Nee hoor, ik onthoud me van commentaar.quote:
Ja, maar zie jij een Beetle? Dus...quote:Op maandag 18 juli 2011 23:55 schreef Cat22 het volgende:
Niet omteen oftander Elies, maar je bungelt je vleeswaar zo wel op Beetle hoogte.
Opper doet mee, dus de rest ook maarquote:
Hij moet es naar de kapper joh!quote:Op maandag 18 juli 2011 23:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat weet jij van mijn poes wat ik niet weet
Als jij de Beetle had gezien had je nu misschien geen pijnlijke tepel gehad.quote:
Inderdaad!quote:Ik kleur wel mooi bij het kleedje op de bank
Je vraagt het je af hequote:
Omfgquote:Op maandag 18 juli 2011 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je vraagt het je af he
Ik dacht dat ik een sjekkie had gedraaid, maar kon het nergens meer vinden. Dus ik denk nu dat ik heul geen sjekkie had gedraaid
Elke SC moet er eentje hebben he?quote:
Ik kan prima lezen zonder brilquote:Op maandag 18 juli 2011 23:58 schreef Greys het volgende:
Elies was een peuk kwijt, waarvan ze dácht dat ze hem had, maar nooit meer gevonden.
En ze wilde niet dat Beetle hem eerder zou vinden
Maar even onder ons...
Ze had die peuk al lang opgerookt volgens mij, maar zij dacht van niet![]()
Wie?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan prima lezen zonder bril
Maar dat ff wat anders hè; wat zijn ze leuk hè![]()
Ik breng de gemiddelde leeftijd hier in elk geval nog een beetje op een acceptabel niveauquote:
D'r linker en d'r rechter (die rechter moet ze weer ff het vulventieltje van laten vernieuwen).quote:
De woonkamer is nu ook klaar, maar er moet helaas nog veel gebeuren.. Gizmo is stukken liever voor me trouwens! Heeft vanmiddag zelfs anderhalf uur tegen me aangelegen in bedquote:Op maandag 18 juli 2011 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hé Bamba
How is life als bouwvakkert? Schiet het al een beetje op
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
D'r linker en d'r rechter (die rechter moet ze weer ff het vulventieltje van laten vernieuwen).
Allemaal even leuk.quote:
Hij zit er nog aan, maar is wat rood uitgeslagenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:00 schreef Greys het volgende:
D'r linker en d'r rechter (die rechter moet ze weer ff het vulventieltje van laten vernieuwen).
Oeh! Tombo haar moeder heeft een heule goeie pomp daarvoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel goed! Goed bezig Bamba, jonguh!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:00 schreef Bamba het volgende:
De woonkamer is nu ook klaar, maar er moet helaas nog veel gebeuren.
Ow, dat is ook goed nieuws! Dus hij is al weer helemaal gewend! Is ie al naar buiten geweest?quote:Gizmo is stukken liever voor me trouwens! Heeft vanmiddag zelfs anderhalf uur tegen me aangelegen in bed
Niet doorgebeten hoop ik, want anders kun je een dokter nog laten glimlachen wals je voor je AB moet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij zit er nog aan, maar is wat rood uitgeslagen
Komt ook wel weer goed; mijn tetten kunnen wel wat hebben
Sinds wanneer ligt dat niveau op -255?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik breng de gemiddelde leeftijd hier in elk geval nog een beetje op een acceptabel niveau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |