Joh, echt?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 07:23 schreef michaelmoore het volgende:
Idioot dat je twee begeleiders meekrijgt die je vertellen wat je mag fotograferen, dan kom je thuis met een schijnwereld
Ze wisten opvallend veel van het WK voetbal. Dus dat is daar kennelijk wel "normaal" uitgezonden. En moesten ook wel lachen om de prestaties van het eigen land. Vond die zelfspot wel getuigen van affiniteit met de werkelijkheid. Gidsen met interesse in voetbal waren ook wel op de hoogte van teams als Man Utd, FC Barcelona.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:52 schreef meth77 het volgende:
Hoe weten ze dan wie er gewonnen heeft bij het voetballen
In Thailand en Vietnam zit iedereen naar Engels en Nederlands voetbal te kijken
Zelfs in de bergen van Kirgizie kennen ze Nederlandse voetballers
Ze hebben dan ook geen TV kanalen ??
[..]
Wat een raar land
Michaelmoore, wel eens geprobeerd om op Kreta een foto te nemen van het lokale vliegveld? Dan flikkeren ze je de cel in. Hebben we het over Europa hè!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Joh, echt?
Da's nou juist één van de fascinerende dingen van een bezoek aan het land. Dat surrealistische.
Eigenlijk was ik te lui om het op te zoeken, maar hier alsnog:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:31 schreef meth77 het volgende:
stikt van de vliegtuigspotters daar, ben er zelf geweest om mijn fiets op te halen op vrachtafdeling
http://buitenland.nieuws.nl/122048quote:In sommige landen trekt het al te nadrukkelijk volgen van vooral militaire vliegtuigen de aandacht van de autoriteiten, en kunnen vliegtuigspotters vastgezet worden op verdenking van spionage. Een geval uit 2002 betrof een groep van 12 Engelse en 2 Nederlandse spotters in Griekenland. Zij kwamen pas vrij na een rechtszaak, waarin o.a. ook Mat Herben, zelf een luchtvaartliefhebber, getuigde.
Er zijn geen bedelende mensen in ieder geval niet waar je als toerist komt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:31 schreef michaelmoore het volgende:
Maar hij kwam er al jaren.
Krijg je dan toch steeds een stel waakhonden mee die moeten voorkomen dat je een foto maakt van bedelende mensen??
Die zie je toch overal??
In Indonesië staan ze bij elk stoplicht
Nou dan weet ik niet wat ie wel gefotografeerd zou hebben , dat de Kim regering het niet leuk vind, om een Europeaan twee weken op te sluitenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:48 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Er zijn geen bedelende mensen in ieder geval niet waar je als toerist komt.
Inderdaad. Reizen naar Noord-Korea worden streng en strikt georganiseerd. Je wordt opgehaald bij je hotel, de route die je rijdt gaat alleen over de beste straten, je wordt gebracht naar allerlei toeristische attracties, voornamelijk te maken met de verheerlijking van Noord Korea, en hoe geweldig hun land wel niet is, en dan weer terug naar het hotel. Je mag het hotel zelf niet verlaten, alleen elke dag op georganiseerde tours.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:48 schreef VladimirPoetin het volgende:
Er zijn geen bedelende mensen in ieder geval niet waar je als toerist komt.
het is beter als ze allebei snel opgeruimd worden in het kader van, zet je leider aan de kantquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:12 schreef VladimirPoetin het volgende:
Gevonden:
http://vorige.nrc.nl/article1978319.ece
Als ik dit zo lees denk ik dat Kim il sung veel beter is geweest dan zijn zoon, die ook het militaire eerst beleid heeft ingevoerd.
Hoe bedoel je allebei? Kim il-sung is allang dood?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
het is beter als ze allebei snel opgeruimd worden in het kader van, zet je leider aan de kant
hij is toch nog president??quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:20 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Hoe bedoel je allebei? Kim il-sung is allang dood?
Ja, maar hij is al dood. Officieel is Kim il-sung nog president.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:21 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
hij is toch nog president??
Mhaw ik zou toch liever in Noord-Korea wonen dan in een of ander pauper land in Afrika.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:08 schreef michaelmoore het volgende:
[ afbeelding ]
open riool, die sloppenwijken doen niet veel onder voor die in johannesburg , maar doen wel wat denken aan hutjes in de Oekraïne
Wat een debielen. Koryo is een heel zuiver bedrijf, geleid door een Brit, Simon Cockerell. Ik ben wel eens in Peking op hun kantoor geweest.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:28 schreef VladimirPoetin het volgende:
Website van Koryo Tours, een organisatie die reizen aanbied is sinds kort geblockeerd in Zuid-Korea:
http://www.northkoreatech(...)th-korean-web-block/
Ik heb hier verteld dat we daar ook het regime op de hak namen, in een open discussie en dat er een Engelstalige Noord Koreaanse vreemdeling in kostuum naast ons kwam zitten aan de bar. Die kwam gezellig meeluisteren.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:28 schreef VladimirPoetin het volgende:
Meer informatie over de Nederlandse postzegelhandelaar:
http://mediaplayer.rtvutrecht.nl/stream/9e923af2.wmv
Afrika kan je weg. Afrika kan je iets opbouwen. In Afrika kan je piraat wordenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:25 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Mhaw ik zou toch liever in Noord-Korea wonen dan in een of ander pauper land in Afrika.
En twee weken verhoord worden..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:10 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik heb hier verteld dat we daar ook het regime op de hak namen, in een open discussie en dat er een Engelstalige Noord Koreaanse vreemdeling in kostuum naast ons kwam zitten aan de bar. Die kwam gezellig meeluisteren.
Achteraf -nu- ben ik heel blij dat we dat direct doorhadden en gauw van onderwerp veranderden.
Je zal er maar in een cel belanden, met je goeie gedrag.
Dat lijken me echt propagandafilmpjes.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En twee weken verhoord worden..
http://www.dumpert.nl/med(...)_in_noord_korea.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |