Ja kom zeg, ik heb verder echt niks tegen je maar de manier waarop je het steeds hebt over hoe single je wel niet bent en dat het je maar niet lukt om een chick te vinden bevordert je kansen niet echt.quote:
Nee, al een tijdje niet meer.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:00 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Tot december 2010, ja.
Jij nog steeds?
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:01 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja kom zeg, ik heb verder echt niks tegen je maar de manier waarop je het steeds hebt over hoe single je wel niet bent en dat het je maar niet lukt om een chick te vinden bevordert je kansen niet echt.
Masker opzetten?quote:
Hoe kun je daar druk mee zijn?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:11 schreef dekatophetspek het volgende:
damn, zo druk bezig met die amy winebottle dat ik een sam raimi vraag mis...
Ah okequote:Op zondag 24 juli 2011 00:13 schreef dekatophetspek het volgende:
FF stukje over geschreven voor FOK!
Sommige mensenquote:I find it very insensitive that people regard the murders in Norway to be of more importance than Amy Winehouse. They're both tragic deaths, and nobody plans to become a drug addict and alcoholic. People have been insulting her and joking about her death, but imagine if your loved one passed away and everywhere you looked you saw horrible things said about them? Stop being so judgmental and ignorant.
Hoe triestquote:
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:22 schreef Robby87 het volgende:
De dood van Winehouse is niet tragisch, zoiets zie je van 1000km aankomen. De familie zal toch ook wel de nodige mentale, zo ver in staat aangezien de appel niet ver van de boom valt, voorbereiding hebben getroffen.
Noorwegen is puur tragisch en onbeschrijfelijk...
Inddquote:Op zondag 24 juli 2011 00:22 schreef Robby87 het volgende:
De dood van Winehouse is niet tragisch, zoiets zie je van 1000km aankomen. De familie zal toch ook wel de nodige mentale, zo ver in staat aangezien de appel niet ver van de boom valt, voorbereiding hebben getroffen.
Noorwegen is puur tragisch en onbeschrijfelijk...
Je gaat toch zelf aan de drugs en de drank...of zeg ik nu iets vreemds?quote:nobody plans to become a drug addict and alcoholic
Kat is bezig.quote:
Gewoon volle kracht vooruitquote:Op zondag 24 juli 2011 00:44 schreef Gillingham het volgende:
Veertig topics gaan we deze maand niet halen denk ik, hoewel het nog wel mogelijk is.
Ik herkende eigenlijk alleen Broken flowers en Syriana, andere titels had ik niet gewetenquote:
Dan is het nog opmerkelijker dat je op die naam kwam. Ik dacht dat Shaft het weggaf...quote:Op zondag 24 juli 2011 00:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik herkende eigenlijk alleen Broken flowers en Syriana, andere titels had ik niet geweten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |