abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 juli 2011 @ 14:39:56 #51
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_99663164
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 14:06 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Eh jawel. Bij de NS moet je ook inchecken miep :')
Dat is dus het hele punt.

-edit- wtf? Sinds wanneer is dat niet verplicht meer?
Volgens de NS is het nog niet verplicht. Ik kan me wel vaag herinneren dat een conducteur mij meldde dat het verplicht zou worden vanaf februari dit jaar, maar ik heb doordeweeks nooit ingecheckt en daar op die ene keer na ook nooit meer iets over gehoord.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_99665191
Conducteur was gewoon een kut autist, dat is het hele probleem. Terechte klacht.
You morons just hung vacancy signs on your asses, and my foot's lookin' for a room
pi_99665466
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 11:36 schreef Tamashii het volgende:
Sowieso onzin, want ook als student zijnde met een ov chipkaart moet je inchecken, je hebt namelijk of een week of een weekendov en het ene is gratis en het andere is met 40 % korting. Kan je ook boetes voor krijgen, ook al reis je op dat moment gratis.
in de trein tijdens je gratis periode niet. in de trein tijdens kortingsperiode of inchecken of kaartje kopen. in de bus altijd inchecken.
"Pools are perfect for holding water"
pi_99665687
Doe wat elk mens doet tegen een.condecteur. o|O
I Did Not Want This For Him.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')