Ja, kweenie hoor. Maar een foon rekening van +100 euro lijkt me niet zo jofelquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:09 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb daar wifi hoor. Wat denk je, dat Hara in een tent gaat?![]()
![]()
![]()
Ik vind het wel echt matig dat dit mijn eerste buitenland wordtquote:Op maandag 18 juli 2011 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey, ik dacht die is zo blij dat ze es abroad mag, die gaat desnoods in een tent of onder een brug
Iets in de pompquote:Op maandag 18 juli 2011 14:10 schreef Greys het volgende:
Q wat was het nou met de vaatwasser?
Iets simpels, of echt iets kapot?
Go get a job and make some moneyquote:Op maandag 18 juli 2011 14:13 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind een inzamelingsactie voor die zielige Hara wel op zijn plaats. Laten we genoeg doneren zodat ik naar Egypte, Peru, Griekenland en Italie kan
Dat ze dan nog mag überhauptquote:
Nou, de basisschool ben ik iig voorbijquote:Op maandag 18 juli 2011 14:13 schreef oh-oh het volgende:
Hoe oud ben je eigenlijk?
Ik had op de basisschool al zoveel gezien dat we er al blasé van waren![]()
Zusje, jaquote:Op maandag 18 juli 2011 14:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Woont je zus (toch?) nog thuis dan Hara?
Oohh, ik heb er juist heel fijne herinneringen aan, vorig jaar nog een week terug geweest.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:21 schreef oh-oh het volgende:
In Zeeland hebben we es toen mn broertje net geboren was ( en ik dus 12 was en mn zusje 10 ) met hond en krijsende baby in een fucking sta caravan in Zeeland gezeten.
2 weken in de hoerenregen.
Ooooooh dat was echt echt de hel, niemand van ons wil ooit nog naar Zeeland
Ik zou het er voor over hebben om dan maar gewoon géén pannenkoeken te etenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:20 schreef Oognip het volgende:
Ik was van plan om een tijdje zonder zuivelproducten te gaan leven. In mijn misselijk-dagboek (:+) begin ik een klein beetje een patroon te herkennen. Eens kijken of ik zonder zuivel minder misselijk ben.
Helaas heeft mijn vriend al boodschappen in huis gehaald voor pannenkoeken vanavond
En je hebt verder niieeets in huis?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:20 schreef Oognip het volgende:
Ik was van plan om een tijdje zonder zuivelproducten te gaan leven. In mijn misselijk-dagboek (:+) begin ik een klein beetje een patroon te herkennen. Eens kijken of ik zonder zuivel minder misselijk ben.
Helaas heeft mijn vriend al boodschappen in huis gehaald voor pannenkoeken vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |