Roos écht goed vindenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan heb ik meteen een mooi pro-argument:
De écht goede dingen zijn altijd controversieel. Kijk maar naar Lady Gaga, Ducksauce, enz...
Oh, en nu als tegenargument Justin Bieber aanvoeren zou wel erg flauw zijn
Heb je dan ook een mooie button?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, je moet lid worden van mijn pro-Roosclub.
Claudia en humor in één zinquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb je dan ook een mooie button?![]()
Zonder gekheid: ik had het Rudy gegund, helaas is hij het niet geworden. Fan van Roos ben ik ook niet echt, maar ik kan er best naar luisteren. Het gaat mij om de muziek en die is dik in orde(mijn mening, geen feit). Claudia wordt hier ook altijd half afgefikt, ik kan echt in een deuk liggen om haar humor
Dré Hazesquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De écht goede dingen zijn altijd controversieel. Kijk maar naar Lady Gaga, Ducksauce, enz...
Kan er niks aan doen, ik vind haar grappig. Moet er wel bijzeggen dat ik haar niet elke dag hoef te horenquote:
Oef, nee, die moet ik nog een maken. Komt nog!quote:
Waterboarding, Noord-zuidlijn, Wilders, ja allemaal controversieel, maar goed???quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
ook dat ja, dat is eigenlijk meteen al jezelf diskwalificeren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Lady GaGa en Ducksauce goed vinden vind ik eigenlijk nog erger
Het niet goed vinden dat mensen dingen goed vinden is nog erger.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
TOF!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Oef, nee, die moet ik nog een maken. Komt nog!
En ik moet met enige regelmaat lachen om Claudia. Ik denk dat we een Unpopular Opinions Club moeten gaan oprichten.
paar weken terug zat ik in de auto en toen had ze het over Groene mobieltjes. Dat zijn toch geen onderwerpen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, ik vind haar grappig. Moet er wel bijzeggen dat ik haar niet elke dag hoef te horen
Ik moet vaak de nummers wat vaker horen, maar dan blijven ze ook echt hangen. Wansmaak, ik heb het! Boeiendquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kan, maar ik luister in eerste instantie voor de muziek, dat geleuter er tussendoor is voor mij bijzaak. Ze komt imo wel vaak grappig uit de hoekquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
paar weken terug zat ik in de auto en toen had ze het over Groene mobieltjes. Dat zijn toch geen onderwerpen.
Ik heb een hekel aan mensen met een wansmaak!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet vaak de nummers wat vaker horen, maar dan blijven ze ook echt hangen. Wansmaak, ik heb het! Boeiend![]()
Bounce
HaTuuRRquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen met een wansmaak!
Aldus Zappie met z'n usericon van The Hoff.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen met een wansmaak!
gelukkig heeft 3fm een muziekredactie.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan, maar ik luister in eerste instantie voor de muziek, dat geleuter er tussendoor is voor mij bijzaak. Ze komt imo wel vaak grappig uit de hoek
Dat is geen wansmaak! Dankzij die man is de Berlijnse Muur gevallenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Aldus Zappie met z'n usericon van The Hoff.
En eigenlijk hoor je de hele dag door hetzelfdequote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gelukkig heeft 3fm een muziekredactie.
Dus dan kan ik die lul ook verantwoordelijk stellen voor al die klote-Trabantjes hier in de straatquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is geen wansmaak! Dankzij die man is de Berlijnse Muur gevallen
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is geen wansmaak! Dankzij die man is de Berlijnse Muur gevallen
Hoe durf je die man een lul te noemenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus dan kan ik die lul ook verantwoordelijk stellen voor al die klote-Trabantjes hier in de straat
Ik vreesde voor "looking for freedom"quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hoe durf je die man een lul te noemen
Voor straf krijg je 1 van zijn grote hits voor je kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |