jij rijd het zelf ook op de scooter regelmatig ?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:38 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Dat kun je berekenen door google maps => fietsoptie, en dan ongeveer 3x zo snel
Eens, ik zou ook gewoon volle bak gaan, maar één keertje politie naast je en je piept wel andersquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:40 schreef kovenant het volgende:
[..]
jij rijd het zelf ook op de scooter regelmatig ?
ik ging er zelf ook ongeveer van uit hoor,
en ja je kan wel zeggen van fietspad niet harder als 30, maar yeah right gewoon gas open trekken natuurlijk !
Ja ik meen het echt. Dit is de beste manier!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:40 schreef kovenant het volgende:
[..]
jij rijd het zelf ook op de scooter regelmatig ?
ik ging er zelf ook ongeveer van uit hoor,
en ja je kan wel zeggen van fietspad niet harder als 30, maar yeah right gewoon gas open trekken natuurlijk !
sneller als met auto, waarschijnlijk wel ik moet namelijk altijd in spits rijden en dan door rotterdam over a13 en a4 , elke dag drama.
buiten spits is het precies 60 minuten met auto.
Dat dus.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:50 schreef Pipo1234 het volgende:
Koop dan een motor. Met een bromfiets moet je altijd omrijden, aangezien de snelwegen en autowegen voorrang hebben op fietspaden. Als het in jouw geval werkt, mag je er blij mee zijn!
QFTquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:47 schreef IBAZ het volgende:
Ligt er ook aan hoe vaak te moet stoppen om te plassen.
yup klopt helemaal !quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:11 schreef Thory het volgende:
Wat wij ook zeggen. Je weet het pas als je het uitprobeert.
Je maakt mij niet wijs dat als je 1,5 uur gaat scooter rijden, dat je er niet een keer af moet om te plassen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:03 schreef kovenant het volgende:
toilet :
hoeft gelukkig maar 1 tot 2x per dag (ja lekker grote blaas :p )
snelheid :
bromfiets is sinds jan 2010 45km/u +5 de plus 5 ivm dat bromfietsen nu tegenwoordig op de weg moeten op sommige stukken en dan moet je wel mee kunnen met overig verkeer.
mijne gaat 55 dus met controle is dat precies 50 niks aan de hand ze mogen me best aanhouden.
en heb uiteraard de weg bekeken die ik regelmatig rijd, via google maps/ anwb routeplanner.
er zijn gewoon wegen die er lopen en ook fietspaden die ik kan nemen.
de fietspaden tussen steden zijn eigenlijk altijd wel ook voor bromfietsers.
lolwut?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:14 schreef Bami-Bami het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat als je 1,5 uur gaat scooter rijden, dat je er niet een keer af moet om te plassen.
maar serieus, ik ga 1x als ik wakker word en dan vaak rond avond eten of daarna.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:14 schreef Bami-Bami het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat als je 1,5 uur gaat scooter rijden, dat je er niet een keer af moet om te plassen.
Als er veel bomen langs de weg staan, moet je toch echt af en toe je poot optillen. Daarnaast, als je veel bier gedronken hebt, mag je niet meer op de scooter.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:25 schreef kovenant het volgende:
[..]
maar serieus, ik ga 1x als ik wakker word en dan vaak rond avond eten of daarna.
vrouwen hebben er vaker last van dat ze meer naar wc moeten, maar ik weet van mezelf 2x per dag hooguit 3, ligt er ook aan hoeveel bier ik heb gedronken natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |