Je laten masseren door een Turkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:38 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Sobierso je laten behandelen als een baas.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:38 schreef Dastan het volgende:
Had een kameraad van me gedaan.Kwam hij in het hotel, meteen het platte beeldscherm van de televisie in zijn tas gepropt en naar de receptie gegaan dat er geen televisie in stond. Kreeg hij een nieuwe op zijn kamer
![]()
!!!!!!!
Alcoholquote:
Kameraad.quote:
Happy endingsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je laten masseren door een Turk
TURKSE MASSAGE
Je snapt wel wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:38 schreef Etsu het volgende:
En wat jij zegt, Ezell, is niet waar. We zijn een keertje 's nachts naar Caïro gegaan, dus we hoefden niet zozeer 's nachts in ons hotel blijven zitten.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:38 schreef Dastan het volgende:
Had een kameraad van me gedaan.Kwam hij in het hotel, meteen het platte beeldscherm van de televisie in zijn tas gepropt en naar de receptie gegaan dat er geen televisie in stond. Kreeg hij een nieuwe op zijn kamer
![]()
!!!!!!!
Dat is zo gruwelijk saai altijd dat juffen, iedereen altijd nadenken en nooit mensen die het met een fatsoenlijk tempo spelen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:39 schreef strontboer het volgende:
[..]
Alcohol
[..]
Kameraad.
Dr is trouwens nog wel een filmpje in omloop als we aan het juffen zijn
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:40 schreef Dastan het volgende:
Wtf ik krijg ineens zo'n beeld voor me van een Turkse harige masseur die zijn klanten na afloop eens onder handen neemt
VWO dude. Kat in 't bakkiequote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is zo gruwelijk saai altijd dat juffen, iedereen altijd nadenken en nooit mensen die het met een fatsoenlijk tempo spelen.
Ja zo'n ding. Alleen de onze was iets comfortabeler.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:39 schreef Etsu het volgende:
Maar strontje, was het zo'n ding?
[ afbeelding ]
Welke speeltuin was dat?
Woei.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:41 schreef Etsu het volgende:
Mijn Turkse masseur was niet behaard. Het was een jonge man. Rond mijn leeftijd. Ofzo.
Bij ons anders niet, dan willen ze niet drinken en dan nemen ze altijd tijd om na te denken en als je zegt dat ze moeten drinken gaan ze moeilijk doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:41 schreef strontboer het volgende:
[..]
VWO dude. Kat in 't bakkie![]()
[..]
Ja zo'n ding. Alleen de onze was iets comfortabeler.
Ergens in Overijsssel
Blond haar & Blauwe ogenquote:
Ja daar heb ik ook altijd een schijthekel aan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij ons anders niet, dan willen ze niet drinken en dan nemen ze altijd tijd om na te denken en als je zegt dat ze moeten drinken gaan ze moeilijk doen.
Na andere combinazies kunnen het ook evenaren.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Etsu, mijn nichtje heeft natuurlijk blond haar. Lekker vreemd met onze afkomst.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |