Ja toch?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Het is dan ook cm toch...
TOCH?
Nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
TOCH?
Klopt, en hoe kun je makkelijk controler of je nog genoeg profiel hebt?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is ook het minimum dan.
Nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
TOCH?
O rly?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is ook het minimum dan.
Even met je nagel erlangs.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:12 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Klopt, en hoe kun je makkelijk controler of je nog genoeg profiel hebt?
Heu heu.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We zaten er naast, ach en wee.
Dat merk je vanzelf als je op een regenachtige dag gaat rijden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:12 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Klopt, en hoe kun je makkelijk controler of je nog genoeg profiel hebt?
Nee, met je vinger.quote:
Sowieso.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat merk je vanzelf als je op een regenachtige dag gaat rijden.
Sulletje.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:13 schreef Etsu het volgende:
Hou op, ik ben nog niet eens begonnen aan m'n theorie![]()
Ey mattie zie mijn bericht dangquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:13 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nee, met je vinger.
Er zit een bobbeltje tussen het profiel en het profiel moet dikker dan het bobbeltje zijn.
Waarquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:13 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nee, met je vinger.
Er zit een bobbeltje tussen het profiel en het profiel moet dikker dan het bobbeltje zijn.
Waarom weet jij datquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:13 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nee, met je vinger.
Hij is al drie maanden bezig met leren.quote:
[/nerdmodus on]quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgen koop ik eindelijk mijn externe harde schijf.Zin in.
Je zal je maar ergens op verheugen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgen koop ik eindelijk mijn externe harde schijf.Zin in.
vandaag rijles gehad en moest ineens uitstappen kreeg ik allerlei uitleg over dat soort dingen.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zal je maar ergens op verheugen.
quote:
KINDERACHTIG INDERDAADquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zal je maar ergens op verheugen.
Kan me niet herinneren dat dat in mijn boek stond.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij is al drie maanden bezig met leren.
HAHA JIJ BENT OUDDDDquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat dat in mijn boek stond.
Staat er ook niet in, maar als het goed ik legt je rijlesinstructeur dat uit. Want met het examen kan het evt zo zijn dat ze je ineens wat vragen over de banden,motorkap,knopjes oid.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat dat in mijn boek stond.
En overstekend wild ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Houd rekening met modder en mest op de rijbaan.
Weet ik, maar mij heeft ze het niet uitgelegd. Ik heb alleen de motorkap en de binnenkant van de auto gehad.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:16 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Staat er ook niet in, maar als het goed ik legt je rijlesinstructeur dat uit. Want met het examen kan het evt zo zijn dat ze je ineens wat vragen over de banden,motorkap,knopjes oid.
Dat theorie boekje slaat helemaal nergens op. Die meerkeuze antwoorden:quote:
Nou R_R, jij hoeft niet meer te leren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:18 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat theorie boekje slaat helemaal nergens op. Die meerkeuze antwoorden:!
Zie je 'n bordje met een vliegtuig en dan bij A) Overstekende vliegtuigen.
SPOORVORMING OH MIJN GOD SPOORVORMING OH NEE WAT EEN ELLENDEquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weet ik, maar mij heeft ze het niet uitgelegd. Ik heb alleen de motorkap en de binnenkant van de auto gehad.
Ik ken wel aquaplaning.
Ach.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:16 schreef Etsu het volgende:
Klinkerbotsing, je post klopt niet. Er staat 'mijn', maar je moet hem nog kopen dus 'mijn' is niet geheel op z'n plaats.
quote:22222 (gemiddeld 30 per dag)
Staat ook op borden naast de weg, dus ja, ach. GEWOON GASSEN MET DIE HANDEL HEB IK VANDAAG OOK NOG GEDAAN.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
SPOORVORMING OH MIJN GOD SPOORVORMING OH NEE WAT EEN ELLENDE
Precies, gewoon schijt hebben en lekker je eigen ding doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Staat ook op borden naast de weg, dus ja, ach. GEWOON GASSEN MET DIE HANDEL HEB IK VANDAAG OOK NOG GEDAAN.
gewoon lekker zuipen achter het stuurquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Precies, gewoon schijt hebben en lekker je eigen ding doen.
ja toch 'word ik rustiger van'quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sowieso altijd een goed idee.
Wa?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:21 schreef Dastan het volgende:
en wat las ik vandaag toch weer voor gekanker over de coffeeshops in Nederland.
bah.
Ja, precies.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja toch 'word ik rustiger van' [ afbeelding ]
ach, dat cda en pvv alles willen sluiten en dat het slappe vvd daar weer in meegaat.quote:
dat werd godverdomme eens tijd, dat die timmerman weer eens zijn verkruiste lichaam laat zien.quote:
M&O was best wel een poepvak ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, Nederlands, economie en informatica.
Wat is m&o voor een poepvakwhy?
Ach, m'n hele kelder staat nog vol dus ik heb wel genoeg voor 20 jaar nog.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
ach, dat cda en pvv alles willen sluiten en dat het slappe vvd daar weer in meegaat.
sowieso nu met die europese unie wordt het onwaarschijnlijk dat we over tien jaar wiet nog gedogen schijnt het.
Ja? Kweek jij zelf?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:24 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ach, m'n hele kelder staat nog vol dus ik heb wel genoeg voor 20 jaar nog.
AIVD ingelicht.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:24 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ach, m'n hele kelder staat nog vol dus ik heb wel genoeg voor 20 jaar nog.
Wat is epibreren?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:27 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
nee, ik epibreer toch jonge dat is toch duidelijk jonge!Jonge
!
Waar is dat?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mooi uitzicht hier alles http://imgur.com/Fo9np
EZELLquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:32 schreef Ezell het volgende:
Mijn reusachtige chocoladereep is bijna op. Nog een paar happen te gaan..
Vreemde ontwikkeling inderdaad, we willen meer weten.quote:
Waarom handiger?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer met Engels kan. Geschiedenis is leuk, maar Engels is handiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |