Ik vind dat nogal herkenbaar, ik zit met precies hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hallo Rellende_Rotscholier.
Ik vind het moeilijk om te beginnen met leren.
Iedereen applaudisseert. Het is goed dat we dit eruit hebben gegooid.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal herkenbaar, ik zit met precies hetzelfde probleem.
Er is inderdaad sprake van een flinke opluchting.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
Iedereen applaudisseert. Het is goed dat we dit eruit hebben gegooid.
WAS HET MAAR ZO SIMPELquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Leer gewoon ff en haal het in een keer klaar.
Het blijkt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een brevet van onvermogen.
Dat is echt simpel schattie.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee, ik moet ook m'n theorie halen.
Daar kom ik donderdag dan wel achter.quote:
Als je leert.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar kom ik donderdag dan wel achter.
Joh ik heb het in 2 dagen erin gestampt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, daar zit dus het probleem.
Hmm, vandaag ben ik eigenlijk begonnen en ik heb morgen nog. Dan moet het mij dus eigenlijk ook lukken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Joh ik heb het in 2 dagen erin gestampt.
Doe oefenexamens, dat helpt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hmm, vandaag ben ik eigenlijk begonnen en ik heb morgen nog. Dan moet het mij dus eigenlijk ook lukken.
Eerst even het boek lezen en daarna ga ik oefenexamens doen.quote:
Dat kan niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:53 schreef Dastan het volgende:
Zo toch maar eens wat gaan leren dan.![]()
Pfff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |