Het lijkt altijd of Sjon van vreugde bokkesprongen maakt en huppelt, heel apartquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gekke aap.
Hijs de enige die leuk op de foto staat ook he
Baloe , wat een mooie fotoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:36 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, te rood ik weet het. Ik ben te lui om photoshop opnieuw op te starten
BoeBoe was flauw van die kutcamera en wilde eindelijk zijn koekjequote:
Chico geeft de tip : gewoon gaan liggen met je kop in je oksel , dan bokken ze vanzelf op met dat dingquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
BoeBoe was flauw van die kutcamera en wilde eindelijk zijn koekje
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gekke aap.
Hijs de enige die leuk op de foto staat ook he
PICS!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:47 schreef Qwea het volgende:
OMFG ik ga stuk hierIk heb indaha haar kaart gekregen
![]()
![]()
![]()
quote:
He he eindelijkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:47 schreef Qwea het volgende:
OMFG ik ga stuk hierIk heb indaha haar kaart gekregen
![]()
![]()
![]()
Het is gewoon een volhouderquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt he , ondanks alle slaag , schoppen en scheldpartijen, en dan nog zo blij zijn, hoe dom ben je dan
![]()
Gelukkig geen gewonden gevallenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:45 schreef Greys het volgende:
Sjon is écht rete-fotogeniek![]()
Iedereen leeft nog hier!
Alleen het uiteinde van het losse internetsnoer niet meer, dat onder de bank lag en waarvan Tombo gister nog zei dat ik het op moest ruimen voor vandaag![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:48 schreef oh-oh het volgende:
Greys kutje
![]()
Maar ze leven nog![]()
Waren ze stil toen je thuis kwam?
Mike pakt dat kaartje : OOH HA-HA-HA-HA-HA HOOR!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
PICS!
EN IK HEB VERDOMME OOK NOG EEN FILMPJE VAN JE TEGOED, LUIE AAP!
Geen idee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Ja verdomme Greys, had die man nou gewoon ff gevraagd of ie ff had willen kijken![]()
Had ze geblaft of niet?
Ik zal het doorgevenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico geeft de tip : gewoon gaan liggen met je kop in je oksel , dan bokken ze vanzelf op met dat ding
Het is echt een voorbeeldig hondjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee.
Wel toen hij voor het raam tegen haar ging staan praten ja, toen blafte ze terug
Maar weet niet of ze geblaft heeft toen er niemand was. Denk het niet hoor, 's nachts blaft ze ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |