Nee hoor, ik onthoud me van commentaar.quote:
Ja, maar zie jij een Beetle? Dus...quote:Op maandag 18 juli 2011 23:55 schreef Cat22 het volgende:
Niet omteen oftander Elies, maar je bungelt je vleeswaar zo wel op Beetle hoogte.
Opper doet mee, dus de rest ook maarquote:
Hij moet es naar de kapper joh!quote:Op maandag 18 juli 2011 23:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat weet jij van mijn poes wat ik niet weet
Als jij de Beetle had gezien had je nu misschien geen pijnlijke tepel gehad.quote:
Inderdaad!quote:Ik kleur wel mooi bij het kleedje op de bank
Je vraagt het je af hequote:
Omfgquote:Op maandag 18 juli 2011 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je vraagt het je af he
Ik dacht dat ik een sjekkie had gedraaid, maar kon het nergens meer vinden. Dus ik denk nu dat ik heul geen sjekkie had gedraaid
Elke SC moet er eentje hebben he?quote:
Ik kan prima lezen zonder brilquote:Op maandag 18 juli 2011 23:58 schreef Greys het volgende:
Elies was een peuk kwijt, waarvan ze dácht dat ze hem had, maar nooit meer gevonden.
En ze wilde niet dat Beetle hem eerder zou vinden
Maar even onder ons...
Ze had die peuk al lang opgerookt volgens mij, maar zij dacht van niet![]()
Wie?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan prima lezen zonder bril
Maar dat ff wat anders hè; wat zijn ze leuk hè![]()
Ik breng de gemiddelde leeftijd hier in elk geval nog een beetje op een acceptabel niveauquote:
D'r linker en d'r rechter (die rechter moet ze weer ff het vulventieltje van laten vernieuwen).quote:
De woonkamer is nu ook klaar, maar er moet helaas nog veel gebeuren.. Gizmo is stukken liever voor me trouwens! Heeft vanmiddag zelfs anderhalf uur tegen me aangelegen in bedquote:Op maandag 18 juli 2011 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hé Bamba
How is life als bouwvakkert? Schiet het al een beetje op
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
D'r linker en d'r rechter (die rechter moet ze weer ff het vulventieltje van laten vernieuwen).
Allemaal even leuk.quote:
Hij zit er nog aan, maar is wat rood uitgeslagenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:00 schreef Greys het volgende:
D'r linker en d'r rechter (die rechter moet ze weer ff het vulventieltje van laten vernieuwen).
Oeh! Tombo haar moeder heeft een heule goeie pomp daarvoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel goed! Goed bezig Bamba, jonguh!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:00 schreef Bamba het volgende:
De woonkamer is nu ook klaar, maar er moet helaas nog veel gebeuren.
Ow, dat is ook goed nieuws! Dus hij is al weer helemaal gewend! Is ie al naar buiten geweest?quote:Gizmo is stukken liever voor me trouwens! Heeft vanmiddag zelfs anderhalf uur tegen me aangelegen in bed
Niet doorgebeten hoop ik, want anders kun je een dokter nog laten glimlachen wals je voor je AB moet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij zit er nog aan, maar is wat rood uitgeslagen
Komt ook wel weer goed; mijn tetten kunnen wel wat hebben
Sinds wanneer ligt dat niveau op -255?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik breng de gemiddelde leeftijd hier in elk geval nog een beetje op een acceptabel niveau
Ze zei rood uitgeslagen, niet "lek, met bloed en diepe gaten"quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet doorgebeten hoop ik, want anders kun je een dokter nog laten glimlachen wals je voor je AB moet.Tetanus zal wel op orde zijn denk ik, na je meet met Gizmo.
Ik denk niet dat ik nog meer hoef af te vullen hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:01 schreef Cat22 het volgende:
Oeh! Tombo haar moeder heeft een heule goeie pomp daarvoor.
Er zat een BH een bloeske en een shirtje tussen en er zijn géén gaatjesquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:02 schreef Cat22 het volgende:
Niet doorgebeten hoop ik, want anders kun je een dokter nog laten glimlachen wals je voor je AB moet.Tetanus zal wel op orde zijn denk ik, na je meet met Gizmo.
Ik doe wel goeie zaken met het vee van de F&F-ersquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:02 schreef Cat22 het volgende:
Tetanus zal wel op orde zijn denk ik, na je meet met Gizmo.
Slaap lekker, popjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:03 schreef Qwea het volgende:
ik ga slapen, ik heb mijn schoonheids dutje nodig
Weltrusten!
Whahahahahahaaaquote:Op maandag 18 juli 2011 23:58 schreef Greys het volgende:
Elies was een peuk kwijt, waarvan ze dácht dat ze hem had, maar nooit meer gevonden.
En ze wilde niet dat Beetle hem eerder zou vinden
Maar even onder ons...
Ze had die peuk al lang opgerookt volgens mij, maar zij dacht van niet![]()
Maar ze dacht ook dat ze een sjekkie had gerold.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze zei rood uitgeslagen, niet "lek, met bloed en diepe gaten"
Ah, de vereiste veiligheidsuitrusting.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik nog meer hoef af te vullen hoor
[..]
Er zat een BH een bloeske en een shirtje tussen en er zijn géén gaatjes
Jij hebt nogal lol om mijn leed vandaagquote:
Acherrum!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik doe wel goeie zaken met het vee van de F&F-ers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Einddatum doen we maar niet, dan kan het alleen maar tegenvallenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heel goed! Goed bezig Bamba, jonguh!!!
Al een einddatum in gedachten?
[..]
Ow, dat is ook goed nieuws! Dus hij is al weer helemaal gewend! Is ie al naar buiten geweest?
Ze dácht het niet alleen, ze dénkt het eigenlijk stiekem nog steedsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:04 schreef Cat22 het volgende:
Maar ze dacht ook dat ze een sjekkie had gerold.![]()
Ik was voorbereid!quote:Ah, de vereiste veiligheidsuitrusting.
Ik vond haar zo klein!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:06 schreef Ingetje79 het volgende:
En lieve foto's![]()
Bink staat altijd grappig op de foto,maar ze is ook grappig.
Toen jij haar 's ochtends tussen Gb en mij op bed gooide, deed ze ook zoooo grappig.
Compleet met raw rawwwwww geluiden erbij
Maar ik hou wel van jequote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij hebt nogal lol om mijn leed vandaag
Ik zal eens iets bedenken voor als we de HHSA-meet hebben
Bink is echt maar een klein prulletjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vond haar zo klein!Veel kleiner dan ik had gedacht!
Bink moest kotsen, de eerste keer dat ze me zagquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vond haar zo klein!Veel kleiner dan ik had gedacht!
Dank voor deze nuttige mededeling.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn spatiebalk dient ferm ende goed ingedrukt te worden....ff wennen, zo'n nieuwe lappert
Ja, ik denk....ik meld het ffquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dank voor deze nuttige mededeling.![]()
Ik ga bedwaarts! Trust skatjes en denk aan jullie tepelhoedjes!
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja leukquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow Bink![]()
Wanneer wil je afspreken Greys? Wil je dan naar dat veldje in Zoetermeer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |