Heb je dat voer al gevonden?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:11 schreef Greys het volgende:
Ja
Nu alleen nog even leren dat ze met haar snavel uit de kattenbak moet blijven en niet aan snoeren mag zitten![]()
Ik mag donderdag trouwens thuis blijvenWant de baas is toch met vakantie. Dus ik ben de hele verdere week tot dinsdag bij de monsters. Mooi even oefenen met alles!
Spannendquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
Je pakketje is trouwens onderweg staat er bij track&trace
Nee hoor, ik heb net ook 45 min gereden om met iemand te wandelenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Spannend![]()
Ik ga misschien vanavond al wel even naar dat veldje rijden om het zelf te checken en daarna spreken we even af! Vind je het echt niet erg om zo'n eind te rijden daarvoor?
Er zit een McDo in de buurt trouwens, dus we vermaken ons na afloop ook wel
Snoer was idd mijn eigen schuld, ben er ook niet boos om geworden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, of je zorgt gewoon dat ze niet bij de dingen kan waar ze niet aan mag, tis een pup nog he
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:12 schreef oh-oh het volgende:
En Qwea, ik zeg het nog een keer, NIET ALTIJD ALLES OP JE KUT SMEREN!
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:12 schreef oh-oh het volgende:
En Qwea, ik zeg het nog een keer, NIET ALTIJD ALLES OP JE KUT SMEREN!
Nope, maar daar zou ik morgen een rondje voor gaan makenquote:
Ja als je erbij bent moet je het haar afleren, maar ze is nog te jong en ze is er nog te kort om het ook al te snappen als je er niet bent, dus dan zou ik dingen als snoeren en zo buiten haar bereik houdenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Snoer was idd mijn eigen schuld, ben er ook niet boos om geworden.
En ik zeg dat ik het haar moet afleren, dat klopt toch?Want ik ga het niet blijven weghalen
Maar dat ze het nu nog doet is idd logisch!
Die kattenbak ga ik niet verplaatsen trouwens, dat moet ze gewoon leren. Kan de kattenbak nergens zetten waar de hond niet bij kan en de kat wel, dus dat moet gewoon daar. Even een paar keer betrappen
quote:
Yayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Plumeau >> DA >> def goedgekeurd; hoeven niet meer terug
Sterkte! En je sms kwam aanquote:Ik ben verrot. Krijgen we vandaag nog visite ook. Tot morgen
joequote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope, maar daar zou ik morgen een rondje voor gaan maken
Dan ga ik verderop ff naar de grote Intratuin in Zoetermeer en naar de Dobey in Bergschenhoek enzo, even kijken wat ze allemaal hebben en e.e.a. uitproberen!
Als ze het nergens hebben gil ik!
Nou, neem deze van me aan NIET ALLES WAARBIJ HET NIET OP DE VERPAKKING STAAT KUN JE WEL OP JE KUT SMEREN!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:13 schreef Qwea het volgende:
[..]Hey, wasn't me. Staat achterop de verpakking
Yeah voor Plumeauquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:15 schreef ElisaB het volgende:
Leven ze nog, Greys![]()
Party-time
Mijn peuk nog gevonden??
Plumeau >> DA >> def goedgekeurd; hoeven niet meer terug
Ik ben verrot. Krijgen we vandaag nog visite ook. Tot morgen
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, neem deze van me aan NIET ALLES WAARBIJ HET NIET OP DE VERPAKKING STAAT KUN JE WEL OP JE KUT SMEREN!
Capice?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |