quote:Eerst het roest uit de spieren rijden en dat kan als het warm is.
De hele dag langzaam omhoog, een verraderlijke klim (de Col de Manse, 1268 meter) op twaaf kilometer voor de streep en dan stijl naar beneden naar Gap.
Ooit won Jelle Nijdam daar, nadat Frans Maassen vlak voor de laatste kilometer was bijgehaald.
Het was toen snikheet en stoffig. Niemad kon die avond slapen.
Wat nou airco in de kamers. Zweten....
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:45 schreef Thomas B. het volgende:
Terpstra heeft weer grinta gegeten vanmorgen
Kan jij niet doen, dus geeft niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:45 schreef Ericr het volgende:
Kut, niet gelinked aan het vorige topic. Sorry.
Hèhè. Sleutelbeenbreuk was de ergste bij mij.. Met 50+ asfalt gekust :-)quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:43 schreef Gitank2 het volgende: [..] Gelukkig maar! Mijn snelste val is rond 30 km per uur, op bevroren grond (MTB), lekker geblutst was ik toen
![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:45 schreef Thomas B. het volgende:
Terpstra heeft weer Brinta gegeten vanmorgen
Tuurlijk is zn laatste kans voor parijsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:45 schreef Sasman het volgende:
Lieuwe weer bijgehaald door een groepje. Hij gaat alweer.
Als ie nat is kan ie gevaarlijk zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:47 schreef vivelafete het volgende:
Is die afdaling op het eind eigenlijk daadwerkelijk zo gevaarlijk of wordt ie gevaarlijk genoemd omdat er toevallig 1 keer een renner wegslipte (met serieuze gevolgen)?
Alleen met mountainbiken smakkers gemaakt maar met 45 Km/uur in een afdaling naast een trap de trap kussen is ook niet fijn. Maar het was kiezen tussen een kind doodrijden en de trap, dan maar de trap. Volgende dag gewoon een wedstrijd gereden, beetje beurs dat wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:45 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Hèhè. Sleutelbeenbreuk was de ergste bij mij.. Met 50+ asfalt gekust :-)
Kruising van beiden. Toen was het asfalt gesmolten, dus dat maakte het veel gevaarlijker. Nu schijnt het nat te zijn, dus zou die ook gevaarlijk zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:47 schreef vivelafete het volgende:
Is die afdaling op het eind eigenlijk daadwerkelijk zo gevaarlijk of wordt ie gevaarlijk genoemd omdat er toevallig 1 keer een renner wegslipte (met serieuze gevolgen)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |