ik me nog iets bij voorstellen, net als dat alcohol een slecht idee is, maar men is zķ enorm ver doorgeslagen met alles. Moet je dan ook de hele dag binnen blijven zitten als je langs een drukke weg woont want uitlaatgassen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee. Bepaalde groenten zelfs niet
ik ga al die shit negeren hoor, als ik zwanger ben
Ik hoop dat dat me lukt, maar ik vrees dat ik daar te neurotisch voor ben.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:50 schreef Stormqueen het volgende:
What haz u failed?quote:
Hoezo kijk je naar de foto? Je hebt dat irl ding daar liggen, die is nog ranziger dan de foto! :pquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:59 schreef Lindytje het volgende:
Hahahahaha, ik heb mijn schimmelfoto ook nog een paar keer bekeken vandaag. Omdat het kan, en hij zo lekker smerig is
Sjaantje:Dagje is bijna voorbij! Ik hoop dat het morgen een betere is!
MM: Gefeliciteerd!
P-a: Wat rot, van je mama en je schoonpapaIk hoop dat je contact met hem blijft houden...
En die nieuwe lakjes
Zo, dat was mijn eerste en laatste post hier voor vandaag, ik ga een tukkie doen. Lag pas om half 8 vanochtend in bed, en was er om 12u weer uit, ik ben gaar
Mijn nichtje was 8 toen de 2e kwam en die was juist super blij en ze speelden heel veel met elkaar!quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:22 schreef miss--moana het volgende:
Joe!!!!! Goedemorgen iedereen! Bedankt voor alle lieve berichtjes
Je mag idd nog maar bar weinig als je zwanger bent maar ik doe gewoon de dingen waar ik mij goed bij voel. Zo ben ik met 16 weken nog naar Moviepark geweest en eigenlijk in alle attracties geweest waar ik graag in wilde gaan en waar ik mij goed bij voelde (behalve de achtbanen). Het park raad het af, dit doen ze alleen maar om niet aansprakelijk gesteld te worden. Zo mocht ik zelfs niet in een simpele draaimolen. In de zweefmolen mocht ik dan weer welOver het schilderen...Voor mijn eindejaarsfestival moesten we de straat beschilderen met latexverf (waterbasis), dit werd mij ook afgeraden vanwege de stoffen die erin kunnen zitten. Maar op internet lees je wel veel dat het geen kwaad kan. Ik heb het uiteindelijk niet gedaan omdat het me ook niet zo prettig leek om de hele tijd voorover gebogen de grond te staan schilderen. Nu moet ik ook zeggen dat ik qua geuren nu niet heel veel kan verdragen, ik wordt zelfs al misselijk bij de gedachten aan de geur van shampoo...gelukkig is dit al wel veel minder dan in het begin
![]()
Milka, wat toevallig dat jij ook zo een leeftijdsverschil tussen je meiden hebt. Hoe bevalt je dat en hoe gaat het onderling?? Ik kreeg van iedereen te horen dat het zonde is dat ze nu niet meer met elkaar zullen gaan spelen enz...Zelf vind ik het wel leuk omdat Selena het nu bewust meemaakt.
Trouwens over nagels lakken tijdens de zwangerschap gesproken, ik wilde juist mijn nagellakwielen gaan lakken...Ik ga dit maar lekker buiten doen nu, zodat de walm in iedergeval niet in het huis blijft hangen. Hoe lakken jullie die trouwens?? Ik twijfel om het op kleur of op soort te doen.
Haha, komt zeker wel een foto van, maar ik ga morgen eerst Faye lakkenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:55 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik ben heul benieuwd naar cha cha cha op jouw nagels! hint hint
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:07 schreef Mss het volgende:
TD
China Glaze - Blue Iguana
China Glaze - Cha Cha Cha
OPI - Glam Slam! Grape Set Match Duo Pack
OPI - Silver Shatter
OPI Glam Slam! France Rally Pretty Pink DouPack
OPI Glam Slam! France Spark de Triomphe Duo Pack
Bezuinigen doen we alleen op de verkeerde dingen natuurlijkquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
iPads
En geven ze die ook al bij de overheid? Ik dacht dat we moesten bezuinigen
srsly? Vertel!quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bezuinigen doen we alleen op de verkeerde dingen natuurlijk
Maar ik heb em ook medisch
Mijn ogen zijn zo slecht soms dat ik mijn phone slecht kan lezen maar moet bijvoorbeeld wel mail kunnen beantwoorden en op dit moment heb iki. 1 hand een ontsteking waardoor vingers daar moeilijk bewegen maar laptop is dan te zwaar maar moet wel gelijk kunnen handelen bij storing ook al ben ik onderweg of thuisquote:
lol!quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn zo slecht soms dat ik mijn phone slecht kan lezen maar moet bijvoorbeeld wel mail kunnen beantwoorden en op dit moment heb iki. 1 hand een ontsteking waardoor vingers daar moeilijk bewegen maar laptop is dan te zwaar maar moet wel gelijk kunnen handelen bij storing ook al ben ik onderweg of thuis
Hebben atm veel burgerzaken storingen en dat is prio nummer 1 vanwege de burgers die wachten
Ja ik zie wit niet goed dus de rand van mijn ipad is blurrigquote:
Neeeh niet echt lolquote:
heb je geen hoesje?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik zie wit niet goed dus de rand van mijn ipad is bluggiggelukkig als er andere binnen zijn mag ik hem omruilen coor zwart
ik doelde met lol op het feit dat burgerzaken prio krijgen... niet op jouw issuesquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Neeeh niet echt lol
Had ok liever dat ik dit ding alleen voor leuke dingen nodig had :p
Ohzo, ik snappem! Ja ik vind witte telefoons enzo ook altijd lelijk, worden snel vies enzo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik zie wit niet goed dus de rand van mijn ipad is blurriggelukkig als er andere binnen zijn mag ik hem omruilen coor zwart
Jaaaa die zijn hoge prio want burgers zitten met paspoort en overlijdensberichten etcquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik doelde met lol op het feit dat burgerzaken prio krijgen... niet op jouw issues
Jaaaa zeker fijn!quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ohzo, ik snappem! Ja ik vind witte telefoons enzo ook altijd lelijk, worden snel vies enzo.
Maar wel handig dat je hem nu dan heb voor je werk.
supersharana to the rescue!quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaaa die zijn hoge prio want burgers zitten met paspoort en overlijdensberichten etc
Bz is ook de enigr afdeling die mij rechtstreeks op mobiel mag bellen en ook op dagen dat ik vrij ben
Ohja en lichaam is nog steeds mega verrot dus sorry ben weer wat chaggiequote:Op donderdag 21 juli 2011 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik doelde met lol op het feit dat burgerzaken prio krijgen... niet op jouw issues
Ik vond het voor ik zwanger werd echt supersuf dat ze afraadden te roken tijdens de zwangerschap omdat die baby's dan kleiner blijven/de groei achterblijft. Dat is toch juist makkelijker bij de bevalling?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee. Bepaalde groenten zelfs niet
geeft niks, zelfs niet-zieke mensen hebben dat wel eens, dus van jou kan ik 't me helemaal indenkenquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ohja en lichaam is nog steeds mega verrot dus sorry ben weer wat chaggiemaar ik snap nu wzt je becoelde ook
Dramaqueen mode gaat nu off
Gister heb ik een storing opgelost terwijl ik onder de zonnebank lagquote:
ohja, maar roken vind ik toch wel iets anders dan verven of broccoli eten, persoonlijk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik vond het voor ik zwanger werd echt supersuf dat ze afraadden te roken tijdens de zwangerschap omdat die baby's dan kleiner blijven/de groei achterblijft. Dat is toch juist makkelijker bij de bevalling?
En tijdens mijn zwangerschap vond ik de gedachte dat ik ook maar íets zou doen dat slecht was voor de baby ondraaglijk
Tevens: hoi!
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gister heb ik een storing opgelost terwijl ik onder de zonnebank lag
Was wel grappig, die teamleider zo jaaaaa dankjewel ik kom zo nog wel even naar boven ... Ik euhhh lig onder zonnebnk ... E ht stilte aan andere lijn
Die teamleider is wel onwijs toffe xhick dus moest wel lachen
Srsly?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:47 schreef Stormqueen het volgende:
de mooiste waren nog wel de ademende matrassen...
"mevrouw, ademt deze matras wel?"
Ik: gelukkig niet, anders zou ik 'm heel snel doodtrappen!
(matrassen ademen niet. Er bestaat geen matras op deze aarde waar je doorheen kan ademen. En toch vertellen ze zwangere vrouwen dat je een ademend matras nodig hebt)
ja joh, je kan het zo gek niet bedenken. Volgens die verhalen doen baby's niets anders dan overal in stikken de godganse dagquote:
beter een kampermoeder dan zo'n overbezorgd sujet dat constant achter d'r jong aan draaft met een pak smoelenpoetsersquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:56 schreef Incantrix het volgende:
Owja, envoor verhuisd zijn,
![]()
voor Princess-a en Sharana en gefeliciteerd voor de zwangere
Mijn zoontje had vannacht voor het eerst een logée en die heeft hij dus wakkergekrijst om 5 uur vanochtendZit je om half 6 's-morgens in de kamer met twee hyperactieve dreumessen, man, ik ben helemaal dood
(en soms voel ik me echt zo'n kampermoeder, dan zit ik te internetten met de tv aan als oppas en dan zie ik nog net hoe zoonlief *BLAF* op de grond plettert omdat hij weg aan het rennen was met een pot pindakaas die ik niet op had geruimdMaar het glas is alweer weg nu
)
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:47 schreef Stormqueen het volgende:
de mooiste waren nog wel de ademende matrassen...
"mevrouw, ademt deze matras wel?"
Ik: gelukkig niet, anders zou ik 'm heel snel doodtrappen!
(matrassen ademen niet. Er bestaat geen matras op deze aarde waar je doorheen kan ademen. En toch vertellen ze zwangere vrouwen dat je een ademend matras nodig hebt)
Veel plezier met het gedoe.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:57 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai !![]()
Nieuwe identiteitskaart aanvragen zuigt
Bels stuurt mij niks; want ik woon niet meer in Bels en NL stuurt mij niks want ik ben Bels
Moet ik me melden bij de Belgische ambassade in Den Haag; formulier invullen voor nieuwe id (betalen); daarbij een uittreksel van mijn gemeente regelen (weer betalen); en dan pas sturen ze me mijn nieuwe kaart toe.
Ow goody
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
beter een kampermoeder dan zo'n overbezorgd sujet dat constant achter d'r jong aan draaft met een pak smoelenpoetsers
Dank voor het medelevenquote:
wees blij dat je geen somalier bentquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:57 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai !![]()
Nieuwe identiteitskaart aanvragen zuigt
Bels stuurt mij niks; want ik woon niet meer in Bels en NL stuurt mij niks want ik ben Bels
Moet ik me melden bij de Belgische ambassade in Den Haag; formulier invullen voor nieuwe id (betalen); daarbij een uittreksel van mijn gemeente regelen (weer betalen); en dan pas sturen ze me mijn nieuwe kaart toe.
Ow goody
jamaar jij post in OUD, dus jij bent bezoedeldquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
![]()
Ja, je hebt ook gelijk hoor (eerdere quote), maar zo ongenuanceerd dacht ik er dus over voor ik zwanger was, terwijl,ik tijdens mijn,zwangerschap nie
Zo moestie zijn, maar mijn foon doet stom.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
![]()
Ja, je hebt ook gelijk hoor (eerdere quote), maar zo ongenuanceerd dacht ik er dus over voor ik zwanger was, terwijl ik tijdens mijn zwangerschap niets durfde
Dat soort.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
beter een kampermoeder dan zo'n overbezorgd sujet dat constant achter d'r jong aan draaft met een pak smoelenpoetsers
Ohja, dat sowiesoquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar jij post in OUD, dus jij bent bezoedeld
dat je de baby niet vast mag houden omdat je een roker bentquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat soort.Mekkeren over dat er buiten gerookt wordt, maar dan wel je kroost naast de barbecue leggen.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wees blij dat je geen somalier bent
quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat je de baby niet vast mag houden omdat je een roker bent!!!!!!!!!!!!!!!11111
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |