Ik zou het gewoon even opnieuw doen, scheelt je een hoop gezeur straksquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, ik ga dan een nieuwe MicroSD kaart gebruiken. Die had ik dus gepartitioneerd met EAESUS partition master, maar de eerste partitie dus Ext3 gemaakt en de tweede FAT32, maar volgens deze omschrijving moet ik dit dus andersom doen?
Iemand?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:56 schreef APK het volgende:
Welke versie van Sense hebben we nu eigenlijk?
2011?quote:Op zondag 31 juli 2011 18:11 schreef Klonk het volgende:
Dat niemand hem nog heeft en dat ik vermoed dat HTC eind Augustus bedoelde
Ik kan voor de zekerheid nu gewoon 2012 roepen dan moet het zeker en vast gelukt zijnquote:
Daar zie ik:quote:Op zondag 31 juli 2011 18:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Instellingen -> Over de telefoon -> Software.
Instellingen/applicaties/alle applicaties/HTC Sence. Bij mij 1.00.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:00 schreef APK het volgende:
[..]
Daar zie ik:
Android version
Baseband version
Kernel version
Build number
Software number
Browser version
'Software number' komt dan nog het dichtst in de buurt, maar dat is 2.29.405.5 en dat is hoger dan 2.1
Bij mij ook 1.00quote:Op zondag 31 juli 2011 19:20 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Instellingen/applicaties/alle applicaties/HTC Sence. Bij mij 1.00.
Vernieuwde app-drawerquote:Op zondag 31 juli 2011 19:24 schreef APK het volgende:
[..]
Bij mij ook 1.00
Ik ben benieuwd wat 2.1 te bieden heeft dan
Oh, dat kan allemaal al op mijn HD.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:31 schreef CaptainCookie het volgende:
Vernieuwde app-drawer
Ander personaliseer-menu
Quick-settings in het notificatie-scherm
Laatst gebruikte apps in het notificatie-scherm
Neen, dat is Sense2.1. Gingerbread heeft vooral dingen onder de motorkap veranderd.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:33 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, dat kan allemaal al op mijn HD.
Ik dacht dat dat features van Gingerbread waren
Haha, ja ik zit mij nu even te verdiepen in verschillende roms en het hoe en wat. Ook op de FB page van HTC UK is nu de update geplaatst. Ze hebben het nu wel heel simpel voor zichzelf gemaakt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:00 schreef Metalfreak het volgende:
Ik heb er gisteren dan ook maar een custom ROM opgezet, ging uiteindelijk toch makkelijker dan ik dacht
Na Valve zou ook HTC z'n eigen HTC Time moeten krijgenquote:Op zondag 31 juli 2011 20:03 schreef Klonk het volgende:
Kwam deze net tegen op twitter
PCtomchan Tom Chan
The 2.3 Gingerbread update for HTC Desire is like Duke Nukem Forever (Development Cycle-wise).
30 Jul
Ik heb deze ROM genomen, is eigenlijk een vrij standaard ROM met Gingerbread en Sense 2.1:quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:19 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
Haha, ja ik zit mij nu even te verdiepen in verschillende roms en het hoe en wat. Ook op de FB page van HTC UK is nu de update geplaatst. Ze hebben het nu wel heel simpel voor zichzelf gemaakt.
Wat denk je zelf? Een foon los kopen icm sim only is altijd goedkoperquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:06 schreef Sloggi het volgende:
Wat is tegenwoordig eigenlijk goedkoper als je een nieuwe smartphone wil; sim only en een los toestel of een abonnement met toestel? Mijn vriendin heeft haar iPhone gesloopt en wil misschien een HTC.
Niet waar dus. Ik had mijn Desire los gekocht en een half jaar later liep mijn abo pas af, ik ben toen gaan rekenen, maar met een sim only abo kreeg ik 240 euro korting over de gehele looptijd van het abonnement. Ik heb toen na het rekenen gekozen voor verlenging van het abo inclusief een Samsung Galaxy S en die heb ik toen voor 350 euro verkocht. Leverde me dus 110 euro meer op, lijkt me toch de moeite waard...quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Een foon los kopen icm sim only is altijd goedkoper
Locations (HTC Premium Navigation) is ook te verwijderen, lees hier maar, heb het zelf nog niet getest.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:50 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
Laat ff weten hoe het gelukt is! Ik erger me dood aan Locations dus die wil ik er graag uit slopen als ik een nieuwe rom ga flashen binnenkort.
Je moet toch ook je zipfile opnieuw signen ofzo? Hoe moet dat?
Dat is al jaren niet meer zo.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Een foon los kopen icm sim only is altijd goedkoper
Ja, leuk. Ik heb het over hem niet door verkopen maar of houden bij je abo of los kopen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Niet waar dus. Ik had mijn Desire los gekocht en een half jaar later liep mijn abo pas af, ik ben toen gaan rekenen, maar met een sim only abo kreeg ik 240 euro korting over de gehele looptijd van het abonnement. Ik heb toen na het rekenen gekozen voor verlenging van het abo inclusief een Samsung Galaxy S en die heb ik toen voor 350 euro verkocht. Leverde me dus 110 euro meer op, lijkt me toch de moeite waard...
Ja, dan is het nog steeds zo dat je tegenwoordig van de korting die je bij een sim-only krijgt niet dezelfde telefoon los erbij kunt kopen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, leuk. Ik heb het over hem niet door verkopen maar of houden bij je abo of los kopen.
Tmobile htc sensation :quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:38 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Ja, dan is het nog steeds zo dat je tegenwoordig van de korting die je bij een sim-only krijgt niet dezelfde telefoon los erbij kunt kopen.
Klopt heb hem al geïnstalleerdquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:39 schreef Ezechielk het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)van-gingerbread.html
Hij schijnt er te zijn.
Haha, net op de dag nadat ik er een custom ROM op gepleurd heb, nou ja, ik ben tevreden met die ROM, dus mij hoor je niet meerquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:39 schreef Ezechielk het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)van-gingerbread.html
Hij schijnt er te zijn.
Bij dat t-mobile abonnement zit al internet, bij dat ben abonnement kost je dat nog 10 euro per maand extra. Als je dat erbij neemt ben je ineens 100 euro meer kwijt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tmobile htc sensation :
150 minuten/sms/mms 29,50 per maand.
Toestel kost dan eenmalig 159,95
2 jarig contract :
Totaal over 2 jaar, enkel abo : 708 euro, maar 1ste 3 maanden gratis dus - 88,50 = 619,50
Toestelprijs is eenmalig 159,95 : 619+159,90 = 779,45
Ben Simonly (immers is ook t-mobile)
250 belminuten/smsjes 6,99 per maand. 6,99 x 24 = 167,67 (meer belminuten dus!)
HTC sensation bij Belsimpel.nl 472 euro.
472 + 167,67 = 639,67.
Dus :
Bij een Abo : 779,45
Los kopen + simonly = 639,67
Verschil : 139,78
Zit geen internet bij hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:33 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Bij dat t-mobile abonnement zit al internet, bij dat ben abonnement kost je dat nog 10 euro per maand extra. Als je dat erbij neemt ben je ineens 100 euro meer kwijt.
Maar je vergelijkt nu twee verschillende providers, nee Ben =/= T-Mobile. Dat is zoiets als de prijs van een VW Golf vergelijken met een Kia Cee'D... Vergelijk het nu nog eens met twee keer dezelfde provider, dan zal het in het voordeel zijn van het abo + toestel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zit geen internet bij hoor.
Edit : Je hebt gelijk. Met internet. Zie hieronder
Maar goed, hea, stel dat er internet bij zit. Bij die ben bundel krijg je 50% korting op je intenet. Dus 5 euro p/m. 5x 24 = 120 euro.
Ben je nog 19.78 goedkoper uit.
En dan heb je ook nog eens 250 belminuten ipv 150, per maand.
Waarom zou je dat perse met dezelfde provider = t-mobile moeten vergelijken?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:48 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar je vergelijkt nu twee verschillende providers, nee Ben =/= T-Mobile. Dat is zoiets als de prijs van een VW Golf vergelijken met een Kia Cee'D... Vergelijk het nu nog eens met twee keer dezelfde provider, dan zal het in het voordeel zijn van het abo + toestel.
Verkeerde topic?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:57 schreef Qwea het volgende:
Oke, Tmobile abo :
Tmobile htc sensation :
2 jarig contract :
Totaal over 2 jaar, enkel abo : 708 euro, maar 1ste 3 maanden gratis dus - 88,50 = 619,50
472 euro + 166.80 + 120 = 758.80
20.65 verschil.
Nee hoor, goeie topic.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:34 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Verkeerde topic?
HTC Sensation topic en voor mobiele abonnementen zal er ook wel een topic lopen. Sorry vind het zonde van de ruimte voor de HTC Desire
Dat had ik niet verwacht, bedankt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:57 schreef Qwea het volgende:
Oke, Tmobile abo :
Tmobile htc sensation :
2 jarig contract :
472 euro + 166.80 + 120 = 758.80
20.65 verschil.
Moederbord kapot, zou een telefoontje maken met htc...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:58 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb even een vraagje![]()
De laatste tijd start mijn Desire opnieuw op als hij aan de oplader ligt en ik dan bijvoorbeeld naar een website ga. Hij is dan ook vrij warm, dus ik dacht: "dan doe ik dat niet meer".
Echter, afgelopen vrijdag gebruikte ik hem als navigatiesysteem (batterij was helemaal vol & zat niet aan de auto oplader) en hij is tot twee keer toe uitgevallen en zichzelf opnieuw gaan opstarten. De eerste keer na ongeveer 25-30 minuten en de tweede keer al na 10 minuten.
Vanmorgen is hij ook al twee keer spontaan opnieuw opgestart toen hij niet aan de oplader zat. Wel had ik hem toen net (lees: 10 tot 15 minuten) van de oplader afgehaald.
Ik vraag mijzelf af: Ligt dit nu aan de batterij of aan de telefoon zelf?
Ook als hij al buiten de garantie zit? Ik heb hem 09-06-2010 gekocht namelijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:18 schreef Alxander het volgende:
[..]
Moederbord kapot, zou een telefoontje maken met htc...
Zeiden ze bij mij ook. Weekje had ik hem terug, vorige maand was datquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ook als hij al buiten de garantie zit? Ik heb hem 09-06-2010 gekocht namelijk.
Oh, haha. Bij Belcompany hebben ze het weer over 3 wekenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zeiden ze bij mij ook. Weekje had ik hem terug, vorige maand was dat
Je moet hem ook niet via belcompany opsturen, maar gewoon ff htc zelf bellenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, haha. Bij Belcompany hebben ze het weer over 3 wekenNu snap ik wel dat het lastig is om een richtlijn te geven, maar goed...
Eerst maar eens kijken of ik van iemand een fatsoenlijke telefoon kan lenen (lees: ik wil whatsappen, haha). Voor mijn vakantie kan ik mijn oude ding (zonder fatsoenlijk) internet wel meenemen.
De HTC meneer aan de telefoon zei dat het zowel via de telefoonwinkel mag, als via HTC. Maar misschien is rechtstreeks via HTC beter...?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet via belcompany opsturen, maar gewoon ff htc zelf bellen
Iekzzz postte deze link hier laatst.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:39 schreef Qwea het volgende:
iemand nog een goeie howto voor het rooten + flashen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:25 schreef Ireyon het volgende:
Ik heb zojuist, voor het eerst sinds aanschaf in april '10, m'n Desire met de vloertegels kennis laten maken..![]()
Hij lag in 3 stukken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Hij functioneert ook nog steeds goed?
"The problem with common sense is that most people are morons."
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:25 schreef Ireyon het volgende:
Ik heb zojuist, voor het eerst sinds aanschaf in april '10, m'n Desire met de vloertegels kennis laten maken..![]()
Hij lag in 3 stukken..Die van mij is met uitgaan al drie keer uit mijn zatte handen op de tegels gekletterd, ook in drie stukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Werkt nog prima, met alleen een paar krasjes.hoesjes
![]()
Nee helaas nog niet... maar wat er niet is kan nog komen,quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:13 schreef CaptainCookie het volgende:
Heeft iemand hier trouwens de officiële 2.3-update geïnstalleerd?
Ehm, de grootte van de ROM doet er niet veel toe. Het is niet dat je automatisch meer ruimte overhoudt op je telefoon als je ROM kleiner is.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:18 schreef Chandler het volgende:
[..]
Nee helaas nog niet... maar wat er niet is kan nog komen,
Ps.. Wat is de kleinste ROM met sense? want nergens is er een chart beschikbaar met specificaties van grootte, apps etc?!
Daar heb ik dus ook last van, ik zit al bijna 30 jaar met computers te klooien, zowel beroepsmatig als hobbygekut maar naar al die roms en verschillende manieren om te flashen zit ik echt zoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:23 schreef Pheno het volgende:
Ik zit te kijken welke rom ik wil uitproberen, maar mijn god, wat een wildgroei
Vroeger was alles veel makkelijker. Nu kan elke Billy the Whizkid een ROM online gooien. Waardoor ik dus niet weet of het daadwerkelijk iets is, of dat iemand een stijfje heeft nu zijn naam in een ROM staat.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
Daar heb ik dus ook last van, ik zit al bijna 30 jaar met computers te klooien, zowel beroepsmatig als hobbygekut maar naar al die roms en verschillende manieren om te flashen zit ik echt zote kijken....
Klinkt veelbelovendquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:25 schreef bokkepoot het volgende:
Ik ben bezig met mijn telefoon opnieuw aan het instellen na de 2.3 update..Tot nu toe niet zo veel verschil gemerkt
Heb het antwoord al gevonden. Met de update kun je dan (momenteel nog) niet te rooten. Hmm.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:24 schreef Lolaatje het volgende:
Ik ben nu een backup van een aantal dingen aan het maken om die update erop te gooien, maar heeft die update gevolgen voor het eventueel willen rooten?
Maar dat is dan weer zonder Sense. Met Sense vind ik Leedroid wel een aanrader.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:02 schreef Ireyon het volgende:
Als je op zoek bent naar de snelste en meest stabiele ROM met minimale tweaks, dan is Oxygen the way to go.
http://forum.oxygen.im/index.php
Klopt, werkt goed. Alleen mis je dan Sense, en ik merkte dat stock-Android toch wel wat belangrijke dingen mist. Ook simpele handelingen als het selecteren van tekst gaat met Sense vele malen beter.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:02 schreef Ireyon het volgende:
Als je op zoek bent naar de snelste en meest stabiele ROM met minimale tweaks, dan is Oxygen the way to go.
Dit dusquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:02 schreef Ireyon het volgende:
Waarom zou je updaten als je toch gaat rooten?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:24 schreef Lolaatje het volgende:
Ik ben nu een backup van een aantal dingen aan het maken om die update erop te gooien, maar heeft die update gevolgen voor het eventueel willen rooten?
Omdat rooten niet meteen betekent dat je een custom rom gaat draaien.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:01 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Dit dus
[..]
Waarom zou je updaten als je toch gaat rooten?
Dan moet je eerst wachten totdat rooten mogelijk is voor je nieuwe updatequote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:06 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Omdat rooten niet meteen betekent dat je een custom rom gaat draaien.
Hij vroeg dus ook of updaten gevolgen had voor het rooten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:56 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Dan moet je eerst wachten totdat rooten mogelijk is voor je nieuwe update
Zijquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:28 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hij vroeg dus ook of updaten gevolgen had voor het rooten.
Waarom zou je dat willen? Waarom zou je überhaupt een taskkiller willen? Die dingen helpen niks (nee, echt niet!) en kunnen alleen maar dingen kapot maken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:11 schreef bokkepoot het volgende:
Heeft het nog gevolgen dat als ik mijn Taskkiller op autokill zet en dan op Crazy?
Dat wanneer je hier komt met "Hij restart vanzelf/force close/hij is zo traag/batterij snel leeg", je dit als reactie krijgt:quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:11 schreef bokkepoot het volgende:
Heeft het nog gevolgen dat als ik mijn Taskkiller op autokill zet en dan op Crazy?
Ik merk het verschil tussen het gebruik met een taskkiller en zonder een taskiller.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:24 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Waarom zou je überhaupt een taskkiller willen? Die dingen helpen niks (nee, echt niet!) en kunnen alleen maar dingen kapot maken.
Batterij is sowieso snel leeg... 1 dag als ik mazzel hebquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:24 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat wanneer je hier komt met "Hij restart vanzelf/force close/hij is zo traag/batterij snel leeg", je dit als reactie krijgt:
.
Wat voor verschil merk je dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:45 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik merk het verschil tussen het gebruik met een taskkiller en zonder een taskiller.
Ik zal wel eens een filmpje maken..
[..]
Batterij is sowieso snel leeg... 1 dag als ik mazzel heb
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:45 schreef bokkepoot het volgende:
Batterij is sowieso snel leeg... 1 dag als ik mazzel heb
Zet de taskkiller eens uit. Of kijk eens wát nou precies je batterij verbruikt, kan je allemaal zien onder instellingen -> over de telefoon -> accu.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:09 schreef bokkepoot het volgende:
En als ik hem de hele dag in mijn broekzak heb en niks mee doe zit ik op 60%..Nou feest
50% weergave meestal (scherm staat op 25%)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:28 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Zet de taskkiller eens uit. Of kijk eens wát nou precies je batterij verbruikt, kan je allemaal zien onder instellingen -> over de telefoon -> accu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |