Ja...quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:25 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Jongens even een vraag, kom je feesten makkelijk binnen als je nog geen 18 bent?
gr
Zeker niet slecht.. en hij schudt het zo uit z'n mouw.quote:
PM gestuurd...quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:12 schreef Krulliewullie het volgende:
Oproep aan:
Robuust89
ReMcOrE
Koepert
em-dee-em-aa (+ Haakon-look-a-like)
Da_Ripper (+ Chantal)
El_Dani
T_Killer
EDIT: 16meter (+Rita)
En eenieder die zich nog wil aanmelden voor de Decibel Afterparty:
Ik wil graag de logistiek bespreken want iedereen moet natuurlijk wel van Decibel naar mijn feestschuur zien te komenWandelen duurt twee uur en lijkt me geen optie met jullie zere voetjes. Hebben er mensen auto's, fietsen, bussen en/of tractors waarmee ze naar mij toe kunnen komen of moet ik vrijwilligers inzetten om jullie op te halen?
PM me maar eventjes trouwens met het antwoord, heb het alleen publiekelijk gezet voor degenen die zich nog niet hadden aangemeld![]()
Ga je niet meer naar Decibel?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
PM gestuurd...
Helaas zal ik er niet bij zijn
quote:
Jawel ga nog steeds naar Decibelquote:
Neequote:Op donderdag 21 juli 2011 23:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ook nog mensen die voor de hardstyle naar Dominator gaan?
Ook goedquote:
Haha, hier heeft voorbereidend werk in gezeten hoor, hoor je aan de afstelling van wat hij speelt ten opzichte van de pauzes en de tussenkicksquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zeker niet slecht.. en hij schudt het zo uit z'n mouw.
voor de early hardcore en raw hardstyle stage jaquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ook nog mensen die voor de hardstyle naar Dominator gaan?
X2quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:26 schreef T-Force het volgende:
Ja he! Maar zo werkt dat niet, allemaal terugkrabbelen
dat snap ikquote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:42 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Haha, hier heeft voorbereidend werk in gezeten hoor, hoor je aan de afstelling van wat hij speelt ten opzichte van de pauzes en de tussenkicks
Ja, en als je geweigerd wordt loop je even terug en probeer je het bij een andere uitsmijter.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:25 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Jongens even een vraag, kom je feesten makkelijk binnen als je nog geen 18 bent?
gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |