Ik ga geen cent in dat land of NK steken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik ga liever naar Cuba, daar mag je vrij rondlopen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja inderdaad, als ik niet was gegaan was alles er nu pais en vreequote:Op donderdag 21 juli 2011 18:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Voor jou vermaak, voor hun ellende
Ja je kunt ook naar Venezuela gaan of Iran, trouwens Suriname gaat ook aardig die richting op, met moordenaar kolonel Boutersequote:Op donderdag 21 juli 2011 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ga geen cent in dat land of NK steken.
Ga ik ook niet heen, ik ben linkseboomknuffelaar nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja je kunt ook naar Venezuela gaan of Iran, trouwens Suriname gaat ook aardig die richting op, met moordenaar kolonel Bouterse
Geen beter vermaak als leedvermaak, niet?quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:57 schreef k_man het volgende:
Als je elk land moet mijden waar een discutabel regime aan de macht is, kun je vrijwel nergens meer heen. Sterker nog; dan zou je weg moeten uit Nederland.
Overigens; waarom zou je kiezen tussen een reis naar NK of naar Cuba. Ik heb gewoon beide gedaan.
Ik zou wel naar NK willen maar dan moet je vrij kunnen reizen, in Cuba kan dat wel , liever nog ga ik naar Birmaquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:57 schreef k_man het volgende:
Als je elk land moet mijden waar een discutabel regime aan de macht is, kun je vrijwel nergens meer heen. Sterker nog; dan zou je weg moeten uit Nederland.
Overigens; waarom zou je kiezen tussen een reis naar NK of naar Cuba. Ik heb gewoon beide gedaan.
In Myanmar kan je ook niet vrijreizen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik zou wel naar NK willen maar dan moet je vrij kunnen reizen, in Cuba kan dat wel , liever nog ga ik naar Birma
Denk niet dat ze het daar zo noemen, zo in het engelsquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:44 schreef Chooselife het volgende:
The Democratic People's Republic of Korea. Zo noem je dat daar, in dat land. "Noord-Korea" bestaat daar niet.
Jij hebt goed geslapen zeker.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk niet dat ze het daar zo noemen, zo in het engels
Zo interessant is dat land nu ook weer niet. Als casus voor moorddadige dictators en moderne concentratiekampen is het wellicht een leuk onderwerp. En als casus voor propaganda natuurlijk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:41 schreef Chooselife het volgende:
Eigenlijk hebben we een DPRK subforum nodig, met mij als moderator.
Echt waar.
En ik zal met ijzeren vuist regeren.
Ach zielepietquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:41 schreef Chooselife het volgende:
Eigenlijk hebben we een DPRK Noord-Korea subforum nodig, met mij als moderator.
Echt waar.
En ik zal met ijzeren vuist regeren.
Dat dusquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:51 schreef waht het volgende:
[..]
Zo interessant is dat land nu ook weer niet. Als casus voor moorddadige dictators en moderne concentratiekampen is het wellicht een leuk onderwerp. En als casus voor propaganda natuurlijk.
Vermaak is niet de enige motivatie om reizen te maken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geen beter vermaak als leedvermaak, niet?
Ah, dus we zijn niet de enigen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:15 schreef Pietverdriet het volgende:
De communisten in het oostblok hadden trouwens een gezonde minachting voor hun fans uit het westen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |