Ik ookquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:39 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
en ook op Oognip en vriend voor de goede zorgen
Je hebt gelijk hoorquote:
Wat ik al dacht: Oscar heeft weer koorts: 40.2quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:42 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik mocht Oscar aaien, en zelfs Emma blies niet naar me, dus dit komt wel goed als Oognip op vakantie is
Ik hoef morgen niet te werken gelukkig, maar ben wel de hele dag alleen thuis. Oscar hoeft iig vannacht niet gevoerd te worden omdat 'ie goed gegeten heeft vandaag.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:50 schreef indaha het volgende:
Ja dat dacht ik al, maar goed dat hij morgen antibiotica krijgt , het is een hardnekkig virusje![]()
Wordt wel weer een onrustig nachtje voor jullie, moet je morgen werken?
Hij heeft gister een spuit gehad met koortsverlagend middel en dat werkt in principe 48 uur. Morgen mag ik beginnen met datzelfde middel in tabletvorm. Nu vooral laten op koele plekjes.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:55 schreef Rewimo het volgende:
Mag hij nu al niet iets tegen de koorts? Lijkt me zo naar als hij met koorts de nacht ingaat
Hij heeft 10 brokjes gegeten die ik bij hem had neergelegd maar verder is het een zielig hoopje. Nu hebben we hem voor de waterbak neergezet en is hij zelf aan het drinken gelukkig.quote:
"Doet er nog een bij"quote:
15:10 uur. Maar sinds een uur of 2 is hij door het huis aan het lopen en met Emma spelen. Hij heeft zelfs brokjes uit zijn bakje gegeten en is er zelf naar toe gelopen!quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:29 schreef indaha het volgende:
[..]
"Doet er nog een bij"
Ja het is goed dat je vanmiddag naar de dierenarts kunt, want van afstand kan hij ook niets natuurlijk.
Hoe laat moet je er zijn?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
15:10 uur. Maar sinds een uur of 2 is hij door het huis aan het lopen en met Emma spelen. Hij heeft zelfs brokjes uit zijn bakje gegeten en is er zelf naar toe gelopen!
Pff, wat een gedoe, maar fijn dat de koort weer lager is!quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:03 schreef Oognip het volgende:
En weer terug van de dierenarts. Oscar had mooi 38.1 als temp dus helemaal prima. We gaan gewoon op deze manier verder en dan hopen dat hij alleen maar beter wordt!
Yes go Oscarquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:03 schreef Oognip het volgende:
En weer terug van de dierenarts. Oscar had mooi 38.1 als temp dus helemaal prima. We gaan gewoon op deze manier verder en dan hopen dat hij alleen maar beter wordt!
Maar van de buuf wel en ze wil hem nog betalen ookquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:38 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb Oscar opgetilden geaaid
en hij blies niet en hij knuffelde zelfs een beetje terug
Nee ik mag geen kat van mezelf
Jamaar als ik wel een kat mocht van mezelf dan zou ik m je niet laten betalen hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar van de buuf wel en ze wil hem nog betalen ook
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |