I like.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:13 schreef Stormqueen het volgende:
FOTD-tje
[ afbeelding ]
Met 3 kleuren van Fyrinnae
[ afbeelding ]
Oeh, die is mooi!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:25 schreef Enfermera het volgende:
Le blushstick van Catrice:
[ afbeelding ]
Het lijkt misschien alsof er weinig op zit, en je moet er idd ook wel wat op doen voordat je het ziet, maar irl is ieHeel subtiel but I'm loving it!
![]()
En op mn ogen trouwens mn nieuwe potloodje van NYC, ben benieuwd hoe water- en smudgeproof ie is!Heb op mn onderste wimperrand wel wat oogschaduw eroverheen gedaan voor de zekerheid.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:40 schreef Ooi86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even mijn EOTD. In de crease Satin taupe en Club, op het ooglid twee turqoise kleurtjes van Inglot en op browbone blanc type.
De kleuren zijn irl wat feller en wat meer contrast.Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
ik kan die overhangende oogleden van jou nooit vinden op je foto's trouwens, het valt best mee!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks!Van mn oogpotlood bedoel je of gewoon de hele look?
Zoo damn. Dat waterproof potlood van NYC![]()
![]()
Ongelofelijk! Blijft gewoon zitten, niks smudgen, zelfs met mn overhangende oogleden, en dat voor die prijs? WOW.
Must. Have. More.
![]()
ik doe het ook altijd gewoon met een matte oogschaduw hoor, kan prima zolang je het zuinig aanbrengtquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:02 schreef moneyfornothing het volgende:
Ben er vandaag achter gekomen dat 'boxed' van sleek oh so special nogal goed met mijn wenkbrauwkleur matcht. Beter dan het wenkbrauw potlood van essence dat ik heb, maar kan ik oogschaduw ook gewoon als wenkbrauwpoeder gebruiken? Of moet ik dan nog iets extra's ermee doen?
Mooie looks zijn er weer gepost trouwens! Multi-qouten gaat alleen niet zo soepel op mijn mobiel dus ik doe het even zo algemeen melden.
Oehquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:13 schreef Stormqueen het volgende:
FOTD-tje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
I like.
[..]
Oeh, die is mooi!
[..]
Nice!
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan die overhangende oogleden van jou nooit vinden op je foto's trouwens, het valt best mee!
Dat ja! Oogschaduw, blush en wenkbrauwpoeder zijn gewoon uitwisselbaar. Je kunt blush ook als oogschaduw gebruiken en andersom, oogschaduw als wenkbrauwpoeder, etc... Niks mis meequote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik doe het ook altijd gewoon met een matte oogschaduw hoor, kan prima zolang je het zuinig aanbrengt
Precies. En ik kijk niet helemaal rechtuit ofzo blijkbaar. En er zit nog wel 1 a 2 mm tussen mn wimperrand en ooglid, maar that's itquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
ah, je fotografeert gewoon je goede oog!
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:30 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en beautyblender-verslag moet wachten tot morgen. Het enige waar ik vandaag heen ben geweest was de Appie, dat kon ook wel zonder make-up
Beter! Scheelt weer zoeken naar een goede wenkbrauwpoeder match.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik doe het ook altijd gewoon met een matte oogschaduw hoor, kan prima zolang je het zuinig aanbrengt
Oh dat ook allemaal? Wat handig!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat ja! Oogschaduw, blush en wenkbrauwpoeder zijn gewoon uitwisselbaar. Je kunt blush ook als oogschaduw gebruiken en andersom, oogschaduw als wenkbrauwpoeder, etc... Niks mis mee
Morgen meer nieuwsquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Precies. En ik kijk niet helemaal rechtuit ofzo blijkbaar. En er zit nog wel 1 a 2 mm tussen mn wimperrand en ooglid, maar that's itMn moeder en oma zijn met hetzelfde gezegend, mn moeder heeft iets van 10 jaar terug een correctie laten doen, mčnnnn wat ziet dat er nog mooi uit
Dus ja
[..]![]()
Maakt niet uit
ik heb er iig supergoeie verhalen over gehoord, blijkbaar is ie zn prijs waard
Ja, echt waar! Je kan zelfs in nood lipstick gebruiken als cremeblushquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Beter! Scheelt weer zoeken naar een goede wenkbrauwpoeder match.
[..]
Oh dat ook allemaal? Wat handig!Haha ik voel me echt een noobje op dit gebied, maar gelukkig is dit topic er.
Oee ook al zo handig!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Morgen meer nieuws
[..]
Ja, echt waar! Je kan zelfs in nood lipstick gebruiken als cremeblush
Ik denk dat je een concealer bedoelt...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:13 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb me nooit verdiept in make-up, heb altijd alleen mascara en oogpotlood gebruik. Nu heb ik zin om er eens meer mee te gaan doen en te experimenteren! Maar waar kan ik volgens jullie het beste zo'n palet kopen? En bestaan er ook palets voor een bepaalde oogkleur, dus dat niet alle kleuren erin zitten, maar alleen kleuren die mooi bij bijv groene ogen passen?
En hoe heet zo'n kwastje dat je gebruikt voor rond je ogen, zo'n soort foundationachtig spul maar volgens mij is het dat niet? Om het op te lichten, egaal te maken.
Alvast bedankt!
Mooi!!'quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:16 schreef Ooi86 het volgende:
Vandaag weer even met mijn make-upjes gespeeld. Wederom zijn de foto's weer prut geworden. IRL is het allemaal donkerder en intenser.
Wat ik heb gedaan:
- zwarte oogpotlood lang bovenste wimperrand getrokken en dit vervaagt
- MAC patina e/s over ooglid
- UD Darkhorse in crease
- MAC Shroom op browbone
- blauw oogpotlood (MAC, maar weet naam ff niet) langs onderste wimperrand
- hierover MAC Deep Truth
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat moet ik toch met die wimpers die recht naar beneden steken? Ze groeien gewoon die kant op, ze zitten niet los ofzo....
Dankjequote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik denk dat je een concealer bedoelt...
En wat betreft de oogschaduwkleuren: alle ogen kunnen eigenlijk alle kleuren hebben. Het hele concept van 'kleuren die bij een bepaalde oogkleur moeten' is vreselijk ouderwets!
Lekker smeren wat je wilt dus! En paletten kun je overal kopen... ebay, webshops, in winkels, noem maar op!
Dat bedoel ik niet. Op mijn bovenste wimperrand heb ik een wimper die recht naar beneden groeit. Kijk maar eens goed thv mn pupil. Ik denk dat ik hem maar af ga knippen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mooi!!'
En wat betreft die onderste wimpers.... geen idee eigenlijk! Alleen mascara op het eerste stukje wimper doen, zodat ze niet zo lang lijken? Ik zou het anders ook niet zo weten... je onderste wimpers krullen lijkt me niet zo'n succes namelijk
Verrek!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:52 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Op mijn bovenste wimperrand heb ik een wimper die recht naar beneden groeit. Kijk maar eens goed thv mn pupil. Ik denk dat ik hem maar af ga knippen.
Dat had ik ook eens een tijdje. Na heel lang proberen te krullen en met mascara omhoog te duwen enzo, wat allemaal niet hielp, heb ik na heel veel moed verzamelen die haar er uit getrokken met een pincet, wat SQ dus ook zegt. Ik verwachtte heel veel pijn, maar ik voelde er niks van.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:52 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Op mijn bovenste wimperrand heb ik een wimper die recht naar beneden groeit. Kijk maar eens goed thv mn pupil. Ik denk dat ik hem maar af ga knippen.
wauwieeequote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:13 schreef Stormqueen het volgende:
FOTD-tje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, ik heb er al een beetje aan zitten pielen en vaak zitten die vreemde wimpers een beetje los. Maar deze dus niet! Hij zit muurvast en ik zie het al helemaal voor me; als ik hem er uit trek, zit er vast een stukje vel aan.....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat had ik ook eens een tijdje. Na heel lang proberen te krullen en met mascara omhoog te duwen enzo, wat allemaal niet hielp, heb ik na heel veel moed verzamelen die haar er uit getrokken met een pincet, wat SQ dus ook zegt. Ik verwachtte heel veel pijn, maar ik voelde er niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |