Goed zo, Oscar!quote:Op woensdag 27 juli 2011 07:05 schreef Oognip het volgende:
Oscar maakt een iets levendigere indruk, maar ik juich nog maar niet te vroeg. Hij heeft zojuist weer dwangvoer gekregen en dat gaat best goed. Hij lijkt het lekker te vinden en verzet zich helemaal nietik vind het alleen wel erg naar om te geven, maar het moet maar.
Een uurtje geleden heb ik ook geprobeerd of ie misschien een brokje lustte en dat lustte hij wel1 brokje heeft hij gegeten, niet veel maar het is een begin.
Ik ben apetrots op hem!
Nachtrust kon slechter. Om 12 uur gaan slapen, om half 3 wakker tot 3 uur en toen weer om 6 uur. Ik ben wel moe. Vanmiddag maar weer een dutje doenquote:Op woensdag 27 juli 2011 07:25 schreef indaha het volgende:
Gelukkig de nacht goed doorgekomen en we duimen door voor Oscaren het kaarsje steken we ook maar weer aan.
Heb je zelf nog wat nachtrust gehad?
Zekerquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:48 schreef indaha het volgende:
Geweldig , dat het zo mag doorgaan![]()
![]()
![]()
Wat zul je opgelucht zijn
quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:35 schreef Oognip het volgende:
Oscar heeft net 20 brokjes uit mijn hand gegeten
Toen ik op mijn werk was kreeg ik een sms van mijn vriend dat Oscar zelf uit zijn mandje was gesprongen, een beetje heeft rondgelopen, met Emma heeft gespeeld en uiteindelijk op bed is gecrasht
Temperatuur: 38.8![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:35 schreef Oognip het volgende:
Oscar heeft net 20 brokjes uit mijn hand gegeten
Toen ik op mijn werk was kreeg ik een sms van mijn vriend dat Oscar zelf uit zijn mandje was gesprongen, een beetje heeft rondgelopen, met Emma heeft gespeeld en uiteindelijk op bed is gecrasht
Temperatuur: 38.8![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |