You fucking cunt!!!quote:Op maandag 18 juli 2011 23:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
]Maar even kopen danNiet mijn soort films.
En wat moet ik mij daarbij voorstellen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:10 schreef Braamyo het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen ff mijn 1e twee mondelingen examens halen
Je vergeet je controle koepel, koorden, hangriemen, je 360 controle, het uitspreiden dichtsbijzijnde para, het bepalen van je afdrijving, het corrigeren van je afdrijving, etcetera etcetera..quote:Op maandag 18 juli 2011 19:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
301, 302, 303, Parachute. Nabijheid met mij! Botsing met mij! Kijken, pakken, trekken, slaan!
Jaja... het was ook niet echt serieus bedoeld.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:39 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Je vergeet je controle koepel, koorden, hangriemen, je 360 controle, het uitspreiden dichtsbijzijnde para, het bepalen van je afdrijving, het corrigeren van je afdrijving, etcetera etcetera..
Jij had je gewoon in de grond geboord..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jaja... het was ook niet echt serieus bedoeld.
Welkom terug Ravequote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jij had je gewoon in de grond geboord..
Klopt. Het bloed kwam verdomme uit mijn neus en smoel, zo hard stuiterde ik met mijn hoofd op de noodchute.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jij had je gewoon in de grond geboord..
Zat je zo erg in de knoop?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:42 schreef Cobra4 het volgende:
Tijdens mijn eerste sprong met een bolletje (T10?) heb ik flink moeten "fietsen".
Ja, zo erg heb ik het daarna nooit meer gehad.quote:
Gefeliciteerd, ik kom je vanaf maandag in die regio vergezellen xD Althans, tijdens je eerste stagekwartielquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:31 schreef Maitje het volgende:
Morgen papieren tekenen!
Welkom terug Rave
quote:
Maitje is oke. Maar jou motte we hier niet!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:47 schreef Esses het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ik kom je vanaf maandag in die regio vergezellen xD Althans, tijdens je eerste stagekwartiel
Alsof ik mij iets daarvan aantrek?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maitje is oke. Maar jou motte we hier niet!
Rave zit jij nu bij de para's? Dan zit jij met een v&v klasgenoot van me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |