Nee, voor mijzelf.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:33 schreef Etsu het volgende:
Dus je wil zeggen dat mensen die geschiedenis gaan/willen studeren, dat ze niet handig bezig zijn?
Nouja, ze heeft wel een punt dat je er niet heel veel mee kan gaan doen en dat je met Engels sowieso meer kan gaan doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:33 schreef Etsu het volgende:
Dus je wil zeggen dat mensen die geschiedenis gaan/willen studeren, dat ze niet handig bezig zijn?
quote:
Nou, nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nouja, ze heeft wel een punt dat je er niet heel veel mee kan gaan doen en dat je met Engels sowieso meer kan gaan doen.
Nice nice.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nouja, ze heeft wel een punt dat je er niet heel veel mee kan gaan doen en dat je met Engels sowieso meer kan gaan doen.
Oké, dit is een groot argument om geen Engels te gaan doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn moeder zei vorig jaar al: Waarom ga je de pabo doen en niet Engels?
Nee weet ik ook wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:35 schreef Etsu het volgende:
Je hoeft echt geen lerarenopleiding Engels gedaan te hebben wil je kunnen redden in het buitenland hoor.
Haha jezus.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, dit is een groot argument om geen Engels te gaan doen.
Zolang je maar geen foute keuzes maakt. Want nu moet je het wel gewoon halen, wil je geen langstudeerboete krijgen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee weet ik ook wel.
[..]
Haha jezus.![]()
Ja, dat is ook zeer zeker waar.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zolang je maar geen foute keuzes maakt. Want nu moet je het wel gewoon halen, wil je geen langstudeerboete krijgen.
En ik zou wachten met uit-/inschrijven ivm antwoord op je mail.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zeer zeker waar.
Ik ben klaar met de pabo.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik zou wachten met uit-/inschrijven ivm antwoord op je mail.
Onwaar. Ene is beter in Engels dan in geschiedenis, en iemand anders vindt andersom makkelijker.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Engels is wel makkelijker dan Geschiedenis qua leren denk ik.
Geschiedenis is veel leuker. Ik zou Engels echt nooit volhouden denk ik. Veel saaier dan rechten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Engels is wel makkelijker dan Geschiedenis qua leren denk ik.
O, zo erg is dat toch niet? Geniet nog lekker van je internetloze vakantie. Voordat je het weet zit je weer in Nederland.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ja, en ben er nog wel voor minimaal 3 weken, wel internetloos
Dus volgend jaar juf?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben klaar met de pabo.
Kreeg een mail van de examencommissie dat ze pas in week 34 kunnen vergaderen.
Precies. Behalve D&S.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geschiedenis was een van de weinige vakken waar ik het nog enigszins interessant vond om te leren.
Als je iets écht leuk vindt zie je leren ook niet echt als leren.quote:
Oké, daar heb jij dan weer een punt. Dat was kut.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geschiedenis was een van de weinige vakken waar ik het nog enigszins interessant vond om te leren.
Dat was ook interessant, maar saai.quote:
Mmmm. Hangt er van af.quote:
Ik heb altijd een punt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, daar heb jij dan weer een punt. Dat was kut.
Daar zou ik sowieso niet naar kijken, momentopname alles.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:40 schreef Etsu het volgende:
KB, waar heb je het hoogst op gehaald op CE?
Engels en Geschiedenisquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:40 schreef Etsu het volgende:
KB, waar heb je het hoogst op gehaald op CE?
Nouja, als je een 9 hebt gehaald voor GS, en een 5 voor Engels, zou ik zeker geen Engels studeren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar zou ik sowieso niet naar kijken, momentopname alles.
Nu neem je wel weer twee extremen, maar oké. In dat geval niet nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, als je een 9 hebt gehaald voor GS, en een 5 voor Engels, zou ik zeker geen Engels studeren.
Nee, ik heb gewoon weer een punt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nu neem je wel weer twee extremen, maar oké. In dat geval niet nee.
Ja, kak heb dit jaar niet gehaald.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Sorry hoor
Maar vertel, heb ik iets gemist?
Nee, jij bent een doos, dat is weer iets heel anders.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, jij bent een doos, dat is weer iets heel anders.
MET JANquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn ouders zeggen wel: Ja je kan in de vakanties dan naar Engeland om je Engelse uitspraak op te krikken
Klopt, dat durf ik inderdaad niet, ik verschuil mij altijd achter de mening van andere mensen en heb zelf nooit iets interessants te melden. Zo rol ik door het leven.quote:
Kunnen en durven is wat anders.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt, dat durf ik inderdaad niet, ik verschuil mij altijd achter de mening van andere mensen en heb zelf nooit iets interessants te melden. Zo rol ik door het leven.
Je weet dat er geen Glastonbury 2012 is?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We kunnen volgend jaar wel naar Glastonbury gaan KB.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We kunnen volgend jaar wel naar Glastonbury gaan KB.
Serieus?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:46 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Je weet dat er geen Glastonbury 2012 is?
In Brighton is een festival.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Serieus?
Ander festival dan, je hebt er zat daar en ze zijn praktisch allemaal beter dan hier.
Ja, 2013 pas weer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Serieus?
Ander festival dan, je hebt er zat daar en ze zijn praktisch allemaal beter dan hier.
Chill, dan hoeven we niet eens zo ver te reizen.quote:
Waarom dat dan? Glastonbury is fucking vet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:47 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja, 2013 pas weer.
Reading/Leeds heb je ook nog. En T in the Park.
Brighton is sooooooooo gaafquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Chill, dan hoeven we niet eens zo ver te reizen.
Yep, dat ben ik.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Brighton is sooooooooo gaaf
[..]
Yep, dat ben ik.
Blood Red Shoes komen uit Brighton, die zijn gaaf, voor de rest ken ik Brighton niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Brighton is sooooooooo gaaf
[..]
Yep, dat ben ik.
Het wordt te duur, weet niet of dat of het iets met de overheid te maken heeft?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Glastonbury is fucking vet.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:48 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Het wordt te duur, weet niet of dat of het iets met de overheid te maken heeft?
Hoe duur?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Uiteraard.
Lowlands wordt volgend jaar waarschijnlijk ook onbetaalbaar door het kabinet.
Muah, ben er wel een beetje overheen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]ik dacht, misschien kan dat je opvrolijken?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Blood Red Shoes komen uit Brighton, die zijn gaaf, voor de rest ken ik Brighton niet.
Dit jaar zo'n 155 euro. Volgend jaar 13% btw er bijop plus nog een standaard prijs verhoging. Reken maar op zo'n 180-200 euro.quote:
Arme Jordy.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:50 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dit jaar zo'n 155 euro. Volgend jaar 13% btw er bijop plus nog een standaard prijs verhoging. Reken maar op zo'n 180-200 euro.
Alsof ik alleen een mening mag hebben over zaken waar ik heenga.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom vind je dat erg? Alsof jij naar Lowlands gaat.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Alsof ik alleen een mening mag hebben over zaken waar ik heenga.
Het is het proberen waard als de line up een beetje goed is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Muah, ben er wel een beetje overheen.
[..]![]()
Uhmmm ben de naam van het festival een beetje kwijt.. maar het was fucking vet, aldus mn vriendin.
Bohhhhhhhquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:52 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zit hier van die vriesijsjes te eten.![]()
Trouwens, alsof jij weet dat ik volgend jaar niet ga.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is je muzieksmaak dan? Want btw verhoging geldt voor alle festivals.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
Trouwens, alsof jij weet dat ik volgend jaar niet ga.
Ik ken jou ondertussen wel een beetje en ik weet dat je zoiets walgelijk vindt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
Trouwens, alsof jij weet dat ik volgend jaar niet ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |