Op dit moment nog even niet... Heb nu ook 2 geinteresseerden die het hele systeem misschien willen overgenemen dus voorlopig laat ik het even intact allemaal. G0 stepping is wellicht ook net dat extra voordeeltje met de verkoop.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:56 schreef resque het volgende:
Verkoop je je processor ook apart? Of kunnen we anders een deal maken om de processor om te ruilen?
Ik heb namelijk een Q6600 B3 stepping ipv G0 en zou die G0 graag willen hebben omdat deze beter over te klokken zijn.
logisch, succes met de verkoopquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:17 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Op dit moment nog even niet... Heb nu ook 2 geinteresseerden die het hele systeem misschien willen overgenemen dus voorlopig laat ik het even intact allemaal. G0 stepping is wellicht ook net dat extra voordeeltje met de verkoop.
Voor nu nog wel ffquote:Op dinsdag 20 september 2011 08:46 schreef kovenant het volgende:
prijs zelfde ?
heb wel interesse in mobo/cpu/mem de rest is voor mij overig
dus mocht je niemand vinden of er vanaf willen wil ik evt dat wel overnemen.
hehe, prima hoor... hoewel ik m toch t liefst als setje kwijtraak. Wat had je er evt zelf voor over?quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:35 schreef kovenant het volgende:
nou mocht dat afketsen dan hoor ik het wel evt?
dan wil ik hem evt wel met videokaart erbij.
kan je mij noteren als backup koper
Ach, en van die 2 maanden ook nog een maand laten liggen... Anywayz, heb geen haast en als ik er niet de prijs voor krijg waar ik tevreden mee ben laat ik hem wel liggen als extra pc.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:57 schreef kovenant het volgende:
succes met verkoop
je hebt hem nu al 2 maand te koop staan, ik kijk zelf ook al naar anders systeem inmiddels soort gelijke set alleen anders geprijsd.
je kan me nog steeds contacten mocht je er ooit vanaf willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |