quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh een vreugdehapje korrels, dat heb je bestraft neem ik aan?
Wauw, wat tof!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:28 schreef Oognip het volgende:
Wat super dat B, B en B nog levenWie had dat nou gedacht?
en ik ben super blij want er is een geinteresseerde voor Emma en 1 voor Oscar
Nu moeten ze nog opnemen.
Oh well, ik vind t wel prima zo.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:27 schreef ElisaB het volgende:
Onbezoldigd
Ze zijn niet héél erg goed voor je, de M-family
GMTA!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:28 schreef Greys het volgende:
Ik had als TT 'Niet daar smeren, ik herhaal....'
In de tepel bijten helpt ookquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:28 schreef Greys het volgende:
![]()
Heel hard foei roepen en op de grond stampen maakt heel veel indruk.
Dat is raar vind ik, hij kan je verplichten tot overwerk maar dat moet dan toch extra betaald worden of gecompenseerd met vrije uren lijkt me, maar vraag dat maar aan Ml die weet er meer van.quote:
Neuh, ging vanzelf, ik kan het wel als het echt echt moetquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Moest jij ook heel even nadenken hoe je *kut* kon ontwijken?![]()
Bij CAO loze contracten is dat echt vrij gebruikelijk, kan ik je wel vertellen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:31 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is raar vind ik, hij kan je verplichten tot overwerk maar dat moet dan toch extra betaald worden of gecompenseerd met vrije uren lijkt me, maar vraag dat maar aan Ml die weet er meer van.
Ik zou persoonlijk dat nog eens goed navragen tot welk maximum die overuren kunnen gaan.
O dat zou geweldig zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:28 schreef Oognip het volgende:
Wat super dat B, B en B nog levenWie had dat nou gedacht?
en ik ben super blij want er is een geinteresseerde voor Emma en 1 voor Oscar
Nu moeten ze nog opnemen.
In MM zijn huidig contract, of althans van zijn vorige werk, stond het ook. Maar ik zal het hem laten vragen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:31 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is raar vind ik, hij kan je verplichten tot overwerk maar dat moet dan toch extra betaald worden of gecompenseerd met vrije uren lijkt me, maar vraag dat maar aan Ml die weet er meer van.
Ik zou persoonlijk dat nog eens goed navragen tot welk maximum die overuren kunnen gaan.
Zit jij nu al je verpakkingen te lezen?quote:
Ja dat snap ik wel maar stel je hebt een contract van 30 uur of zo en je zou er inclusief overwerk 50 uur moeten maken dat zou toch we een beetje extreem zijn lijkt me,quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij CAO loze contracten is dat echt vrij gebruikelijk, kan ik je wel vertellen.
Onbezoldigd was het eerste moeilijke woord dat ik hier leerde
Echt niet. Er stond dat van de schaamstreekquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zit jij nu al je verpakkingen te lezen?
Ik durf zomaar te gokken dat er gewoon opstond niet voor inwendig gebruik.
Wat staat er letterlijk dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt niet. Er stond dat van de schaamstreek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |