Ook goed!quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:11 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Jamaar als ik wel een kat mocht van mezelf dan zou ik m je niet laten betalen hoor
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ook goed!
Maar goed, jij bent veel te streng voor jezelf
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:23 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
zou je dat ook zeggen als ik zat te twijfelen over een kitten wat niet bij jou woont?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Oscar is ZO leuk
♥ scars make us who we are ♥
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:27 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Lol! Verkeerd begrepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Oscar is ZO leuk![]()
Oscar is ook heel leuk. Ach ze zijn allemaal gewoon leuk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wat dacht jij danquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lol! Verkeerd begrepen.![]()
Oscar is ook heel leuk. Ach ze zijn allemaal gewoon leuk.
Ik dacht dat je subtiel aan oognip wilde zeggen dat je ging informeren naar Ecco.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je subtiel aan oognip wilde zeggen dat je ging informeren naar Ecco.
Nee dat denk ik nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:23 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
zou je dat ook zeggen als ik zat te twijfelen over een kitten wat niet bij jou woont?
Kijk eens boven je postquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:59 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja zo prachtig rood ineenslijkt ze net op Oscar
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:08 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Zag ik jamaar jij typte Emma
onder een foto van Oscar
Dan ben je nog steeds een doosquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
als je mijn topics een beetje kent weet je dat ik commentaar behorende bij een foto BOVEN de foto zet
Ik was dus gewoon vergeten de foto van Emma te plakken
Dat je dat vergeten wasquote:
Ik durf het eigenlijk niet meer te zeggenquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:17 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dat je dat vergeten was
Maarre, genoeg slowchat, hoe is het nu met Oscar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |